Blog

Budowa wizerunku marki modowej – od czego zacząć?

Budowa wizerunku marki modowej – od czego zacząć?

Chcesz otworzyć butik internetowy? A może planujesz wprowadzić na rynek nową markę modową? Jeśli tak,...
Jak zoptymalizować sklep internetowy pod kątem urządzeń mobilnych?

Jak zoptymalizować sklep internetowy pod kątem urządzeń mobilnych?

Jesteśmy świadkami kolejnej rewolucji. W codziennym przeglądaniu sieci komputery odchodzą do lamusa. Ich miejsce zajmują...
#facebookoweABC: Menedżer firmy na Facebooku - co to i jak go założyć?

#facebookoweABC: Menedżer firmy na Facebooku - co to i jak go założyć?

Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z reklamami na Facebooku, to powinieneś zaprzyjaźnić się z narzędziem,...
Nie tylko paczkomaty. Automaty do odbioru przesyłek staną w Żabce

Nie tylko paczkomaty. Automaty do odbioru przesyłek staną w Żabce

Dawno nie byłeś na poczcie? Nic dziwnego. Paczkomaty są naprawdę wygodne i nie wymagają stania...
Facebook Ads – 7 podstawowych błędów, które niszczą skuteczną kampanię

Facebook Ads – 7 podstawowych błędów, które niszczą skuteczną kampanię

Jak zorganizować skuteczną kampanię Facebook Ads? To pytanie, które zadaje sobie każda firma rozpoczynająca promocję...
Opis marketingowy a opis od producenta. Zobacz różnicę

Opis marketingowy a opis od producenta. Zobacz różnicę

Sklepy internetowe coraz częściej inwestują w profesjonalne opisy produktów. To przemyślane działanie. Wysokiej jakości content...
#strefawiedzy 15: Bramki płatnicze w sklepie internetowym – porównujemy oferty operatorów

#strefawiedzy 15: Bramki płatnicze w sklepie internetowym – porównujemy oferty operatorów

Trudno wyobrazić sobie e-commerce bez szybkich płatności. W Medializer tworzymy sklepy internetowe zintegrowane z różnymi...
Globalne marki przenoszą się do sieci. Jak mniejsze sklepy mogą rywalizować z taką konkurencją?

Globalne marki przenoszą się do sieci. Jak mniejsze sklepy mogą rywalizować z taką konkurencją?

W dobie koronawirusa wiele marek, które dotychczas prowadziły wyłącznie sprzedaż stacjonarną, przeniosło się do sieci....
#strefawiedzy 14: Wskaźniki efektywności działań reklamowych w Internecie

#strefawiedzy 14: Wskaźniki efektywności działań reklamowych w Internecie

Warto inwestować w promocję w Internecie. Dobrze prowadzony marketing jest kluczem do sukcesu firmy z...
Facebook Ads i Google Ads dla eCommerce od Medializer

Facebook Ads i Google Ads dla eCommerce od Medializer

Podstawą sukcesu sklepu internetowego jest dobra promocja w sieci. Facebook Ads i Google Ads to...
Rośniemy! Nowa agencja content marketingowa zasila potencjał Medializera

Rośniemy! Nowa agencja content marketingowa zasila potencjał Medializera

Branża content marketingu przeżywa prawdziwy rozkwit. Coraz częściej dostajemy pytania o wartościowe treści. To najlepsza...
#strefawiedzy 13: Reklama w Internecie – poznaj modele rozliczeń kampanii

#strefawiedzy 13: Reklama w Internecie – poznaj modele rozliczeń kampanii

Wycena kampanii reklamowej prowadzonej w sieci może przysporzyć nieco trudności. Wszystko dlatego, że w realnym...
#facebookoweABC: Sprawdź jak zorganizować konkurs na Facebooku

#facebookoweABC: Sprawdź jak zorganizować konkurs na Facebooku

Prowadzisz butik odzieżowy, masz fanpage na Facebooku i chcesz zaangażować swoją społeczność? Zorganizuj konkurs! To...
Czym jest język korzyści? Jak go używać?

Czym jest język korzyści? Jak go używać?

Język korzyści to sformułowanie, które w ostatnich latach cieszy się ogromną popularnością. Nic dziwnego, content...
Czym są algorytmy Google? Jak przypodobać się wyszukiwarkom

Czym są algorytmy Google? Jak przypodobać się wyszukiwarkom

Panda, Pingwin i Koliber – to nazwy trzech z wielu algorytmów Google, które decydują o...
Facebook shop: nowa usługa która rozszerzy możliwości Marketplace

Facebook shop: nowa usługa która rozszerzy możliwości Marketplace

Facebook wprowadza nową usługę. Innowacją, która rozszerzy możliwości Marketplace stanie się Facebook Shops. Będzie to...
Spójny wizerunek marki to podstawa. Bądź rozpoznawalny w e-sklepie, w social mediach i w druku

Spójny wizerunek marki to podstawa. Bądź rozpoznawalny w e-sklepie, w social mediach i w druku

Co sprawia, że marka staje się rozpoznawalna? Spójny i charakterystyczny wizerunek. W umyśle na dłużej...
Jak pandemia napędza sektor e-commerce?

Jak pandemia napędza sektor e-commerce?

Wielkie kryzysy mają to do siebie, że wywracają znaną rzeczywistość do góry nogami i weryfikują...
#facebookoweABC: Creator Studio

#facebookoweABC: Creator Studio

Media społecznościowe, takie jak Facebook i Instagram to doskonałe kanały do tzw. social sellingu. Media...
#facebookoweABC: Jak połączyć stronę na Facebooku z kontem firmowym na Instagramie - instrukcja w 5 krokach

#facebookoweABC: Jak połączyć stronę na Facebooku z kontem firmowym na Instagramie - instrukcja w 5 krokach

Jeśli chcesz w szybki i łatwy sposób dodawać posty na Facebooku i Instagramie oraz oznaczać...
Nowość na Facebook: pokoje do rozmów grupowych

Nowość na Facebook: pokoje do rozmów grupowych

W trakcie epidemii koronawirusa kontakty społeczne zostały znacznie ograniczone. Nasze relacje przeniosły się do sieci....
#facebookoweABC: Promowanie postów czy reklama za pomocą menadżera reklam?

#facebookoweABC: Promowanie postów czy reklama za pomocą menadżera reklam?

Prowadząc fanpage na Facebooku, z pewnością zauważyłeś, że pod każdym postem umieszczony jest przycisk „promuj...
#strefawiedzy 12: Jak zachęcić klientów do zwiększenia wartości koszyka?

#strefawiedzy 12: Jak zachęcić klientów do zwiększenia wartości koszyka?

Dobrze funkcjonujący sklep internetowy to taki, w którym koszyki zakupowe mają wysoką wartość. Skłonienie klientów...
Poligrafia dla sklepów internetowych – sprawdź, czego potrzebujesz

Poligrafia dla sklepów internetowych – sprawdź, czego potrzebujesz

Prowadzisz butik internetowy? Z pewnością na Twoich barkach spoczywa wiele obowiązków. Jednym z ważnych elementów...