Blog
Nowość w reklamach TikToka! TikTok Ads Manager Video Editor
TikTok z roku na rok staje się coraz bardziej popularny wśród firm i sklepów internetowych –...
Black Friday 2024. Zaplanuj swoje działania z wyprzedzeniem!
Black Friday – dzień, na który czekają wszyscy łowcy okazji… i właściciele sklepów internetowych, którzy...
Jak pozyskać klienta? Wykorzystaj różne ścieżki dotarcia!
Czy wiesz, że aby zdobyć nowych klientów, nie wystarczy jeden lub dwa sposoby? Potrzebna jest...
Nowe ułożenie miniaturek postów na profilach na Instagramie
Prowadzisz profil na Instagramie, którego istotną częścią jest wygląd? Mamy dla Ciebie bardzo ważną informację...
Atrybucja w marketingu: klucz do zrozumienia ścieżki klienta
Wyobraź sobie, że każdy krok, który klient wykonuje na drodze do zakupu, to jeden element...
Jak wykorzystać opinie klientów w strategii marketingowej?
Czy wiesz, jak ważną rolę w kształtowaniu wizerunku marki odgrywają opinie klientów? Właściwie wykorzystane, mogą...
Nowość na Instagramie! Do 20 zdjęć lub filmów w karuzeli
Instagram stopniowo wprowadza nową funkcję, która z pewnością ucieszy branżę e-commerce. W jednym poście (karuzeli)...
META aktualizuje targetowanie reklam – zobacz, co się zmienia!
Ważna informacja dla przedsiębiorców, którzy korzystają z Facebook Ads! Firma Meta wprowadziła aktualizacje szczegółowego targetowania....
Czy TikTok sprzedaje? Case study
Jak myślisz? Czy TikTok sprzedaje? W Medializer od kilkunastu miesięcy prowadzimy działania reklamowe na tym...
M-commerce, czyli handel mobilny
W ciągu ostatnich 10 lat życie większości z nas stawało się coraz bardziej i bardziej zintegrowane...
Reguła niedostępności w e-commerce
Każda skuteczna strategia marketingowa opiera się na różnych mechanizmach psychologicznych – w promocji i sprzedaży...
Czym jest reklama kontekstowa?
Reklama zawsze powinna być osadzona w jakimś kontekście – jest to oczywiste dla każdego marketera....
10 kroków do rozwoju Twojego e-sklepu
Rozwój sklepu online to proces, który wymaga przemyślanej strategii i ciągłego doskonalenia. W dobie dynamicznie...
Czym są orphan pages i czemu szkodzą Twojemu sklepowi internetowemu?
Terminologia związana z optymalizacją, czyli SEO, może czasami wydawać się nieco tajemnicza i skomplikowana. Nie...
Outbound i inbound marketing – różnice i podobieństwa. Co warto o nich wiedzieć?
W świecie marketingu, który stale ewoluuje i dostosowuje się do zmiennych preferencji i zachowań konsumentów,...
TikTok – czy to nadal platforma wyłącznie ze śmiesznymi filmikami?
TikTok, platforma społecznościowa istniejąca od 2016 roku, budzi w nas różne skojarzenia – mniej lub...
SERP – daj się zauważyć w wynikach wyszukiwania
Jesteś właścicielem sklepu internetowego? Z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, jak trudno jest wybić...
Case study – Jak przeprowadzić udany rebranding sklepu odzieżowego w 10 dni?
Loveus.pl to nowy brand wśród polskich butików internetowych. Jego powstanie jest owocem rebrandingu. Działania te...
Joanna Pawłowska-Tomczak nowym dyrektorem strategicznym w Medializer!
W ostatnich tygodniach nasza agencja Medializer przechodzi zmiany strukturalne. Są one związane nie tylko z...
Niedostępne produkty w sklepie internetowym a SEO i UX
Każdy produkt w sklepie internetowym znajduje się na podstronie, od której prowadzi unikalny adres URL....
Linki wewnętrzne – jak robić to dobrze?
Linkowanie wewnętrzne to jedna z ważniejszych strategii wchodzących w zakres SEO, która pomoże Ci w...
Jak optymalizować formularze na stronie internetowej?
Wydaje Ci się, że formularze dostępne na Twojej stronie internetowej nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Upewnij...
Formy płatności w sklepie internetowym
Dziś zajmiemy się płatnościami w sklepie internetowym – to temat, który z pewnością wart jest...
Sama sprzedaż to nie wszystko – co zrobić, by Klient chciał do Ciebie wrócić?
O tym, czy klient przywiąże się do marki i wróci po kolejne produkty lub usługi,...