E-commerce
Black Friday 2024. Zaplanuj swoje działania z wyprzedzeniem!
Black Friday – dzień, na który czekają wszyscy łowcy okazji… i właściciele sklepów internetowych, którzy...
Jak pozyskać klienta? Wykorzystaj różne ścieżki dotarcia!
Czy wiesz, że aby zdobyć nowych klientów, nie wystarczy jeden lub dwa sposoby? Potrzebna jest...
Jak wykorzystać opinie klientów w strategii marketingowej?
Czy wiesz, jak ważną rolę w kształtowaniu wizerunku marki odgrywają opinie klientów? Właściwie wykorzystane, mogą...
Reguła niedostępności w e-commerce
Każda skuteczna strategia marketingowa opiera się na różnych mechanizmach psychologicznych – w promocji i sprzedaży...
10 kroków do rozwoju Twojego e-sklepu
Rozwój sklepu online to proces, który wymaga przemyślanej strategii i ciągłego doskonalenia. W dobie dynamicznie...
Case study – Jak przeprowadzić udany rebranding sklepu odzieżowego w 10 dni?
Loveus.pl to nowy brand wśród polskich butików internetowych. Jego powstanie jest owocem rebrandingu. Działania te...
Niedostępne produkty w sklepie internetowym a SEO i UX
Każdy produkt w sklepie internetowym znajduje się na podstronie, od której prowadzi unikalny adres URL....
Linki wewnętrzne – jak robić to dobrze?
Linkowanie wewnętrzne to jedna z ważniejszych strategii wchodzących w zakres SEO, która pomoże Ci w...
Jak optymalizować formularze na stronie internetowej?
Wydaje Ci się, że formularze dostępne na Twojej stronie internetowej nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Upewnij...
Formy płatności w sklepie internetowym
Dziś zajmiemy się płatnościami w sklepie internetowym – to temat, który z pewnością wart jest...
Sama sprzedaż to nie wszystko – co zrobić, by Klient chciał do Ciebie wrócić?
O tym, czy klient przywiąże się do marki i wróci po kolejne produkty lub usługi,...
Jak zwiększyć sprzedaż z pomocą cross sellingu i up sellingu?
Cross selling i up selling to bardzo opłacalne techniki sprzedażowe – przede wszystkim dlatego, że...
Performance marketing – czym jest?
Każde działania marketingowe podejmujemy po to, aby osiągnąć określony efekt – chcemy dotrzeć do nowych...
PWA czy aplikacja mobilna – co będzie lepsze dla Twojego sklepu internetowego?
Prowadząc biznes internetowy, musimy regularnie śledzić, jakie trendy dominują w branży e-commerce. Na pewno niejednokrotnie...
Czym jest SXO i dlaczego jest Ci potrzebne?
Samo SEO dziś już nie wystarczy, by wygrać wyścig o odbiorców. Żeby Twój sklep internetowy...
Jak podnieść liczbę transakcji w sklepie internetowym? 4 czynniki, które musisz wziąć pod uwagę
Najważniejszym elementem potrzebnym do zwiększenia liczby transakcji jest budżet – tego nie da się przeskoczyć....
Video marketing w e-commerce. Czy warto?
Żyjemy w świecie, w którym obrazy dominują nad tekstem. Liczy się szybkość przekazywania informacji oraz...
Elementy graficzne, które wyróżnią sklep na tle konkurencji. Logo, fonty i kolory firmowe
Identyfikacja wizualna to jeden z najważniejszych składników sklepu internetowego, ponieważ odpowiada za kreowanie wizerunku marki...
Za nami 12 intensywnych miesięcy. Podsumowujemy 2022 rok i nie zwalniamy tempa!
Za nami bardzo intensywny, a przy tym udany rok. Stale rośniemy! Coraz liczniejsze staje się...
Jak zwiększyć sprzedaż w butiku internetowym?
Sprzedawcy robią wiele, by podnieść sprzedaż w butiku internetowym. Mimo zaangażowania często ich działania nie...
Mikromomenty i ich potencjał w e-sprzedaży
Ile razy dziennie sięgasz po swój smartfon, by spontanicznie coś znaleźć, sprawdzić albo się czegoś...
Jak zabezpieczyć konto przed kradzieżą?
Jeśli czytasz ten post, to znaczy, że jesteś aktywnym użytkownikiem Facebooka. Ale czy Twoje konto...
Archetypy w marketingu. Jak z nich korzystać?
Budowanie wizerunku marki to długotrwały proces, który musi zostać poprzedzony stworzeniem dokładnego planu. Chodzi o...
Grafika w social mediach. Jakie obrazy się dobrze klikają?
To, czego chcemy od naszych odbiorców w social mediach, to ZAANGAŻOWANIE. To ono jest kluczem...