Facebook Ads

Życie towarzyskie przenosi się do social mediów. Z Facebooka korzysta prawie 2,5 miliarda osób na całym świecie. Wśród nich jest aż 65 milionów profili firmowych, a ponad 6 milionów przedsiębiorstw wykorzystuje social media Zuckerberga jako kanał reklamy. Te liczby naprawdę robią wrażenie. Facebook to świetne miejsce na umiejętną promocję. Tutaj łatwo dotrzesz do określonej grupy osób, które będą zainteresowane Twoją ofertą.

Facebook w liczbach:

2,5 miliarda
użytkowników na świecie

17 milionów
użytkowników w Polsce

65 milionów
profili firmowych

6 milionów
firm promujących się na Facebook

Podstawą skutecznej sprzedaży produktów i usług jest to, by reklamować je wśród potencjalnych odbiorców. Odpowiednio przeprowadzona kampania Facebook Ads trafia właśnie do nich. Dzięki temu zwrot z działań marketingowych może być naprawdę wysoki, a efekty kampanii dadzą długofalowe, pozytywne rezultaty. Co więcej, Facebook Ads nie tylko pozwala pozyskać nowych klientów – to także świetny sposób na zachęcenie do ponownych zakupów tych, którzy już znają Twoją markę.

Dlaczego warto korzystać z Facecbook Ads?

  • Docierasz do określonej grupy odbiorców
  • Zyskujesz nowych klientów
  • Wchodzisz w interakcje ze stałymi usługobiorcami
  • Płacisz za faktyczne kliknięcia w reklamę
  • Masz możliwość korzystania z różnych typów przekazu

Facebook Ads to reklama w szeroko pojętych mediach społecznościowych związanych z Facebookiem. Jest widoczna na Facebooku, w Messengerze, na Instagramie oraz w Audience Network. Koszt reklamy zależny jest od jej skuteczności. W zależności od długości trwania kampanii oraz jej parametrów Facebook wycenia jedno wykonanie akcji przez użytkownika (kliknięcie w reklamę, obejrzenie filmu, wyświetlenie).

Reklama w Faceboook Ads ma różne odsłony. W podstawowej wersji jest to zdjęcie promujące markę, produkt, wydarzenie lub film, który będzie wyświetlany w aktualnościach, relacjach albo stanie się przerywnikiem w trakcie filmów, oglądanych przez konkretną grupę użytkowników. Kolejną możliwością jest reklama w Stories, która może zostać wyświetlona na Facebooku, na Instagramie lub w Messengerze. Ciekawie prezentuje się tez karuzela – to format promocyjny przypominający pokaz slajdów. Na szczególną uwagę wśród formatów promocyjnych Facebook Ads zasługują rozbudowane komunikaty reklamowe w wersji mini. Są to pełnowartościowe reklamy na urządzenia mobilne o rozmiarze pozwalającym na ich bezproblemowe wyświetlanie i obsługę, mini sklepy pojawiające się wśród postów (tak zwane kolekcje), krótkie reklamy interaktywne na Facebooku i w Audience Network.

Cennik:

Koszt obsługi

600 zł

1000 zł

2000 zł

4500 zł

7000 zł

ustalany indywidualnie

Sugerowany budżet reklamowy 3000 zł 5000 zł  10 000 zł  20 000 zł  30 000 zł  powyżej 30 000 zł
Obsługa zawiera
  • konfigurację konta reklamowego oraz narzędzi do analityki
  • planowanie budżetu reklamowego
  • konfiguracja reklam na Facebooku i Instagramie
  • zarządzanie katalogiem produktów oraz zestawami produktów
  • konfiguracja sklepu na Facebooku
  • połączenie sklepu na Facebooku z Instagramem firmowym
  • optymalizacja kampanii
  • raportowanie wyników kampanii
Dodatkowo: Materiały graficzne niezbędne do zrealizowania kampanii nie są ujęte w cenie.
Istnieje możliwość dostarczenia ich we własnym zakresie lub zamówienia za dodatkową opłatą.

Ceny netto. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT 23 %.

Oferujemy również plany indywidualne, dostosowane do Twoich potrzeb.
Wyślij nam wiadomość na info@medializer.pl lub zadzwoń pod +48 606 893 610, a pomożemy.

Nie pracujmemy na szablonach, pracujemy dla Ciebie.
Zapewniamy kompleksową obsługę

Ponad 150

wykonanych
projektów

Ponad 10 000

zrealizowanych
kampanii

Ponad 10

lat doświadczenia
w branży

Ponad 270

zadowolonych
klientów

Rekomendacje