Najczęściej czytane artykuły na naszym blogu w 2024 roku

Działania agencji Medializer to nie tylko skuteczne tworzenie i rozwijanie biznesów online, ale również wsparcie merytoryczne. Mamy w naszych szeregach świetnych specjalistów, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem na naszym firmowym blogu. Końcówka roku to dobry moment na dokonanie podsumowań, dlatego poniżej znajdziecie informacje o najchętniej czytanych w tym roku artykułach. Każdy z nich jest prawdziwą skarbnicą wiedzy na najbardziej aktualne tematy związane z biznesem online. Zaczynamy!

Jak zwiększyć sprzedaż z pomocą cross sellingu i up sellingu?

Wykorzystywanie najskuteczniejszych technik sprzedażowych jest łatwe, jeśli tylko zajmują się tym profesjonaliści. Katarzyna Banachowicz, content marketing manager w Medializer, udowadnia, że zastosowanie cross sellingu i up sellingu przynosi korzyści. Wnikliwa analiza poparta konkretnymi przykładami pozwala dokładnie zrozumieć działanie tych technik i odnieść je do różnych działań marketingowych.
https://medializer.pl/aktualnosc/410/jak-zwiekszyc-sprzedaz-z-pomoca-cross-sellingu-i-up-sellingu

Nowość na Instagramie! Do 20 zdjęć lub filmów w karuzeli

Karolina Przewięźlikowska, nasza head of performance marketing, w tym artykule zapowiadała wprowadzenie znaczących zmian na Instagramie. Teraz ta opcja jest już dostępna i możecie z niej korzystać. Umieszczenie 20 zdjęć lub filmów w karuzeli stanowi spory przełom w budowaniu zainteresowania odbiorców. Przeczytajcie, dlaczego warto wykorzystać te możliwości w budowaniu biznesowej narracji.
https://medializer.pl/aktualnosc/440/nowosc-na-instagramie-do-20-zdjec-lub-filmow-w-karuzeli 

Performance marketing – czym jest?

Czym jest performance marketing? To strategia oparta na wynikach. Dlatego stanowi tak istotną kwestię w biznesie online. Karolina Przewięźlikowska przedstawia jego najważniejsze zalety, kanały, w których może być wykorzystywany, oraz sposoby budowania skutecznej kampanii. Marketing efektywnościowy jest coraz popularniejszy wśród przedsiębiorców, dlatego specjaliści z agencji Medializer chętnie wykorzystują tę strategię w tworzeniu kampanii dla klientów.
https://medializer.pl/aktualnosc/405/performance-marketing-czym-jest 

Sama sprzedaż to nie wszystko – co zrobić, by Klient chciał do Ciebie wrócić?

W tym artykule Konrad Dybaś, facebook ads specialist w Medializer, przekonuje, że sama sprzedaż to za mało dla skutecznego rozwoju biznesu. Jest wiele czynników, które decydują o osiągnięciu dobrego wyniku i należy zadbać o wszechstronny rozwój, aby klienci chcieli wracać i robić kolejne zakupy w tym samym sklepie. Wsparcie agencji marketingowej Medializer pozwala stworzyć wyrazistą markę i skuteczny biznes, który przynosi doskonałe wyniki.
https://medializer.pl/aktualnosc/411/sama-sprzedaz-to-nie-wszystko-co-zrobic-by-klient-chcial-do-ciebie-wrocic 

Jak optymalizować formularze na stronie internetowej?

