Artykuły

Jak wykorzystać opinie klientów w strategii marketingowej?

Jak wykorzystać opinie klientów w strategii marketingowej?

Czy wiesz, jak ważną rolę w kształtowaniu wizerunku marki odgrywają opinie klientów? Właściwie wykorzystane, mogą...
Nowość na Instagramie! Do 20 zdjęć lub filmów w karuzeli

Nowość na Instagramie! Do 20 zdjęć lub filmów w karuzeli

Instagram stopniowo wprowadza nową funkcję, która z pewnością ucieszy branżę e-commerce. W jednym poście (karuzeli)...
META aktualizuje targetowanie reklam – zobacz, co się zmienia!

META aktualizuje targetowanie reklam – zobacz, co się zmienia!

Ważna informacja dla przedsiębiorców, którzy korzystają z Facebook Ads! Firma Meta wprowadziła aktualizacje szczegółowego targetowania....
Mamy to! Medializer z odznaką Meta Business Partner

Mamy to! Medializer z odznaką Meta Business Partner

Agencja Medializer została Certyfikowanym Partnerem Meta – oznacza to, że uzyskaliśmy odznakę Partner marketingowy Facebooka....
Czy TikTok sprzedaje? Case study

Czy TikTok sprzedaje? Case study

Jak myślisz? Czy TikTok sprzedaje? W Medializer od kilkunastu miesięcy prowadzimy działania reklamowe na tym...
M-commerce, czyli handel mobilny

M-commerce, czyli handel mobilny

W ciągu ostatnich 10 lat życie większości z nas stawało się coraz bardziej i bardziej zintegrowane...
Reguła niedostępności w e-commerce

Reguła niedostępności w e-commerce

Każda skuteczna strategia marketingowa opiera się na różnych mechanizmach psychologicznych – w promocji i sprzedaży...
Czym jest reklama kontekstowa?

Czym jest reklama kontekstowa?

Reklama zawsze powinna być osadzona w jakimś kontekście – jest to oczywiste dla każdego marketera....
LoveUs Club – nowy program lojalnościowy dla butiku naszej Klientki

LoveUs Club – nowy program lojalnościowy dla butiku naszej Klientki

W jaki sposób zatroszczyć się o lojalność klientów i regularne powroty do sklepu? Po niezwykle...
10 kroków do rozwoju Twojego e-sklepu

10 kroków do rozwoju Twojego e-sklepu

Rozwój sklepu online to proces, który wymaga przemyślanej strategii i ciągłego doskonalenia. W dobie dynamicznie...
Influencer marketing dla CandyTM – nowa usługa od Medializer

Influencer marketing dla CandyTM – nowa usługa od Medializer

Nieustannie rozwijamy biznesy naszych klientów, wykorzystując nowoczesne technologie, najnowsze marketingowe trendy i całe spektrum usług...
Czym są orphan pages i czemu szkodzą Twojemu sklepowi internetowemu?

Czym są orphan pages i czemu szkodzą Twojemu sklepowi internetowemu?

Terminologia związana z optymalizacją, czyli SEO, może czasami wydawać się nieco tajemnicza i skomplikowana. Nie...
Czy reklama na TikToku się opłaca?

Czy reklama na TikToku się opłaca?

Trudno wyobrazić sobie współczesny social media marketing bez płatnych kampanii promocyjnych na różnych platformach. Kiedy...
Outbound i inbound marketing – różnice i podobieństwa. Co warto o nich wiedzieć?

Outbound i inbound marketing – różnice i podobieństwa. Co warto o nich wiedzieć?

W świecie marketingu, który stale ewoluuje i dostosowuje się do zmiennych preferencji i zachowań konsumentów,...
Butik LoveUs – rebranding w dobrym stylu, czyli nowa realizacja od Medializer

Butik LoveUs – rebranding w dobrym stylu, czyli nowa realizacja od Medializer

Tegoroczna wiosna to dla nas bardzo pracowity czas, pełen wyzwań i nowych projektów. Czasami naszych...
TikTok – czy to nadal platforma wyłącznie ze śmiesznymi filmikami?

TikTok – czy to nadal platforma wyłącznie ze śmiesznymi filmikami?

TikTok, platforma społecznościowa istniejąca od 2016 roku, budzi w nas różne skojarzenia – mniej lub...
Carolinebrand.pl – nowy brand, nowa realizacja Medializer

Carolinebrand.pl – nowy brand, nowa realizacja Medializer

Z wielką przyjemnością przedstawiamy kolejną realizację od Medializer – Carolinebrand.pl, czyli sklep internetowy dla nowej...
SERP – daj się zauważyć w wynikach wyszukiwania

SERP – daj się zauważyć w wynikach wyszukiwania

Jesteś właścicielem sklepu internetowego? Z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, jak trudno jest wybić...
Case study – Jak przeprowadzić udany rebranding sklepu odzieżowego w 10 dni?

Case study – Jak przeprowadzić udany rebranding sklepu odzieżowego w 10 dni?

Loveus.pl to nowy brand wśród polskich butików internetowych. Jego powstanie jest owocem rebrandingu. Działania te...
Luillu.pl – butik pełen energii! Zobacz naszą nową realizację

Luillu.pl – butik pełen energii! Zobacz naszą nową realizację

Z dumą przedstawiamy kolejny butik odzieżowy, dla którego przygotowaliśmy innowacyjną identyfikację wizualną i odświeżony branding....
Joanna Pawłowska-Tomczak nowym dyrektorem strategicznym w Medializer!

Joanna Pawłowska-Tomczak nowym dyrektorem strategicznym w Medializer!

W ostatnich tygodniach nasza agencja Medializer przechodzi zmiany strukturalne. Są one związane nie tylko z...
Niedostępne produkty w sklepie internetowym a SEO i UX

Niedostępne produkty w sklepie internetowym a SEO i UX

Każdy produkt w sklepie internetowym znajduje się na podstronie, od której prowadzi unikalny adres URL....
Welldressed.pl – nowa realizacja, nowe pomysły. Zobacz kolejny sklep od Medializer

Welldressed.pl – nowa realizacja, nowe pomysły. Zobacz kolejny sklep od Medializer

Z ogromną ekscytacją podjęliśmy się kolejnej współpracy – tym razem z butikiem internetowym Welldressed.pl. To...
Aleksandra Padyk – witamy w Medializer!

Aleksandra Padyk – witamy w Medializer!

Mamy dla Was ekscytującą wiadomość: do zespołu Medializer właśnie dołączyła nowa osoba! Serdecznie witamy Olę...