Blog

Jak mierzyć efektywność w e-commerce? Kluczowe KPI dla sklepów internetowych

Jak mierzyć efektywność w e-commerce? Kluczowe KPI dla sklepów internetowych

Zastanawiasz się, jak ocenić funkcjonowanie sklepu internetowego? O tym, czy firma osiągnie sukces przesądza nie...
E-mail potwierdzający zamówienie – dopracuj go w szczegółach!

E-mail potwierdzający zamówienie – dopracuj go w szczegółach!

E-mail z potwierdzeniem zamówienia to wiadomość czytana przez większość odbiorców. Wykorzystaj to i zredaguj ją...
Jak powinna wyglądać karta produktu w sklepie internetowym?

Jak powinna wyglądać karta produktu w sklepie internetowym?

Czy wiesz, że prawie połowa osób odwiedzających Twój sklep internetowy trafia od razu na którąś...
Content marketing w sklepie internetowym z odzieżą damską. Sprawdź, jakich treści potrzebuje Twój butik!

Content marketing w sklepie internetowym z odzieżą damską. Sprawdź, jakich treści potrzebuje Twój butik!

Jakich treści potrzebuje butik internetowy? Atrakcyjnych, spójnych i odpowiednio zoptymalizowanych. Wartościowe teksty to jeden z...
Walentynki na Facebooku – kilka porad, jak zaplanować skuteczną kampanię, którą pokochają odbiorcy

Walentynki na Facebooku – kilka porad, jak zaplanować skuteczną kampanię, którą pokochają odbiorcy

Jeśli sądzisz, że po intensywnym okresie świątecznym przychodzi reklamowy sezon ogórkowy, jesteś w błędzie. Na...
Nowe ustawienia prywatności Apple ciosem dla Facebooka

Nowe ustawienia prywatności Apple ciosem dla Facebooka

Wraz z pojawieniem się nowej wersji systemu iOS 14, Apple postanowił wprowadzić duże zmiany dotyczące...
Uzupełnij kalendarz o daty ważne dla Twojego butiku! Zaplanuj promocje, kolekcje i wyprzedaże

Uzupełnij kalendarz o daty ważne dla Twojego butiku! Zaplanuj promocje, kolekcje i wyprzedaże

Początek roku to świetna okazja na zaplanowanie strategii sprzedaży na nadchodzące 365 dni. Kiedy zorganizować...
Licznik likeów znika z części profili na Facebooku

Licznik likeów znika z części profili na Facebooku

Przycisk z łapką w górę jest znakiem rozpoznawczym Facebooka. Już niedługo zniknie jedna z jego...
Podsumowujemy szalony rok 2020. W Medializer działo się naprawdę dużo

Podsumowujemy szalony rok 2020. W Medializer działo się naprawdę dużo

Za nami nieprzewidywalny rok. Wszyscy już marzymy o powrocie do normalności. Pandemia i związane z...
PayPo nowym partnerem Medializer

PayPo nowym partnerem Medializer

Szybkie i bezpieczne płatności internetowe są podstawą funkcjonowania butiku internetowego. Nowością są zakupy, za które...
Medializer wyróżniony tytułami Brylant Polskiej Gospodarki 2020 i Gepard Biznesu 2020

Medializer wyróżniony tytułami Brylant Polskiej Gospodarki 2020 i Gepard Biznesu 2020

Rok 2020 to czas, w którym postawiliśmy na rozwój. Pomimo kryzysu, zrealizowaliśmy mnóstwo udanych projektów,...
#Facebookowe ABC: Skuteczne kampanie Facebook Ads dla sklepów odzieżowych

#Facebookowe ABC: Skuteczne kampanie Facebook Ads dla sklepów odzieżowych

Facebook to doskonałe miejsce do znajdowania klientów sklepu internetowego. Ruch w mediach społecznościowych jest bardzo...
#strefawiedzy 18: Jak otworzyć sklep internetowy z odzieżą damską?

#strefawiedzy 18: Jak otworzyć sklep internetowy z odzieżą damską?

Chcesz otworzyć butik internetowy z odzieżą damską? Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją przygodę ze sprzedażą w...
Jak zabezpieczyć konto na Facebooku? – poradnik dla firm i użytkowników indywidualnych

Jak zabezpieczyć konto na Facebooku? – poradnik dla firm i użytkowników indywidualnych

Uwaga! Zabezpiecz konto na Facebooku. Twój profil zawiera mnóstwo danych, które powinny być chronione przed...
#Facebookowe ABC: Dlaczego warto promować się na Facebooku w czasie pandemii?

#Facebookowe ABC: Dlaczego warto promować się na Facebooku w czasie pandemii?

Jednym z najczęściej popełnianych błędów w dobie jakiekolwiek kryzysu jest ograniczanie wydatków na marketing. Tymczasem...
#strefawiedzy 17: Jak wybrać kuriera dla sklepu internetowego? Porównujemy ceny, czas dostawy, oferty

#strefawiedzy 17: Jak wybrać kuriera dla sklepu internetowego? Porównujemy ceny, czas dostawy, oferty

Każdy butik internetowy musi podjąć współpracę z dostawcą zamówień. Wybór firm, które będą je realizowały...
Katarzyna Banachowicz witamy w zespole!

Katarzyna Banachowicz witamy w zespole!

Witamy w zespole! Miło nam poinformować, że dział copywriterów znów urósł. Do naszego zespołu dołączyła...
Przygotuj się na Black Friday – 27 listopada 2020

Przygotuj się na Black Friday – 27 listopada 2020

Wielkimi krokami zbliża się Black Friday 2020. W polskim kalendarzu wyprzedaży to wydarzenie występuje zaledwie...
Święta inne niż dotąd. Jak się do nich przygotować? O tym mówi się w branży

Święta inne niż dotąd. Jak się do nich przygotować? O tym mówi się w branży

Tegoroczne święta będą odbywały się w innych okolicznościach niż te, do których się przyzwyczailiśmy. Pandemia...
Aleksandra Czachór witamy w zespole!

Aleksandra Czachór witamy w zespole!

Witamy w zespole!  Do naszego zespołu dołączyła Aleksandra Czachór, która zajmie stanowisko Jounior Copywritera! Wyłoniliśmy...
#Facebookowe ABC: Facebook wprowadza innowację w grafikach reklamowych. Sprawdź, o czym warto pamiętać!

#Facebookowe ABC: Facebook wprowadza innowację w grafikach reklamowych. Sprawdź, o czym warto pamiętać!

To wiadomość, na którą czekało wielu reklamodawców na Facebooku – serwis postanowił znieść ograniczenia związane...
#FacebookoweABC: Uwaga! Zmiany na Facebooku! Nadchodzą limity reklam

#FacebookoweABC: Uwaga! Zmiany na Facebooku! Nadchodzą limity reklam

Dotychczas liczba reklam publikowanych na Facebooku przez konkretną stronę nie była ograniczona. Na początku 2021...
Branża e-commerce po pierwszej fali pandemii. Jest dobrze, będzie jeszcze lepiej

Branża e-commerce po pierwszej fali pandemii. Jest dobrze, będzie jeszcze lepiej

Pandemia stała się katalizatorem rewolucji. Zdawało się, że na pewne zmiany będziemy musieli czekać jeszcze...
Pięć najważniejszych cech dobrego butiku internetowego

Pięć najważniejszych cech dobrego butiku internetowego

Co decyduje o tym, że sklep internetowy odnosi sukces? To nie jest proste pytanie. Wysoka...