Blog
Automatyzacja dokumentów zakupowych – dlaczego warto przejść na e-faktury?
Papierowe faktury są coraz rzadziej wystawiane, a ich miejsce zajmują nowoczesne dokumenty elektroniczne, które usprawniają...
Jak założyć internetowy sklep odzieżowy? Praktyczne wskazówki
Marzysz o własnym sklepie odzieżowym online? To doskonały moment – branża modowa w Internecie rozwija...
Kalendarz marketingowy. 4-6 kwietnia – weekend okazji przed Wielkanocą
W tym roku Niedziela Wielkanocna przypada na 20 kwietnia. Weekend dwa tygodnie wcześniej to dobry...
Opisy produktów w sklepie internetowym – to musisz wiedzieć
Ile produktów liczy magazyn w Twoim sklepie internetowym? Sto, dwieście, a może kilka tysięcy? Bez...
AI a content marketing – czy warto?
Wykorzystywanie sztucznej inteligencji w marketingu to fakt. Od narzędzi do automatyzacji procesów po generatory treści...
Kalendarz marketingowy. Dzień Kobiet 2025
Prowadzisz sklep z odzieżą damską? Nie możesz przegapić Dnia Kobiet. Tę okazję z pewnością warto...
Nie daj się oszukać! Fałszywy support Meta
Cyberprzestępcy nieustannie poszukują nowych sposobów na wyłudzanie danych i pieniędzy. Jednym z najnowszych zagrożeń jest...
Kalendarz marketingowy. Pierwsze wiosenne kolekcje 2025
Jeszcze kilka lat temu wszystko było zależne od pogody. Czasami wiosenne kolekcje startowały już początkiem...
Czym jest SEM i co ma wspólnego z SEO?
Bez wątpienia jednym z najważniejszych elementów strategii marketingowej w Internecie musi być widoczność marki w...
Kalendarz marketingowy. Walentynki 2025
Działania związane z walentynkami warto rozpocząć już na początku lutego. To wtedy jest czas na...
Rosnąca sprzedaż, rosnące potrzeby: logistyczne wyzwania skalowania e-commerce
Zależy Ci na większych zyskach w sklepie internetowym? Z pewnością zainteresuje Cię kwestia skalowania e-commerce,...
Syntetyczni influencerzy i Creator AI. Narzędzie od Meta, które zrewolucjonizuje social media?
Meta intensywnie pracuje nad rozwojem sztucznej inteligencji, czego dowodem jest powstanie AI Studio – platformy...
2024 w Medializer. Rozwój, wyzwania, sukcesy. Co nam przyniósł mijający rok?
Styczeń rozbudza apetyty. To czas podsumowań i dostrzegania szerokich perspektyw, które pozwalają snuć plany na...
Jaki będzie rok 2025 w e-commerce? Zobacz trendy i prognozy!
Rynek e‑commerce dynamicznie się zmienia, a rok 2025 z pewnością nie będzie wyjątkiem. Rosną oczekiwania...
Styczeń i luty w sklepie internetowym. Jak się przygotować, by dobrze zacząć rok w sprzedaży online?
Początek nowego roku to idealny moment, by zainwestować czas i wysiłek w przygotowanie sklepu internetowego...
Najczęściej czytane artykuły na naszym blogu w 2024 roku
Działania agencji Medializer to nie tylko skuteczne tworzenie i rozwijanie biznesów online, ale również wsparcie...
Sklep z Medializer krok po kroku. Poznaj plan działania
Marzysz o profesjonalnym sklepie internetowym, który nie tylko przyciąga klientów, ale także sprzedaje? Z Medializer...
Przygotuj swój e-commerce na Święta!
Świąteczny sezon to w e-commerce okres bardzo intensywny, pełen potencjału i wyzwań. Dla wielu sklepów...
GPSR – ważne regulacje wymuszające zmiany w sklepach internetowych. Sprawdź, co musisz wiedzieć!
13 grudnia 2024 weszło w życie nowe rozporządzenie unijne dotyczące ogólnego bezpieczeństwa produktów (GPSR –...
Black Friday Last Call – co możesz zrobić na ostatnią chwilę?
Black Friday to jedno z najgorętszych wydarzeń w e-commerce – zarówno dla sprzedawców, jak i...
Vouchery w sklepie internetowym. Co warto o nich wiedzieć? Co mówi prawo?
W Twoim sklepie internetowym są dostępne vouchery podarunkowe, a może dopiero zamierzasz je wprowadzić? Bony...
Nowość w reklamach TikToka! TikTok Ads Manager Video Editor
TikTok z roku na rok staje się coraz bardziej popularny wśród firm i sklepów internetowych –...
Projektujemy dla e-commerce. Co możemy stworzyć dla Ciebie?
Czy wiesz, że agencja Medializer specjalizuje się nie tylko w działaniach marketingowych, ale również w...
Black Friday 2024. Zaplanuj swoje działania z wyprzedzeniem!
Black Friday – dzień, na który czekają wszyscy łowcy okazji… i właściciele sklepów internetowych, którzy...