E-commerce

Jaki będzie rok 2025 w e-commerce? Zobacz trendy i prognozy!

Jaki będzie rok 2025 w e-commerce? Zobacz trendy i prognozy!

Rynek e‑commerce dynamicznie się zmienia, a rok 2025 z pewnością nie będzie wyjątkiem. Rosną oczekiwania...
Styczeń i luty w sklepie internetowym. Jak się przygotować, by dobrze zacząć rok w sprzedaży online?

Styczeń i luty w sklepie internetowym. Jak się przygotować, by dobrze zacząć rok w sprzedaży online?

Początek nowego roku to idealny moment, by zainwestować czas i wysiłek w przygotowanie sklepu internetowego...
Sklep z Medializer krok po kroku. Poznaj plan działania

Sklep z Medializer krok po kroku. Poznaj plan działania

Marzysz o profesjonalnym sklepie internetowym, który nie tylko przyciąga klientów, ale także sprzedaje? Z Medializer...
Przygotuj swój e-commerce na Święta!

Przygotuj swój e-commerce na Święta!

Świąteczny sezon to w e-commerce okres bardzo intensywny, pełen potencjału i wyzwań. Dla wielu sklepów...
GPSR – ważne regulacje wymuszające zmiany w sklepach internetowych. Sprawdź, co musisz wiedzieć!

GPSR – ważne regulacje wymuszające zmiany w sklepach internetowych. Sprawdź, co musisz wiedzieć!

13 grudnia 2024 weszło w życie nowe rozporządzenie unijne dotyczące ogólnego bezpieczeństwa produktów (GPSR –...
Black Friday Last Call – co możesz zrobić na ostatnią chwilę?

Black Friday Last Call – co możesz zrobić na ostatnią chwilę?

Black Friday to jedno z najgorętszych wydarzeń w e-commerce – zarówno dla sprzedawców, jak i...
Vouchery w sklepie internetowym. Co warto o nich wiedzieć? Co mówi prawo?

Vouchery w sklepie internetowym. Co warto o nich wiedzieć? Co mówi prawo?

W Twoim sklepie internetowym są dostępne vouchery podarunkowe, a może dopiero zamierzasz je wprowadzić? Bony...
Projektujemy dla e-commerce. Co możemy stworzyć dla Ciebie?

Projektujemy dla e-commerce. Co możemy stworzyć dla Ciebie?

Czy wiesz, że agencja Medializer specjalizuje się nie tylko w działaniach marketingowych, ale również w...
Black Friday 2024. Zaplanuj swoje działania z wyprzedzeniem!

Black Friday 2024. Zaplanuj swoje działania z wyprzedzeniem!

Black Friday – dzień, na który czekają wszyscy łowcy okazji… i właściciele sklepów internetowych, którzy...
Jak pozyskać klienta? Wykorzystaj różne ścieżki dotarcia!

Jak pozyskać klienta? Wykorzystaj różne ścieżki dotarcia!

Czy wiesz, że aby zdobyć nowych klientów, nie wystarczy jeden lub dwa sposoby? Potrzebna jest...
Jak wykorzystać opinie klientów w strategii marketingowej?

Jak wykorzystać opinie klientów w strategii marketingowej?

Czy wiesz, jak ważną rolę w kształtowaniu wizerunku marki odgrywają opinie klientów? Właściwie wykorzystane, mogą...
Mamy to! Medializer z odznaką Meta Business Partner

Mamy to! Medializer z odznaką Meta Business Partner

Agencja Medializer została Certyfikowanym Partnerem Meta – oznacza to, że uzyskaliśmy odznakę Partner marketingowy Facebooka....
Reguła niedostępności w e-commerce

Reguła niedostępności w e-commerce

Każda skuteczna strategia marketingowa opiera się na różnych mechanizmach psychologicznych – w promocji i sprzedaży...
10 kroków do rozwoju Twojego e-sklepu

10 kroków do rozwoju Twojego e-sklepu

Rozwój sklepu online to proces, który wymaga przemyślanej strategii i ciągłego doskonalenia. W dobie dynamicznie...
Case study – Jak przeprowadzić udany rebranding sklepu odzieżowego w 10 dni?

Case study – Jak przeprowadzić udany rebranding sklepu odzieżowego w 10 dni?

Loveus.pl to nowy brand wśród polskich butików internetowych. Jego powstanie jest owocem rebrandingu. Działania te...
Niedostępne produkty w sklepie internetowym a SEO i UX

Niedostępne produkty w sklepie internetowym a SEO i UX

Każdy produkt w sklepie internetowym znajduje się na podstronie, od której prowadzi unikalny adres URL....
Linki wewnętrzne – jak robić to dobrze?

Linki wewnętrzne – jak robić to dobrze?

Linkowanie wewnętrzne to jedna z ważniejszych strategii wchodzących w zakres SEO, która pomoże Ci w...
Jak optymalizować formularze na stronie internetowej?

Jak optymalizować formularze na stronie internetowej?

Wydaje Ci się, że formularze dostępne na Twojej stronie internetowej nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Upewnij...
Formy płatności w sklepie internetowym

Formy płatności w sklepie internetowym

Dziś zajmiemy się płatnościami w sklepie internetowym – to temat, który z pewnością wart jest...
Sama sprzedaż to nie wszystko – co zrobić, by Klient chciał do Ciebie wrócić?

Sama sprzedaż to nie wszystko – co zrobić, by Klient chciał do Ciebie wrócić?

O tym, czy klient przywiąże się do marki i wróci po kolejne produkty lub usługi,...
Jak zwiększyć sprzedaż z pomocą cross sellingu i up sellingu?

Jak zwiększyć sprzedaż z pomocą cross sellingu i up sellingu?

Cross selling i up selling to bardzo opłacalne techniki sprzedażowe – przede wszystkim dlatego, że...
Performance marketing – czym jest?

Performance marketing – czym jest?

Każde działania marketingowe podejmujemy po to, aby osiągnąć określony efekt – chcemy dotrzeć do nowych...
PWA czy aplikacja mobilna – co będzie lepsze dla Twojego sklepu internetowego?

PWA czy aplikacja mobilna – co będzie lepsze dla Twojego sklepu internetowego?

Prowadząc biznes internetowy, musimy regularnie śledzić, jakie trendy dominują w branży e-commerce. Na pewno niejednokrotnie...
Czym jest SXO i dlaczego jest Ci potrzebne?

Czym jest SXO i dlaczego jest Ci potrzebne?

Samo SEO dziś już nie wystarczy, by wygrać wyścig o odbiorców. Żeby Twój sklep internetowy...