Google Ads

Trudno wyobrazić sobie dzisiejszy internet bez Googla. To już nie tylko najpopularniejsza przeglądarka, ale także szereg usług, które ułatwiają nam pracę i codzienne funkcjonowanie. Obecnie z Google korzysta 97% polskich internautów. Jak do nich dotrzeć? Stwórz z nami skuteczną kampanię Google Ads!

Google w liczbach:

3,2 miliarda
użytkowników na świecie

20 milionów
użytkowników w Polsce

8 milionów
użytkowników Gmaila w Polsce

25% firm
reklamuje się w Google

Jeszcze do niedawna największą ambicją właścicieli firm było to, by marka stała się obecna na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Takie działania są dziś ogromnie czasochłonne i kosztowne. W niektórych branżach osiągniecie wysokiej pozycji staje się wręcz niemożliwe. Dlatego lepiej poszukać alternatywy. Sprawdzonym sposobem na skuteczną promocję marki są reklamy Google.

Dlaczego warto promować się w Google Ads?

  • Opłacalność – Koszt reklamy z Google Ads jest tym wyższy, im promocja jest skuteczniejsza. Uruchamiając kampanię płacisz za każdą akcję użytkownika wykonaną w związku z reklamą. To tak zwany system „Cost per click”. Dzięki temu niewiele ryzykujesz.
  • Personalizacja – Google Ads to rozbudowane narzędzie, które pozwala łatwo trafić do określonej grupy odbiorców. Twoja reklama może dotrzeć do osób określonej płci, w wybranym wieku, a nawet tych z konkretnych miejsc zamieszkania czy określonego regionu, np. komunikat będzie publikowany u osób mieszkających w promieniu kilku kilometrów od siedziby firmy. Możliwości kampanii są naprawdę duże.
  • Jasne rezultaty – Skuteczność reklamy Google Ads jest w pełni mierzalna. Organizując kampanię zyskujesz dostęp do statystyk, określających poszczególne parametry kampanii. Dzięki temu nie tylko można sprawdzić czy podjęte działania marketingowe są owocne, ale także będziesz mógł je na bieżąco dostosowywać do zmieniających się potrzeb.
  • Interakcja z reklamobiorcą – Google Ads to nie tylko prosty komunikat reklamowy. Promocja jest naprawdę skuteczna wtedy, gdy skłoni do działania odbiorców komunikatu. Dzięki Google Ads łatwo możesz wciągnąć klientów w interakcje, skłaniając ich do rozwinięcia reklamy albo przejścia na stronę produktu.

Reklama w Google Ads może przybierać różne formy. Najpopularniejsza z nich jest tekst, wyświetlający się w postaci promowanego linku nad lub pod wynikami wyszukiwania. To łatwy sposób na to, by szybko dostać się do pierwszej dziesiątki najpopularniejszych stron. Innym rozwiązaniem proponowanym przez Google Ads są banery reklamowe, pojawiające się na wybranych stronach oraz reklamy wideo. Ponadto można korzystać również z promocji na Gmailu – tutaj przekaz reklamowy wyświetlany jest ponad mailami w oknie poczty. Możliwe jest też uruchomienie kampanii reklamowych w zakupach Google.

Cennik:

Koszt obsługi

600 zł

1000 zł

2000 zł

4500 zł

7000 zł

ustalany indywidualnie

Sugerowany budżet reklamowy 3000 zł 5000 zł  10 000 zł  20 000 zł  30 000 zł  powyżej 30 000 zł
Obsługa zawiera
  • konfigurację konta reklamowego oraz narzędzi do analityki
  • konfigurację grup odbiorców oraz mierzenia konwersji
  • analizę grup potencjalnych klientów oraz działań konkurencji
  • opracowanie strategii wykorzystania ekosystemu Google
  • konfigurację kampanii produktowej
  • konfigurację remarketingu dynamicznego
  • codzienną optymalizację oraz analizę zbieranych danych
  • raportowanie wyników kampanii
Dodatkowo: Materiały graficzne niezbędne do zrealizowania kampanii nie są ujęte w cenie.
Istnieje możliwość dostarczenia ich we własnym zakresie lub zamówienia za dodatkową opłatą.

Ceny netto. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT 23 %.

Oferujemy również plany indywidualne, dostosowane do Twoich potrzeb.
Wyślij nam wiadomość na info@medializer.pl lub zadzwoń pod +48 606 893 610, a pomożemy.

Nie pracujmemy na szablonach, pracujemy dla Ciebie.
Zapewniamy kompleksową obsługę

Ponad 150

wykonanych
projektów

Ponad 10 000

zrealizowanych
kampanii

Ponad 10

lat doświadczenia
w branży

Ponad 270

zadowolonych
klientów

Rekomendacje