Facebook Ads i Google Ads dla eCommerce od Medializer
Podstawą sukcesu sklepu internetowego jest dobra promocja w sieci. Facebook Ads i Google Ads to narzędzia z ogromnym potencjałem, które pozwolą łatwo podnieść sprzedaż. W Medializer nad reklamą w Google oraz w mediach społecznościowych czuwają eksperci z tego zakresu. Dzięki temu reklama jest naprawdę opłacalna, a poniesione na nią nakłady często zwracają się wielokrotnie.
Czy wiesz, czym jest ROAS? To ostatnio najmodniejsze pojęcie w marketingu internetowym. To skrót od angielskiego wyrażenia „return on ad spend”, które można przetłumaczyć po prostu jako „zwrot z kosztów przeznaczonych na reklamę”. Liczy się go według wzoru, który wygląda następująco – „ROAS = przychód z reklamy / koszt reklamy *100” lub po prostu „przychód/koszt” i przedstawia za pomocą procentów lub całych liczb. Na przykład 1000% może być przedstawione również jako 10 i oznacza, że zysk z reklamy dziesięciokrotnie przewyższył zainwestowane środki. Reklamy, które przygotowujemy w Medializerze mają wysoki ROAS. Jesteś ciekawy, jak to możliwe? Dowiedz się więcej o naszych działaniach z Facebook Ads i z Google Ads.
Facebook Ads – Dlaczego warto?
Użytkownicy Internetu spędzają w mediach społecznościowych mnóstwo czasu. Tylko w Polsce Facebook ma aż 17 milionów użytkowników. Co więcej, w większości są to osoby w młodym i średnim wieku, do których łatwo trafić z przekazem marketingowym. Jak działają Facebook Ads? Są to reklamy wyświetlane na wallu konkretnego użytkownika. Mogą one przybierać różne formy – od postu promocyjnego, poprzez krótki film, aż po okno z minisklepem, w którym można dokonać zakupu.
Dlaczego Facebook Ads jest tak skuteczne? Przede wszystkim media społecznościowe kojarzą nam się z czymś przyjemnym – spędzamy w nich dużo czasu i robimy to dla relaksu. Dlatego też przekaz marketingowy trafia na bardzo podatny grunt. Ponadto bardzo ważną zaletą Facebook Ads jest to, że każda kampania może zostać sprofilowana. Oznacza to, że działania marketingowe trafią do konkretnej grupy odbiorców. Każda funkcjonująca z sukcesem firma musi wiedzieć, do kogo adresuje swoją ofertę. Odbiorców można opisać bardzo szczegółowo, mając na względzie m.in.: wiek, płeć czy miejsce zamieszkania. Facebookowe narzędzia są na tyle inteligentne, że mogą kierować przekaz promocyjny nawet do osób o określonych preferencjach zakupowych. W Medializer zajmują się tym specjaliści z zakresu marketingu, którzy nie tylko wyodrębniają grupę odbiorców, ale także przygotowują reklamy w social mediach tak, by trafiały właśnie do osób zainteresowanych towarem czy usługą.
Jakie mogą być cele kampanii Facbook Ads?
- Podniesienie sprzedaży
- Rozpropagowanie okresowych akcji promocyjnych
- Zdobycie nowych klientów
- Zachęcenie stałych klientów do kolejnych zakupów
- Promocja wizerunku marki
- Budowanie społeczności wokół firmowego profilu na Facebooku
Facebook Ads dla eCommerce od Medializer. Sprawdź!
Google Ads – reklama wspomoże pozycjonowanie
Pozycjonowanie w Internecie to proces kosztowny i czasochłonny. Można pokusić się o stwierdzenie, że wszystkie podstawowe frazy dla popularnych branż są już zajęte i prześcignięcie konkurencji w promowaniu się pod najlepszymi słowami kluczowymi jest zwyczajnie nieopłacalne. Jest kilka strategii, które pozwalają obejść ten problem i trafić z ofertą wprost do użytkowników poszukujących w Google. Jedną z nich są Google Ads. To reklamy wyświetlane w wyszukiwarce w taki atrakcyjny sposób, by cieszyły się dużą klikalnością.
Tak samo jak te na Facebooku, kampanie Google Ads mogą przybierać różne formy. Najpopularniejszą z nich są linki sponsorowane, które wyświetlają się nad lub pod wynikami wyszukiwania. Warte uwagi są także reklamy w Gmailu oraz banery reklamowe i reklamy wideo, które prezentowane są na różnych stronach o podobnej tematyce.
W Medializer kampanie reklamowe Google Ads przygotowują profesjonaliści. Profilujemy je pod kątem konkretnych grup użytkowników i dbamy, by przekaz reklamowy trafiał do osób zainteresowanych zakupem. Co ważne, dysponujemy narzędziami, które pozwalają nam na bieżąco śledzić skuteczność kampanii. W przypadku promocji w sieci trzeba być elastycznym i dostosowywać działania do dynamicznie zmieniającej się sytuacji – tylko dzięki temu marketing może być naprawdę skuteczny.
Po co reklamować się w Google Ads?
- Dotrzesz do szerokiego grona odbiorców
- Trafisz do osób zainteresowanych Twoją ofertą
- Twoja firma będzie widoczna w tych wynikach wyszukiwania, do których nie opłaca się dotrzeć za pomocą pozycjonowania
- Odbiorcy będą mogli wchodzić w interakcję z reklamą
Google Ads dla eCommerce od Medializer. Sprawdź!
eCommerce Marketing od Medializer! Czyli pełna obsługa marketingowa sklepów internetowych. Sprawdź!