Każdy sklep internetowy ma swoją specyficzną grupę klientów, dlatego tak ważne jest dopasowanie formularzy do grupy odbiorców. Aleksandra Czachór, senior content specialist w Medializer, szczegółowo analizuje formularze i podpowiada, na co zwrócić uwagę, żeby stworzyć optymalny formularz. Właściwa komunikacja z klientami jest jednym z najważniejszych czynników decydujących o sukcesie biznesu.
https://medializer.pl/aktualnosc/414/jak-optymalizowac-formularze-na-stronie-internetowej 

Garderoba influencera – nowy moduł dla CandyTM

Agencja Medializer proponuje swoim klientom wprowadzenie innowacyjnego modułu „GetTheLook”. Dzięki niemu klientki mogą skorzystać z inspiracji zaczerpniętych od znanych influencerek. W internetowym butiku CandyTM moduł ten cieszy się ogromnym zainteresowaniem i z pewnością przyczyni się do zwiększenia ilości zamówień. Cieszymy się, że możemy pochwalić się taką innowacją w naszym portfolio!.
https://medializer.pl/aktualnosc/442/garderoba-influencera-nowy-modul-dla-candytm 

Reguła niedostępności w e-commerce

Jak sprzedawać więcej? Warto wykorzystać do tego różne strategie sprzedażowe. O jednej z nich, regule niedostępności, pisze CEO Medializer, Gabriel Beasta. Tekst skupia w sobie najważniejszą wiedzę wokół tego tematu. W artykule szerokie zagadnienie rozłożone zostało pomniejsze strategie działania, takie jak m.in. wartość tkwiąca w rzadkości, strach przed utratą czy ekskluzywność. Zajrzyj do niego koniecznie, także jeśli jesteś ciekawy, czym jest społeczny dowód słuszności.
https://medializer.pl/aktualnosc/435/regula-niedostepnosci-w-e-commerce 

Case study – Jak przeprowadzić udany rebranding sklepu odzieżowego w 10 dni?

Znacie LoveUS? W tym artykule znajdziesz case study przypadku butiku, który ze względów prawnych musiał szybko przejść proces rebrandingu. Dzięki sprawnym działaniom agencji Medializer udało się to w zaledwie 10 dni i po raz kolejny udowodniliśmy, że nie ma rzeczy niemożliwych. Joanna Pawłowska-Tomczak przedstawia szereg skutecznych działań, które doprowadziły do szczęśliwego rozwiązania niekorzystnej sytuacji. Pomimo dużych zawirowań sklep rozwija się w oszałamiającym tempie.
https://medializer.pl/aktualnosc/424/case-study-jak-przeprowadzic-udany-rebranding-sklepu-odziezowego-w-10-dni 

Black Friday 2024. Zaplanuj swoje działania z wyprzedzeniem!

Black Friday co roku rozpala wyobraźnię przedsiębiorców i konsumentów. Warto przygotować się odpowiednio do tej wyjątkowej akcji promocyjnej, bo stanowi ona spore wyzwanie. Nasi specjaliści z różnych dziedzin wyjaśniają, o co należy zadbać, aby od początku dobrze zaplanować całe przedsięwzięcie. Klienci muszą być poinformowani o akcji promocyjnej odpowiednio wcześniej, a sam sklep przygotowany na obsłużenie wzmożonego ruchu i zwiększonej ilości zamówień. Wsparcie doświadczonej agencji marketingowej, jaką jest Medializer, stanowi niewątpliwe ułatwienie.
https://medializer.pl/aktualnosc/449/black-friday-2024-zaplanuj-swoje-dzialania-z-wyprzedzeniem 

Linki wewnętrzne – jak robić to dobrze?

W rynku w sieci internetowej warto budować za pomocą różnorodnych kanałów. Jednym z nich jest SEO, czyli działania oparte na contencie, które są skuteczne w dłuższym okresie. Ich istotnym elementem są wartościowe linkowania, które sprawiają, że teksty stają się atrakcyjniejsze dla algorytmów wyszukiwarek. O tym, jakie dobre praktyki warto wdrożyć w SEO, pisze Katarzyna Banachowicz. To artykuł, który polecamy zarówno osobom z większym doświadczeniem, jak i tym, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z dobrze pozycjonującym się contentem.
https://medializer.pl/aktualnosc/417/linki-wewnetrzne-jak-robic-to-dobrze 

Chcesz przeczytać więcej wartościowych treści? Zapraszamy do zapoznania się z innymi artykułami na blogu Medializer. Co więcej, śledź nasze social media! Zapewniamy, że w 2025 roku będzie o czym poczytać!