Blog

Nowoczesne meta description. Jak pisać je dobrze?

Nowoczesne meta description. Jak pisać je dobrze?

Strona dobrze przygotowana pod SEO powinna mieć zoptymalizowany nagłówek, śródtytuły, linkowanie wewnętrzne i frazy kluczowe....
Jak wykorzystać Google Ads w e-commerce?

Jak wykorzystać Google Ads w e-commerce?

Klienci trafiają do Twojego sklepu z różnych źródeł. Duży ruch generuje Google. Wysoka pozycja w...
Retargeting na Facebooku – 10 sposobów na skuteczne dotarcie do klienta

Retargeting na Facebooku – 10 sposobów na skuteczne dotarcie do klienta

Ogromna część odwiedzających Twój sklep internetowy opuszcza go, nie dokonując transakcji, a potem nigdy już...
Black Friday zaplanuj z wyprzedzeniem

Black Friday zaplanuj z wyprzedzeniem

Wydawałoby się, że do Black Friday, który w 2021 roku wypada 26 listopada, jest jeszcze...
UX w sklepie internetowym. Dlaczego warto dbać o pozytywne emocje?

UX w sklepie internetowym. Dlaczego warto dbać o pozytywne emocje?

Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jakie emocje budzi Twój sklep internetowy? To temat, o którym...
Czym jest lejek sprzedażowy?

Czym jest lejek sprzedażowy?

Czy wiesz, co to jest lejek sprzedażowy? Jeżeli prowadzisz biznes e-commerce, z pewnością warto poznać...
Linkowanie wewnętrzne – to proste! Buduj sieć hiperlinków i wzmacniaj pozycjonowanie

Linkowanie wewnętrzne – to proste! Buduj sieć hiperlinków i wzmacniaj pozycjonowanie

Zadaniem SEO jest to, by strona pojawiała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania w Google....
Optymalizacja ścieżki klienta – 5 przydatnych wskazówek

Optymalizacja ścieżki klienta – 5 przydatnych wskazówek

Czym jest ścieżka klienta (ang. customer journey)? To sposób na spojrzenie na proces zakupowy z...
Replatforming, czyli dlaczego nie warto bać się zmian

Replatforming, czyli dlaczego nie warto bać się zmian

Branża e-commerce często się zmienia i wymaga dużej elastyczności. Podejmowane działania marketingowe i sprzedażowe trzeba...
„Swipe up” zastąpi naklejka – co nowa decyzja Instagrama oznacza dla branży e-commerce?

„Swipe up” zastąpi naklejka – co nowa decyzja Instagrama oznacza dla branży e-commerce?

Instagram ogłosił, że likwiduje funkcję „swipe up”, która umożliwiała przeniesienie użytkownika na wybraną witrynę prosto...
Zobacz, jak celnie i skutecznie inwestować w reklamę sklepu internetowego

Zobacz, jak celnie i skutecznie inwestować w reklamę sklepu internetowego

Sklepy internetowe osiągają zysk dzięki działaniom z zakresu e-commerce. Reklamy w social mediach oraz wyszukiwarkach...
Czy Twój sklep internetowy potrzebuje e-commerce managera?

Czy Twój sklep internetowy potrzebuje e-commerce managera?

Niektóre sklepy internetowe cały czas rosną bardzo szybko. Inne zatrzymują się na pewnym poziomie sprzedaży....
Jak sprzedawać obrazem? Angażujące banery w butiku internetowym

Jak sprzedawać obrazem? Angażujące banery w butiku internetowym

Wystarczy moment, by zainteresować użytkownika swoją ofertą. Jak to zrobić? Za pomocą angażującej grafiki. Atrakcyjna...
Jak założyć sklep internetowy z odzieżą damską. Kompleksowy poradnik krok po kroku od Medializer

Jak założyć sklep internetowy z odzieżą damską. Kompleksowy poradnik krok po kroku od Medializer

Chcesz założyć sklep internetowy? Nie wiesz od czego zacząć? To poradnik dla Ciebie! Poprowadzimy Cię...
Zmiany podatkowe w e-commerce. Kasy fiskalne dla kolejnych branż, VAT do przesyłek spoza UE. To musisz wiedzieć

Zmiany podatkowe w e-commerce. Kasy fiskalne dla kolejnych branż, VAT do przesyłek spoza UE. To musisz wiedzieć

Od 1 lipca 2021 roku zaczął obowiązywać tak zwany pakiet dla e-commerce. Kolejne branże zostaną...
Serwis modowy Joyful rośnie w siłę!

Serwis modowy Joyful rośnie w siłę!

Joyful.pl zyskuje na popularności! Portal modowy, skoncentrowany na promocji oferty polskich butików internetowych, staje się...
Przygotuj sklep internetowy na wakacje. Co zrobić, by ten czas nie był stracony?

Przygotuj sklep internetowy na wakacje. Co zrobić, by ten czas nie był stracony?

Wszyscy marzymy o urlopie. Pogoda nas nie rozpieszcza i zbliżające się lato zdaje się być...
Klienci nie kończą zakupów? Poznaj kilka sposobów na uratowanie porzuconych koszyków

Klienci nie kończą zakupów? Poznaj kilka sposobów na uratowanie porzuconych koszyków

Zaledwie 1/3 koszyków zapełnianych przez klientów w czasie wizyty w sklepie jest opłacana od ręki....
Jak podnieść sprzedaż o 2205% w cztery miesiące? Case study działań marketingowych w butiku Tesori

Jak podnieść sprzedaż o 2205% w cztery miesiące? Case study działań marketingowych w butiku Tesori

Znacie markę Tesori? To butik internetowy, który pod koniec 2020 r. przeniósł się do Medializer....
Jak mierzyć efektywność w e-commerce? Kluczowe KPI dla sklepów internetowych

Jak mierzyć efektywność w e-commerce? Kluczowe KPI dla sklepów internetowych

Zastanawiasz się, jak ocenić funkcjonowanie sklepu internetowego? O tym, czy firma osiągnie sukces przesądza nie...
E-mail potwierdzający zamówienie – dopracuj go w szczegółach!

E-mail potwierdzający zamówienie – dopracuj go w szczegółach!

E-mail z potwierdzeniem zamówienia to wiadomość czytana przez większość odbiorców. Wykorzystaj to i zredaguj ją...
Jak powinna wyglądać karta produktu w sklepie internetowym?

Jak powinna wyglądać karta produktu w sklepie internetowym?

Czy wiesz, że prawie połowa osób odwiedzających Twój sklep internetowy trafia od razu na którąś...
Content marketing w sklepie internetowym z odzieżą damską. Sprawdź, jakich treści potrzebuje Twój butik!

Content marketing w sklepie internetowym z odzieżą damską. Sprawdź, jakich treści potrzebuje Twój butik!

Jakich treści potrzebuje butik internetowy? Atrakcyjnych, spójnych i odpowiednio zoptymalizowanych. Wartościowe teksty to jeden z...
Walentynki na Facebooku – kilka porad, jak zaplanować skuteczną kampanię, którą pokochają odbiorcy

Walentynki na Facebooku – kilka porad, jak zaplanować skuteczną kampanię, którą pokochają odbiorcy

Jeśli sądzisz, że po intensywnym okresie świątecznym przychodzi reklamowy sezon ogórkowy, jesteś w błędzie. Na...