E-commerce

Jak wykorzystać opinie klientów w strategii marketingowej?

Jak wykorzystać opinie klientów w strategii marketingowej?

Czy wiesz, jak ważną rolę w kształtowaniu wizerunku marki odgrywają opinie klientów? Właściwie wykorzystane, mogą...
Reguła niedostępności w e-commerce

Reguła niedostępności w e-commerce

Każda skuteczna strategia marketingowa opiera się na różnych mechanizmach psychologicznych – w promocji i sprzedaży...
10 kroków do rozwoju Twojego e-sklepu

10 kroków do rozwoju Twojego e-sklepu

Rozwój sklepu online to proces, który wymaga przemyślanej strategii i ciągłego doskonalenia. W dobie dynamicznie...
Case study – Jak przeprowadzić udany rebranding sklepu odzieżowego w 10 dni?

Case study – Jak przeprowadzić udany rebranding sklepu odzieżowego w 10 dni?

Loveus.pl to nowy brand wśród polskich butików internetowych. Jego powstanie jest owocem rebrandingu. Działania te...
Niedostępne produkty w sklepie internetowym a SEO i UX

Niedostępne produkty w sklepie internetowym a SEO i UX

Każdy produkt w sklepie internetowym znajduje się na podstronie, od której prowadzi unikalny adres URL....
Linki wewnętrzne – jak robić to dobrze?

Linki wewnętrzne – jak robić to dobrze?

Linkowanie wewnętrzne to jedna z ważniejszych strategii wchodzących w zakres SEO, która pomoże Ci w...
Jak optymalizować formularze na stronie internetowej?

Jak optymalizować formularze na stronie internetowej?

Wydaje Ci się, że formularze dostępne na Twojej stronie internetowej nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Upewnij...
Formy płatności w sklepie internetowym

Formy płatności w sklepie internetowym

Dziś zajmiemy się płatnościami w sklepie internetowym – to temat, który z pewnością wart jest...
Sama sprzedaż to nie wszystko – co zrobić, by Klient chciał do Ciebie wrócić?

Sama sprzedaż to nie wszystko – co zrobić, by Klient chciał do Ciebie wrócić?

O tym, czy klient przywiąże się do marki i wróci po kolejne produkty lub usługi,...
Jak zwiększyć sprzedaż z pomocą cross sellingu i up sellingu?

Jak zwiększyć sprzedaż z pomocą cross sellingu i up sellingu?

Cross selling i up selling to bardzo opłacalne techniki sprzedażowe – przede wszystkim dlatego, że...
Performance marketing – czym jest?

Performance marketing – czym jest?

Każde działania marketingowe podejmujemy po to, aby osiągnąć określony efekt – chcemy dotrzeć do nowych...
PWA czy aplikacja mobilna – co będzie lepsze dla Twojego sklepu internetowego?

PWA czy aplikacja mobilna – co będzie lepsze dla Twojego sklepu internetowego?

Prowadząc biznes internetowy, musimy regularnie śledzić, jakie trendy dominują w branży e-commerce. Na pewno niejednokrotnie...
Czym jest SXO i dlaczego jest Ci potrzebne?

Czym jest SXO i dlaczego jest Ci potrzebne?

Samo SEO dziś już nie wystarczy, by wygrać wyścig o odbiorców. Żeby Twój sklep internetowy...
Jak podnieść liczbę transakcji w sklepie internetowym? 4 czynniki, które musisz wziąć pod uwagę

Jak podnieść liczbę transakcji w sklepie internetowym? 4 czynniki, które musisz wziąć pod uwagę

Najważniejszym elementem potrzebnym do zwiększenia liczby transakcji jest budżet – tego nie da się przeskoczyć....
Video marketing w e-commerce. Czy warto?

Video marketing w e-commerce. Czy warto?

Żyjemy w świecie, w którym obrazy dominują nad tekstem. Liczy się szybkość przekazywania informacji oraz...
Elementy graficzne, które wyróżnią sklep na tle konkurencji. Logo, fonty i kolory firmowe

Elementy graficzne, które wyróżnią sklep na tle konkurencji. Logo, fonty i kolory firmowe

Identyfikacja wizualna to jeden z najważniejszych składników sklepu internetowego, ponieważ odpowiada za kreowanie wizerunku marki...
Za nami 12 intensywnych miesięcy. Podsumowujemy 2022 rok i nie zwalniamy tempa!

Za nami 12 intensywnych miesięcy. Podsumowujemy 2022 rok i nie zwalniamy tempa!

Za nami bardzo intensywny, a przy tym udany rok. Stale rośniemy! Coraz liczniejsze staje się...
Jak zwiększyć sprzedaż w butiku internetowym?

Jak zwiększyć sprzedaż w butiku internetowym?

Sprzedawcy robią wiele, by podnieść sprzedaż w butiku internetowym. Mimo zaangażowania często ich działania nie...
Mikromomenty i ich potencjał w e-sprzedaży

Mikromomenty i ich potencjał w e-sprzedaży

Ile razy dziennie sięgasz po swój smartfon, by spontanicznie coś znaleźć, sprawdzić albo się czegoś...
Jak zabezpieczyć konto przed kradzieżą?

Jak zabezpieczyć konto przed kradzieżą?

Jeśli czytasz ten post, to znaczy, że jesteś aktywnym użytkownikiem Facebooka. Ale czy Twoje konto...
Archetypy w marketingu. Jak z nich korzystać?

Archetypy w marketingu. Jak z nich korzystać?

Budowanie wizerunku marki to długotrwały proces, który musi zostać poprzedzony stworzeniem dokładnego planu. Chodzi o...
Grafika w social mediach. Jakie obrazy się dobrze klikają?

Grafika w social mediach. Jakie obrazy się dobrze klikają?

To, czego chcemy od naszych odbiorców w social mediach, to ZAANGAŻOWANIE. To ono jest kluczem...
Czym jest API konwersji Facebooka?

Czym jest API konwersji Facebooka?

API konwersji Facebooka to narzędzie, które rejestruje wszystkie zdarzenia w Twojej witrynie. Rejestracja ta odbywa...
Jak stworzyć strategię contentową dla sklepu internetowego?

Jak stworzyć strategię contentową dla sklepu internetowego?

„Content is a king” – znacie ten cytat? To słowa Billa Gatesa z 1996 roku,...