Artykuły
Automatyzacja dokumentów zakupowych – dlaczego warto przejść na e-faktury?
Papierowe faktury są coraz rzadziej wystawiane, a ich miejsce zajmują nowoczesne dokumenty elektroniczne, które usprawniają...
Jak założyć internetowy sklep odzieżowy? Praktyczne wskazówki
Marzysz o własnym sklepie odzieżowym online? To doskonały moment – branża modowa w Internecie rozwija...
Kalendarz marketingowy. 4-6 kwietnia – weekend okazji przed Wielkanocą
W tym roku Niedziela Wielkanocna przypada na 20 kwietnia. Weekend dwa tygodnie wcześniej to dobry...
Opisy produktów w sklepie internetowym – to musisz wiedzieć
Ile produktów liczy magazyn w Twoim sklepie internetowym? Sto, dwieście, a może kilka tysięcy? Bez...
AI a content marketing – czy warto?
Wykorzystywanie sztucznej inteligencji w marketingu to fakt. Od narzędzi do automatyzacji procesów po generatory treści...
Kalendarz marketingowy. Dzień Kobiet 2025
Prowadzisz sklep z odzieżą damską? Nie możesz przegapić Dnia Kobiet. Tę okazję z pewnością warto...
Nie daj się oszukać! Fałszywy support Meta
Cyberprzestępcy nieustannie poszukują nowych sposobów na wyłudzanie danych i pieniędzy. Jednym z najnowszych zagrożeń jest...
Kalendarz marketingowy. Pierwsze wiosenne kolekcje 2025
Jeszcze kilka lat temu wszystko było zależne od pogody. Czasami wiosenne kolekcje startowały już początkiem...
Czym jest SEM i co ma wspólnego z SEO?
Bez wątpienia jednym z najważniejszych elementów strategii marketingowej w Internecie musi być widoczność marki w...
Ferro Boutique – nowa odsłona sklepu od Medializer już działa!
Z ogromną dumą możemy wreszcie zaprezentować naszą nową realizację – Ferro Boutique, czyli odświeżoną odsłonę...
Kalendarz marketingowy. Walentynki 2025
Działania związane z walentynkami warto rozpocząć już na początku lutego. To wtedy jest czas na...
Automatyczna publikacja produktów
Automatyczna publikacja produktów – lepsza organizacja i kontrola sprzedaży W Medializer opracowaliśmy kolejną funkcję, która...
Dark Mode – tryb ciemny w sklepie internetowym
Dark Mode – nowoczesny wygląd sklepu dostosowany do preferencji użytkowników Coraz więcej użytkowników ceni sobie...
Komunikat na pasku z opcją automatycznej publikacji
Komunikat na pasku – automatyczna publikacja ważnych informacji i promocji W Medializer opracowaliśmy moduł komunikatu...
Kod rabatowy za zapis do newslettera z buttonu na karcie produktu
Kod rabatowy za zapis do newslettera – skuteczny sposób na zwiększenie bazy mailingowej klientów Zachęcenie...
Inni kupili również...
„Inni kupili również...” – inteligentne rekomendacje dla klientów W Medializer opracowaliśmy nowoczesny moduł „Inni kupili...
Blok z blogiem na stronie głównej
Blok z blogiem – wyróżnij najnowsze i najpopularniejsze treści na stronie głównej Regularnie publikowane treści...
Messenger w sklepie internetowym
Integracja z Messengerem – wygodny kontakt z klientami w znanym środowisku Facebook Messenger to jedno...
Live Chat w sklepie internetowym
Live Chat – bezpośrednia komunikacja z klientem w czasie rzeczywistym Bezpośrednia komunikacja z klientem to...
Rosnąca sprzedaż, rosnące potrzeby: logistyczne wyzwania skalowania e-commerce
Zależy Ci na większych zyskach w sklepie internetowym? Z pewnością zainteresuje Cię kwestia skalowania e-commerce,...
Syntetyczni influencerzy i Creator AI. Narzędzie od Meta, które zrewolucjonizuje social media?
Meta intensywnie pracuje nad rozwojem sztucznej inteligencji, czego dowodem jest powstanie AI Studio – platformy...
Butik Golden Collection – kolejna realizacja od Medializer
Z radością przedstawiamy naszą najnowszą realizację! Dla naszej nowej Klientki, prowadzącej stacjonarny butik Golden Collection,...
Zwroty online
Zwroty online – wygoda i usprawnienie procesu obsługi klientów Możliwość wygodnego i bezproblemowego zwrotu towaru...
Posty z Instagrama na stronie głównej
Feed Instagrama na stronie głównej – zwiększ zaangażowanie klientów Social media, takie jak Instagram, to...