Artykuły

M-commerce, czyli handel mobilny

M-commerce, czyli handel mobilny

W ciągu ostatnich 10 lat życie większości z nas stawało się coraz bardziej i bardziej zintegrowane...
Reguła niedostępności w e-commerce

Reguła niedostępności w e-commerce

Każda skuteczna strategia marketingowa opiera się na różnych mechanizmach psychologicznych – w promocji i sprzedaży...
Czym jest reklama kontekstowa?

Czym jest reklama kontekstowa?

Reklama zawsze powinna być osadzona w jakimś kontekście – jest to oczywiste dla każdego marketera....
LoveUs Club – nowy program lojalnościowy dla butiku naszej Klientki

LoveUs Club – nowy program lojalnościowy dla butiku naszej Klientki

W jaki sposób zatroszczyć się o lojalność klientów i regularne powroty do sklepu? Po niezwykle...
10 kroków do rozwoju Twojego e-sklepu

10 kroków do rozwoju Twojego e-sklepu

Rozwój sklepu online to proces, który wymaga przemyślanej strategii i ciągłego doskonalenia. W dobie dynamicznie...
Influencer marketing dla CandyTM – nowa usługa od Medializer

Influencer marketing dla CandyTM – nowa usługa od Medializer

Nieustannie rozwijamy biznesy naszych klientów, wykorzystując nowoczesne technologie, najnowsze marketingowe trendy i całe spektrum usług...
Czym są orphan pages i czemu szkodzą Twojemu sklepowi internetowemu?

Czym są orphan pages i czemu szkodzą Twojemu sklepowi internetowemu?

Terminologia związana z optymalizacją, czyli SEO, może czasami wydawać się nieco tajemnicza i skomplikowana. Nie...
Czy reklama na TikToku się opłaca?

Czy reklama na TikToku się opłaca?

Trudno wyobrazić sobie współczesny social media marketing bez płatnych kampanii promocyjnych na różnych platformach. Kiedy...
Outbound i inbound marketing – różnice i podobieństwa. Co warto o nich wiedzieć?

Outbound i inbound marketing – różnice i podobieństwa. Co warto o nich wiedzieć?

W świecie marketingu, który stale ewoluuje i dostosowuje się do zmiennych preferencji i zachowań konsumentów,...
Butik LoveUs – rebranding w dobrym stylu, czyli nowa realizacja od Medializer

Butik LoveUs – rebranding w dobrym stylu, czyli nowa realizacja od Medializer

Tegoroczna wiosna to dla nas bardzo pracowity czas, pełen wyzwań i nowych projektów. Czasami naszych...
TikTok – czy to nadal platforma wyłącznie ze śmiesznymi filmikami?

TikTok – czy to nadal platforma wyłącznie ze śmiesznymi filmikami?

TikTok, platforma społecznościowa istniejąca od 2016 roku, budzi w nas różne skojarzenia – mniej lub...
Carolinebrand.pl – nowy brand, nowa realizacja Medializer

Carolinebrand.pl – nowy brand, nowa realizacja Medializer

Z wielką przyjemnością przedstawiamy kolejną realizację od Medializer – Carolinebrand.pl, czyli sklep internetowy dla nowej...
SERP – daj się zauważyć w wynikach wyszukiwania

SERP – daj się zauważyć w wynikach wyszukiwania

Jesteś właścicielem sklepu internetowego? Z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, jak trudno jest wybić...
Case study – Jak przeprowadzić udany rebranding sklepu odzieżowego w 10 dni?

Case study – Jak przeprowadzić udany rebranding sklepu odzieżowego w 10 dni?

Loveus.pl to nowy brand wśród polskich butików internetowych. Jego powstanie jest owocem rebrandingu. Działania te...
Luillu.pl – butik pełen energii! Zobacz naszą nową realizację

Luillu.pl – butik pełen energii! Zobacz naszą nową realizację

Z dumą przedstawiamy kolejny butik odzieżowy, dla którego przygotowaliśmy innowacyjną identyfikację wizualną i odświeżony branding....
Joanna Pawłowska-Tomczak nowym dyrektorem strategicznym w Medializer!

Joanna Pawłowska-Tomczak nowym dyrektorem strategicznym w Medializer!

W ostatnich tygodniach nasza agencja Medializer przechodzi zmiany strukturalne. Są one związane nie tylko z...
Niedostępne produkty w sklepie internetowym a SEO i UX

Niedostępne produkty w sklepie internetowym a SEO i UX

Każdy produkt w sklepie internetowym znajduje się na podstronie, od której prowadzi unikalny adres URL....
Welldressed.pl – nowa realizacja, nowe pomysły. Zobacz kolejny sklep od Medializer

Welldressed.pl – nowa realizacja, nowe pomysły. Zobacz kolejny sklep od Medializer

Z ogromną ekscytacją podjęliśmy się kolejnej współpracy – tym razem z butikiem internetowym Welldressed.pl. To...
Aleksandra Padyk – witamy w Medializer!

Aleksandra Padyk – witamy w Medializer!

Mamy dla Was ekscytującą wiadomość: do zespołu Medializer właśnie dołączyła nowa osoba! Serdecznie witamy Olę...
Linki wewnętrzne – jak robić to dobrze?

Linki wewnętrzne – jak robić to dobrze?

Linkowanie wewnętrzne to jedna z ważniejszych strategii wchodzących w zakres SEO, która pomoże Ci w...
Butik Fearless – odwaga i minimalizm w jednym! Poznaj nową realizację Medializer

Butik Fearless – odwaga i minimalizm w jednym! Poznaj nową realizację Medializer

W Medializer chętnie podejmujemy współprace z różnymi klientami – na każdego z nich mamy osobne...
Jak optymalizować formularze na stronie internetowej?

Jak optymalizować formularze na stronie internetowej?

Wydaje Ci się, że formularze dostępne na Twojej stronie internetowej nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Upewnij...
Formy płatności w sklepie internetowym

Formy płatności w sklepie internetowym

Dziś zajmiemy się płatnościami w sklepie internetowym – to temat, który z pewnością wart jest...
Sama sprzedaż to nie wszystko – co zrobić, by Klient chciał do Ciebie wrócić?

Sama sprzedaż to nie wszystko – co zrobić, by Klient chciał do Ciebie wrócić?

O tym, czy klient przywiąże się do marki i wróci po kolejne produkty lub usługi,...