E-commerce
Jaki będzie rok 2025 w e-commerce? Zobacz trendy i prognozy!
Rynek e‑commerce dynamicznie się zmienia, a rok 2025 z pewnością nie będzie wyjątkiem. Rosną oczekiwania...
Styczeń i luty w sklepie internetowym. Jak się przygotować, by dobrze zacząć rok w sprzedaży online?
Początek nowego roku to idealny moment, by zainwestować czas i wysiłek w przygotowanie sklepu internetowego...
Sklep z Medializer krok po kroku. Poznaj plan działania
Marzysz o profesjonalnym sklepie internetowym, który nie tylko przyciąga klientów, ale także sprzedaje? Z Medializer...
Przygotuj swój e-commerce na Święta!
Świąteczny sezon to w e-commerce okres bardzo intensywny, pełen potencjału i wyzwań. Dla wielu sklepów...
GPSR – ważne regulacje wymuszające zmiany w sklepach internetowych. Sprawdź, co musisz wiedzieć!
13 grudnia 2024 weszło w życie nowe rozporządzenie unijne dotyczące ogólnego bezpieczeństwa produktów (GPSR –...
Black Friday Last Call – co możesz zrobić na ostatnią chwilę?
Black Friday to jedno z najgorętszych wydarzeń w e-commerce – zarówno dla sprzedawców, jak i...
Vouchery w sklepie internetowym. Co warto o nich wiedzieć? Co mówi prawo?
W Twoim sklepie internetowym są dostępne vouchery podarunkowe, a może dopiero zamierzasz je wprowadzić? Bony...
Projektujemy dla e-commerce. Co możemy stworzyć dla Ciebie?
Czy wiesz, że agencja Medializer specjalizuje się nie tylko w działaniach marketingowych, ale również w...
Black Friday 2024. Zaplanuj swoje działania z wyprzedzeniem!
Black Friday – dzień, na który czekają wszyscy łowcy okazji… i właściciele sklepów internetowych, którzy...
Jak pozyskać klienta? Wykorzystaj różne ścieżki dotarcia!
Czy wiesz, że aby zdobyć nowych klientów, nie wystarczy jeden lub dwa sposoby? Potrzebna jest...
Jak wykorzystać opinie klientów w strategii marketingowej?
Czy wiesz, jak ważną rolę w kształtowaniu wizerunku marki odgrywają opinie klientów? Właściwie wykorzystane, mogą...
Mamy to! Medializer z odznaką Meta Business Partner
Agencja Medializer została Certyfikowanym Partnerem Meta – oznacza to, że uzyskaliśmy odznakę Partner marketingowy Facebooka....
Reguła niedostępności w e-commerce
Każda skuteczna strategia marketingowa opiera się na różnych mechanizmach psychologicznych – w promocji i sprzedaży...
10 kroków do rozwoju Twojego e-sklepu
Rozwój sklepu online to proces, który wymaga przemyślanej strategii i ciągłego doskonalenia. W dobie dynamicznie...
Case study – Jak przeprowadzić udany rebranding sklepu odzieżowego w 10 dni?
Loveus.pl to nowy brand wśród polskich butików internetowych. Jego powstanie jest owocem rebrandingu. Działania te...
Niedostępne produkty w sklepie internetowym a SEO i UX
Każdy produkt w sklepie internetowym znajduje się na podstronie, od której prowadzi unikalny adres URL....
Linki wewnętrzne – jak robić to dobrze?
Linkowanie wewnętrzne to jedna z ważniejszych strategii wchodzących w zakres SEO, która pomoże Ci w...
Jak optymalizować formularze na stronie internetowej?
Wydaje Ci się, że formularze dostępne na Twojej stronie internetowej nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Upewnij...
Formy płatności w sklepie internetowym
Dziś zajmiemy się płatnościami w sklepie internetowym – to temat, który z pewnością wart jest...
Sama sprzedaż to nie wszystko – co zrobić, by Klient chciał do Ciebie wrócić?
O tym, czy klient przywiąże się do marki i wróci po kolejne produkty lub usługi,...
Jak zwiększyć sprzedaż z pomocą cross sellingu i up sellingu?
Cross selling i up selling to bardzo opłacalne techniki sprzedażowe – przede wszystkim dlatego, że...
Performance marketing – czym jest?
Każde działania marketingowe podejmujemy po to, aby osiągnąć określony efekt – chcemy dotrzeć do nowych...
PWA czy aplikacja mobilna – co będzie lepsze dla Twojego sklepu internetowego?
Prowadząc biznes internetowy, musimy regularnie śledzić, jakie trendy dominują w branży e-commerce. Na pewno niejednokrotnie...
Czym jest SXO i dlaczego jest Ci potrzebne?
Samo SEO dziś już nie wystarczy, by wygrać wyścig o odbiorców. Żeby Twój sklep internetowy...