Blog
Jak wykorzystać opinie klientów w strategii marketingowej?
Czy wiesz, jak ważną rolę w kształtowaniu wizerunku marki odgrywają opinie klientów? Właściwie wykorzystane, mogą...
Nowość na Instagramie! Do 20 zdjęć lub filmów w karuzeli
Instagram stopniowo wprowadza nową funkcję, która z pewnością ucieszy branżę e-commerce. W jednym poście (karuzeli)...
META aktualizuje targetowanie reklam – zobacz, co się zmienia!
Ważna informacja dla przedsiębiorców, którzy korzystają z Facebook Ads! Firma Meta wprowadziła aktualizacje szczegółowego targetowania....
Czy TikTok sprzedaje? Case study
Jak myślisz? Czy TikTok sprzedaje? W Medializer od kilkunastu miesięcy prowadzimy działania reklamowe na tym...
M-commerce, czyli handel mobilny
W ciągu ostatnich 10 lat życie większości z nas stawało się coraz bardziej i bardziej zintegrowane...
Reguła niedostępności w e-commerce
Każda skuteczna strategia marketingowa opiera się na różnych mechanizmach psychologicznych – w promocji i sprzedaży...
Czym jest reklama kontekstowa?
Reklama zawsze powinna być osadzona w jakimś kontekście – jest to oczywiste dla każdego marketera....
10 kroków do rozwoju Twojego e-sklepu
Rozwój sklepu online to proces, który wymaga przemyślanej strategii i ciągłego doskonalenia. W dobie dynamicznie...
Czym są orphan pages i czemu szkodzą Twojemu sklepowi internetowemu?
Terminologia związana z optymalizacją, czyli SEO, może czasami wydawać się nieco tajemnicza i skomplikowana. Nie...
Outbound i inbound marketing – różnice i podobieństwa. Co warto o nich wiedzieć?
W świecie marketingu, który stale ewoluuje i dostosowuje się do zmiennych preferencji i zachowań konsumentów,...
TikTok – czy to nadal platforma wyłącznie ze śmiesznymi filmikami?
TikTok, platforma społecznościowa istniejąca od 2016 roku, budzi w nas różne skojarzenia – mniej lub...
SERP – daj się zauważyć w wynikach wyszukiwania
Jesteś właścicielem sklepu internetowego? Z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, jak trudno jest wybić...
Case study – Jak przeprowadzić udany rebranding sklepu odzieżowego w 10 dni?
Loveus.pl to nowy brand wśród polskich butików internetowych. Jego powstanie jest owocem rebrandingu. Działania te...
Joanna Pawłowska-Tomczak nowym dyrektorem strategicznym w Medializer!
W ostatnich tygodniach nasza agencja Medializer przechodzi zmiany strukturalne. Są one związane nie tylko z...
Niedostępne produkty w sklepie internetowym a SEO i UX
Każdy produkt w sklepie internetowym znajduje się na podstronie, od której prowadzi unikalny adres URL....
Linki wewnętrzne – jak robić to dobrze?
Linkowanie wewnętrzne to jedna z ważniejszych strategii wchodzących w zakres SEO, która pomoże Ci w...
Jak optymalizować formularze na stronie internetowej?
Wydaje Ci się, że formularze dostępne na Twojej stronie internetowej nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Upewnij...
Formy płatności w sklepie internetowym
Dziś zajmiemy się płatnościami w sklepie internetowym – to temat, który z pewnością wart jest...
Sama sprzedaż to nie wszystko – co zrobić, by Klient chciał do Ciebie wrócić?
O tym, czy klient przywiąże się do marki i wróci po kolejne produkty lub usługi,...
Anna Drobna - witamy w zespole!
Zespół projektantów grafiki w Medializer wzbogacił się kolejną kreatywną osobę! Miło nam poinformować, że Anna...
Jak zwiększyć sprzedaż z pomocą cross sellingu i up sellingu?
Cross selling i up selling to bardzo opłacalne techniki sprzedażowe – przede wszystkim dlatego, że...
Performance marketing – czym jest?
Każde działania marketingowe podejmujemy po to, aby osiągnąć określony efekt – chcemy dotrzeć do nowych...
PWA czy aplikacja mobilna – co będzie lepsze dla Twojego sklepu internetowego?
Prowadząc biznes internetowy, musimy regularnie śledzić, jakie trendy dominują w branży e-commerce. Na pewno niejednokrotnie...
Meta wprowadza płatność za Facebook i Instagram. To musisz wiedzieć
W ostatnim czasie coraz więcej użytkowników Facebooka oraz Instagrama otrzymało ważny komunikat od firmy Meta...