Google Ads

Jesteśmy certyfikowaną agencją 

Trudno wyobrazić sobie dzisiejszy internet bez Googla. To już nie tylko najpopularniejsza przeglądarka, ale także szereg usług, które ułatwiają nam pracę i codzienne funkcjonowanie. Obecnie z Google korzysta 97% polskich internautów. Jak do nich dotrzeć? Stwórz z nami skuteczną kampanię Google Ads!

Google w liczbach:

3,2 miliarda
użytkowników na świecie

20 milionów
użytkowników w Polsce

8 milionów
użytkowników Gmaila w Polsce

25% firm
reklamuje się w Google

Jeszcze do niedawna największą ambicją właścicieli firm było to, by marka stała się obecna na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Takie działania są dziś ogromnie czasochłonne i kosztowne. W niektórych branżach osiągniecie wysokiej pozycji staje się wręcz niemożliwe. Dlatego lepiej poszukać alternatywy. Sprawdzonym sposobem na skuteczną promocję marki są reklamy Google.

Dlaczego warto promować się w Google Ads?

  • Opłacalność – Koszt reklamy z Google Ads jest tym wyższy, im promocja jest skuteczniejsza. Uruchamiając kampanię płacisz za każdą akcję użytkownika wykonaną w związku z reklamą. To tak zwany system „Cost per click”. Dzięki temu niewiele ryzykujesz.
  • Personalizacja – Google Ads to rozbudowane narzędzie, które pozwala łatwo trafić do określonej grupy odbiorców. Twoja reklama może dotrzeć do osób określonej płci, w wybranym wieku, a nawet tych z konkretnych miejsc zamieszkania czy określonego regionu, np. komunikat będzie publikowany u osób mieszkających w promieniu kilku kilometrów od siedziby firmy. Możliwości kampanii są naprawdę duże.
  • Jasne rezultaty – Skuteczność reklamy Google Ads jest w pełni mierzalna. Organizując kampanię zyskujesz dostęp do statystyk, określających poszczególne parametry kampanii. Dzięki temu nie tylko można sprawdzić czy podjęte działania marketingowe są owocne, ale także będziesz mógł je na bieżąco dostosowywać do zmieniających się potrzeb.
  • Interakcja z reklamobiorcą – Google Ads to nie tylko prosty komunikat reklamowy. Promocja jest naprawdę skuteczna wtedy, gdy skłoni do działania odbiorców komunikatu. Dzięki Google Ads łatwo możesz wciągnąć klientów w interakcje, skłaniając ich do rozwinięcia reklamy albo przejścia na stronę produktu.

Reklama w Google Ads może przybierać różne formy. Najpopularniejsza z nich jest tekst, wyświetlający się w postaci promowanego linku nad lub pod wynikami wyszukiwania. To łatwy sposób na to, by szybko dostać się do pierwszej dziesiątki najpopularniejszych stron. Innym rozwiązaniem proponowanym przez Google Ads są banery reklamowe, pojawiające się na wybranych stronach oraz reklamy wideo. Ponadto można korzystać również z promocji na Gmailu – tutaj przekaz reklamowy wyświetlany jest ponad mailami w oknie poczty. Możliwe jest też uruchomienie kampanii reklamowych w zakupach Google.

Wyślij nam wiadomość na info@medializer.pl lub zadzwoń pod +48 606 893 610, a pomożemy.