Blog

Meta Ads i Google Ads. Czym się różnią?

Meta Ads i Google Ads. Czym się różnią?

Wiele osób myśli o dwóch najważniejszych systemach reklamowych online – Meta Ads i Google Ads...
Czym jest lead magnet i dlaczego Twoja firma go potrzebuje?

Czym jest lead magnet i dlaczego Twoja firma go potrzebuje?

Każda interakcja z potencjalnym klientem jest na wagę złota – zwłaszcza w Internecie, gdzie o...
Skuteczna reklama sklepu odzieżowego. Sprawdź, w co warto zainwestować!

Skuteczna reklama sklepu odzieżowego. Sprawdź, w co warto zainwestować!

Czy wiesz, że w 2024 roku najczęściej kupowanymi w sieci produktami były ubrania, akcesoria i...
Nowe zabezpieczenia w Meta Business Suite

Nowe zabezpieczenia w Meta Business Suite

Czy wiesz, że zarządzanie firmowym portfolio w Meta Business Suite stało się jeszcze bezpieczniejsze? Wprowadzone...
Automatyzacja dokumentów zakupowych – dlaczego warto przejść na e-faktury?

Automatyzacja dokumentów zakupowych – dlaczego warto przejść na e-faktury?

Papierowe faktury są coraz rzadziej wystawiane, a ich miejsce zajmują nowoczesne dokumenty elektroniczne, które usprawniają...
Jak założyć internetowy sklep odzieżowy? Praktyczne wskazówki

Jak założyć internetowy sklep odzieżowy? Praktyczne wskazówki

Marzysz o własnym sklepie odzieżowym online? To doskonały moment – branża modowa w Internecie rozwija...
Kalendarz marketingowy. 4-6 kwietnia – weekend okazji przed Wielkanocą

Kalendarz marketingowy. 4-6 kwietnia – weekend okazji przed Wielkanocą

W tym roku Niedziela Wielkanocna przypada na 20 kwietnia. Weekend dwa tygodnie wcześniej to dobry...
Opisy produktów w sklepie internetowym – to musisz wiedzieć

Opisy produktów w sklepie internetowym – to musisz wiedzieć

Ile produktów liczy magazyn w Twoim sklepie internetowym? Sto, dwieście, a może kilka tysięcy? Bez...
AI a content marketing – czy warto?

AI a content marketing – czy warto?

Wykorzystywanie sztucznej inteligencji w marketingu to fakt. Od narzędzi do automatyzacji procesów po generatory treści...
Kalendarz marketingowy. Dzień Kobiet 2025

Kalendarz marketingowy. Dzień Kobiet 2025

Prowadzisz sklep z odzieżą damską? Nie możesz przegapić Dnia Kobiet. Tę okazję z pewnością warto...
Nie daj się oszukać! Fałszywy support Meta

Nie daj się oszukać! Fałszywy support Meta

Cyberprzestępcy nieustannie poszukują nowych sposobów na wyłudzanie danych i pieniędzy. Jednym z najnowszych zagrożeń jest...
Kalendarz marketingowy. Pierwsze wiosenne kolekcje 2025

Kalendarz marketingowy. Pierwsze wiosenne kolekcje 2025

Jeszcze kilka lat temu wszystko było zależne od pogody. Czasami wiosenne kolekcje startowały już początkiem...
Czym jest SEM i co ma wspólnego z SEO?

Czym jest SEM i co ma wspólnego z SEO?

Bez wątpienia jednym z najważniejszych elementów strategii marketingowej w Internecie musi być widoczność marki w...
Kalendarz marketingowy. Walentynki 2025

Kalendarz marketingowy. Walentynki 2025

Działania związane z walentynkami warto rozpocząć już na początku lutego. To wtedy jest czas na...
Rosnąca sprzedaż, rosnące potrzeby: logistyczne wyzwania skalowania e-commerce

Rosnąca sprzedaż, rosnące potrzeby: logistyczne wyzwania skalowania e-commerce

Zależy Ci na większych zyskach w sklepie internetowym? Z pewnością zainteresuje Cię kwestia skalowania e-commerce,...
Syntetyczni influencerzy i Creator AI. Narzędzie od Meta, które zrewolucjonizuje social media?

Syntetyczni influencerzy i Creator AI. Narzędzie od Meta, które zrewolucjonizuje social media?

Meta intensywnie pracuje nad rozwojem sztucznej inteligencji, czego dowodem jest powstanie AI Studio – platformy...
2024 w Medializer. Rozwój, wyzwania, sukcesy. Co nam przyniósł mijający rok?

2024 w Medializer. Rozwój, wyzwania, sukcesy. Co nam przyniósł mijający rok?

Styczeń rozbudza apetyty. To czas podsumowań i dostrzegania szerokich perspektyw, które pozwalają snuć plany na...
Jaki będzie rok 2025 w e-commerce? Zobacz trendy i prognozy!

Jaki będzie rok 2025 w e-commerce? Zobacz trendy i prognozy!

Rynek e‑commerce dynamicznie się zmienia, a rok 2025 z pewnością nie będzie wyjątkiem. Rosną oczekiwania...
Styczeń i luty w sklepie internetowym. Jak się przygotować, by dobrze zacząć rok w sprzedaży online?

Styczeń i luty w sklepie internetowym. Jak się przygotować, by dobrze zacząć rok w sprzedaży online?

Początek nowego roku to idealny moment, by zainwestować czas i wysiłek w przygotowanie sklepu internetowego...
Najczęściej czytane artykuły na naszym blogu w 2024 roku

Najczęściej czytane artykuły na naszym blogu w 2024 roku

Działania agencji Medializer to nie tylko skuteczne tworzenie i rozwijanie biznesów online, ale również wsparcie...
Sklep z Medializer krok po kroku. Poznaj plan działania

Sklep z Medializer krok po kroku. Poznaj plan działania

Marzysz o profesjonalnym sklepie internetowym, który nie tylko przyciąga klientów, ale także sprzedaje? Z Medializer...
Przygotuj swój e-commerce na Święta!

Przygotuj swój e-commerce na Święta!

Świąteczny sezon to w e-commerce okres bardzo intensywny, pełen potencjału i wyzwań. Dla wielu sklepów...
GPSR – ważne regulacje wymuszające zmiany w sklepach internetowych. Sprawdź, co musisz wiedzieć!

GPSR – ważne regulacje wymuszające zmiany w sklepach internetowych. Sprawdź, co musisz wiedzieć!

13 grudnia 2024 weszło w życie nowe rozporządzenie unijne dotyczące ogólnego bezpieczeństwa produktów (GPSR –...
Black Friday Last Call – co możesz zrobić na ostatnią chwilę?

Black Friday Last Call – co możesz zrobić na ostatnią chwilę?

Black Friday to jedno z najgorętszych wydarzeń w e-commerce – zarówno dla sprzedawców, jak i...