Facebook Ads

Życie towarzyskie przenosi się do social mediów. Z Facebooka korzysta prawie 2,5 miliarda osób na całym świecie. Wśród nich jest aż 65 milionów profili firmowych, a ponad 6 milionów przedsiębiorstw wykorzystuje social media Zuckerberga jako kanał reklamy. Te liczby naprawdę robią wrażenie. Facebook to świetne miejsce na umiejętną promocję. Tutaj łatwo dotrzesz do określonej grupy osób, które będą zainteresowane Twoją ofertą.

Facebook w liczbach:

2,5 miliarda
użytkowników na świecie

17 milionów
użytkowników w Polsce

65 milionów
profili firmowych

6 milionów
firm promujących się na Facebook

Podstawą skutecznej sprzedaży produktów i usług jest to, by reklamować je wśród potencjalnych odbiorców. Odpowiednio przeprowadzona kampania Facebook Ads trafia właśnie do nich. Dzięki temu zwrot z działań marketingowych może być naprawdę wysoki, a efekty kampanii dadzą długofalowe, pozytywne rezultaty. Co więcej, Facebook Ads nie tylko pozwala pozyskać nowych klientów – to także świetny sposób na zachęcenie do ponownych zakupów tych, którzy już znają Twoją markę.

Dlaczego warto korzystać z Facecbook Ads?

  • Docierasz do określonej grupy odbiorców
  • Zyskujesz nowych klientów
  • Wchodzisz w interakcje ze stałymi usługobiorcami
  • Płacisz za faktyczne kliknięcia w reklamę
  • Masz możliwość korzystania z różnych typów przekazu

Facebook Ads to reklama w szeroko pojętych mediach społecznościowych związanych z Facebookiem. Jest widoczna na Facebooku, w Messengerze, na Instagramie oraz w Audience Network. Koszt reklamy zależny jest od jej skuteczności. W zależności od długości trwania kampanii oraz jej parametrów Facebook wycenia jedno wykonanie akcji przez użytkownika (kliknięcie w reklamę, obejrzenie filmu, wyświetlenie).

Reklama w Faceboook Ads ma różne odsłony. W podstawowej wersji jest to zdjęcie promujące markę, produkt, wydarzenie lub film, który będzie wyświetlany w aktualnościach, relacjach albo stanie się przerywnikiem w trakcie filmów, oglądanych przez konkretną grupę użytkowników. Kolejną możliwością jest reklama w Stories, która może zostać wyświetlona na Facebooku, na Instagramie lub w Messengerze. Ciekawie prezentuje się tez karuzela – to format promocyjny przypominający pokaz slajdów. Na szczególną uwagę wśród formatów promocyjnych Facebook Ads zasługują rozbudowane komunikaty reklamowe w wersji mini. Są to pełnowartościowe reklamy na urządzenia mobilne o rozmiarze pozwalającym na ich bezproblemowe wyświetlanie i obsługę, mini sklepy pojawiające się wśród postów (tak zwane kolekcje), krótkie reklamy interaktywne na Facebooku i w Audience Network.

Wyślij nam wiadomość na info@medializer.pl lub zadzwoń pod +48 606 893 610, a pomożemy.