Blog

Za nami 12 intensywnych miesięcy. Podsumowujemy 2022 rok i nie zwalniamy tempa!

Za nami 12 intensywnych miesięcy. Podsumowujemy 2022 rok i nie zwalniamy tempa!

Za nami bardzo intensywny, a przy tym udany rok. Stale rośniemy! Coraz liczniejsze staje się...
Jak zwiększyć sprzedaż w butiku internetowym?

Jak zwiększyć sprzedaż w butiku internetowym?

Sprzedawcy robią wiele, by podnieść sprzedaż w butiku internetowym. Mimo zaangażowania często ich działania nie...
Mikromomenty i ich potencjał w e-sprzedaży

Mikromomenty i ich potencjał w e-sprzedaży

Ile razy dziennie sięgasz po swój smartfon, by spontanicznie coś znaleźć, sprawdzić albo się czegoś...
Jak zabezpieczyć konto przed kradzieżą?

Jak zabezpieczyć konto przed kradzieżą?

Jeśli czytasz ten post, to znaczy, że jesteś aktywnym użytkownikiem Facebooka. Ale czy Twoje konto...
Archetypy w marketingu. Jak z nich korzystać?

Archetypy w marketingu. Jak z nich korzystać?

Budowanie wizerunku marki to długotrwały proces, który musi zostać poprzedzony stworzeniem dokładnego planu. Chodzi o...
Grafika w social mediach. Jakie obrazy się dobrze klikają?

Grafika w social mediach. Jakie obrazy się dobrze klikają?

To, czego chcemy od naszych odbiorców w social mediach, to ZAANGAŻOWANIE. To ono jest kluczem...
Czym jest API konwersji Facebooka?

Czym jest API konwersji Facebooka?

API konwersji Facebooka to narzędzie, które rejestruje wszystkie zdarzenia w Twojej witrynie. Rejestracja ta odbywa...
Jak stworzyć strategię contentową dla sklepu internetowego?

Jak stworzyć strategię contentową dla sklepu internetowego?

„Content is a king” – znacie ten cytat? To słowa Billa Gatesa z 1996 roku,...
Jak szybkość sklepu internetowego wpływa na sprzedaż?

Jak szybkość sklepu internetowego wpływa na sprzedaż?

Sprawne, a co za tym idzie – szybkie działanie e-sklepu ma ogromne znaczenie, jeżeli chodzi...
Kolory w e-commerce. Sprawdź, jakie barwy sprzedają!

Kolory w e-commerce. Sprawdź, jakie barwy sprzedają!

Na skuteczność sprzedaży składa się ogromna liczba elementów. Nic nie powinno być zostawione przypadkowi –...
Bank ING partnerem Medializer na kolejne lata

Bank ING partnerem Medializer na kolejne lata

Nasza wieloletnia współpraca z Bankiem ING układa się bardzo dobrze. To dzięki niej możemy zapewnić...
Jak ocenić jakość i efektywność treści na stronie internetowej?

Jak ocenić jakość i efektywność treści na stronie internetowej?

Content marketing służy nie tylko dostarczaniu odbiorcom cennych treści, ale również zwiększaniu widoczności w wyszukiwarce....
PayPo partnerem Medializer na kolejne lata!

PayPo partnerem Medializer na kolejne lata!

Miło nam poinformować, że przedłużyliśmy współpracę z PayPo! To narzędzie lubiane przez klientów sklepów internetowych,...
Przedłużamy udaną współpracę! Twisto partnerem Medializer i Joyful na kolejne lat

Przedłużamy udaną współpracę! Twisto partnerem Medializer i Joyful na kolejne lat

Odroczone płatności to jeden z najgorętszych trendów w e-commerce. Na ich wdrożenie decyduje się coraz...
Czym różni się UX Design i UI Design? Wyjaśniamy

Czym różni się UX Design i UI Design? Wyjaśniamy

Co łączy aplikacje mobilne i webowe, samochody oraz budynki użyteczności publicznej? Wszystkie te rzeczy muszą...
Portal Ecomersy.pl w nowej odsłonie graficznej

Portal Ecomersy.pl w nowej odsłonie graficznej

Należący do Grupy Medializer portal informacyjny z branży e-commerce zyskał nowy wygląd. Każdego miesiąca czytają...
Jak zadbać o obsługę klienta w e-sklepie? 5 kanałów komunikacji, o których musisz pamiętać

Jak zadbać o obsługę klienta w e-sklepie? 5 kanałów komunikacji, o których musisz pamiętać

Komunikacja z klientem jest bardzo istotnym element sprzedaży. Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania pozwala...
Ecomersy Basic – poradnik dla tych, którzy chcą założyć sklep internetowy

Ecomersy Basic – poradnik dla tych, którzy chcą założyć sklep internetowy

Zgłasza się do nas wielu Klientów, którzy chcą założyć sklep internetowy. Jesteśmy agencją, która z...
Jaką rolę w procesie e-sprzedaży pełni opakowanie?

Jaką rolę w procesie e-sprzedaży pełni opakowanie?

Dlaczego niektóre sklepy sprzedają więcej? Popularność w e-commerce zależy od bardzo wielu czynników, wśród których...
Jak stworzyć efektywny e-mail sprzedażowy?

Jak stworzyć efektywny e-mail sprzedażowy?

E-mail marketing to jedna z form marketingu bezpośredniego, który opiera się właśnie na bezpośredniej komunikacji...
Jak stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy? Oto kilka wskazówek

Jak stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy? Oto kilka wskazówek

Lejek sprzedażowy to potężne narzędzie marketingowe. Skoncentrowanie się na prowadzeniu klientów prosto do dokonania zakupu...
Majówka w e-commerce. Przygotuj się na długi weekend wyprzedaży

Majówka w e-commerce. Przygotuj się na długi weekend wyprzedaży

Kwiecień i maj to owocne miesiące, jeżeli chodzi o prowadzenie e-biznesu. Zarówno Wielkanoc, jak i...
Kup teraz, zapłać później, czyli jak wdrożyć płatności odroczone w sklepie internetowym

Kup teraz, zapłać później, czyli jak wdrożyć płatności odroczone w sklepie internetowym

Rynek e-commerce w Polsce rośnie w bardzo szybkim tempie. Coraz popularniejsze stają się odroczone płatności...
Czym jest marketing afiliacyjny?

Czym jest marketing afiliacyjny?

Z czym kojarzy Ci się marketing afiliacyjny? Jeśli od razu przychodzą Ci na myśl influencerzy...