Dziś idealny dzień na Twój sklep internetowy! Zacznij Twój biznes. Napisz do nas
Artykuły
Trzy powody, dla których Twój sklep potrzebuje bloga
W dobrze zaprojektowanym sklepie internetowym wszystko powinno prowadzić do sprzedaży: funkcjonalna i przejrzysta nawigacja, czytelna...
Case study: Program lojalnościowy dla butików Fearless
Zdobycie klienta to podstawa, ale zatrzymanie go na dłużej, to prawdziwa sztuka. W świecie e-commerce...
Nowy sklep od Medializer – Piace.pl, czyli modowe perełki z Włoch i Francji
Po wielu intensywnych tygodniach pełnych projektowania, planowania strategii, wdrożeń i testów, wreszcie możemy pokazać naszą...
Aktualizacja zasad ochrony prywatności Meta
Już za kilka dni – 16 czerwca 2025 – wejdą w życie nowe zasady ochrony...
7 lat Medializer!
Nie mieliśmy jeszcze setek projektów, wieloletnich klientów ani strategii spisanej na 20 stron. Nie mieliśmy...
Meta Ads i Google Ads. Czym się różnią?
Wiele osób myśli o dwóch najważniejszych systemach reklamowych online – Meta Ads i Google Ads...
Czym jest lead magnet i dlaczego Twoja firma go potrzebuje?
Każda interakcja z potencjalnym klientem jest na wagę złota – zwłaszcza w Internecie, gdzie o...
Skuteczna reklama sklepu odzieżowego. Sprawdź, w co warto zainwestować!
Czy wiesz, że w 2024 roku najczęściej kupowanymi w sieci produktami były ubrania, akcesoria i...
Nowe zabezpieczenia w Meta Business Suite
Czy wiesz, że zarządzanie firmowym portfolio w Meta Business Suite stało się jeszcze bezpieczniejsze? Wprowadzone...
Nowa aplikacja do edycji video od Meta. To warto o niej wiedzieć!
Instagram Edits – taką nazwę nosi nowa aplikacja do montażu video, która zostanie udostępniona już...
Automatyzacja dokumentów zakupowych – dlaczego warto przejść na e-faktury?
Papierowe faktury są coraz rzadziej wystawiane, a ich miejsce zajmują nowoczesne dokumenty elektroniczne, które usprawniają...
Jak założyć internetowy sklep odzieżowy? Praktyczne wskazówki
Marzysz o własnym sklepie odzieżowym online? To doskonały moment – branża modowa w Internecie rozwija...
Kalendarz marketingowy. 4-6 kwietnia – weekend okazji przed Wielkanocą
W tym roku Niedziela Wielkanocna przypada na 20 kwietnia. Weekend dwa tygodnie wcześniej to dobry...
Opisy produktów w sklepie internetowym – to musisz wiedzieć
Ile produktów liczy magazyn w Twoim sklepie internetowym? Sto, dwieście, a może kilka tysięcy? Bez...
AI a content marketing – czy warto?
Wykorzystywanie sztucznej inteligencji w marketingu to fakt. Od narzędzi do automatyzacji procesów po generatory treści...
Kalendarz marketingowy. Dzień Kobiet 2025
Prowadzisz sklep z odzieżą damską? Nie możesz przegapić Dnia Kobiet. Tę okazję z pewnością warto...
Nie daj się oszukać! Fałszywy support Meta
Cyberprzestępcy nieustannie poszukują nowych sposobów na wyłudzanie danych i pieniędzy. Jednym z najnowszych zagrożeń jest...
Kalendarz marketingowy. Pierwsze wiosenne kolekcje 2025
Jeszcze kilka lat temu wszystko było zależne od pogody. Czasami wiosenne kolekcje startowały już początkiem...
Czym jest SEM i co ma wspólnego z SEO?
Bez wątpienia jednym z najważniejszych elementów strategii marketingowej w Internecie musi być widoczność marki w...
Ferro Boutique – nowa odsłona sklepu od Medializer już działa!
Z ogromną dumą możemy wreszcie zaprezentować naszą nową realizację – Ferro Boutique, czyli odświeżoną odsłonę...
Kalendarz marketingowy. Walentynki 2025
Działania związane z walentynkami warto rozpocząć już na początku lutego. To wtedy jest czas na...
Automatyczna publikacja produktów
Automatyczna publikacja produktów – lepsza organizacja i kontrola sprzedaży W Medializer opracowaliśmy kolejną funkcję, która...
Dark Mode – tryb ciemny w sklepie internetowym
Dark Mode – nowoczesny wygląd sklepu dostosowany do preferencji użytkowników Coraz więcej użytkowników ceni sobie...
Komunikat na pasku z opcją automatycznej publikacji
Komunikat na pasku – automatyczna publikacja ważnych informacji i promocji W Medializer opracowaliśmy moduł komunikatu...