E-commerce

Uwaga! Zmiany na Facebooku! Nadchodzą limity reklam

Uwaga! Zmiany na Facebooku! Nadchodzą limity reklam

Dotychczas liczba reklam publikowanych na Facebooku przez konkretną stronę nie była ograniczona. Na początku 2021...
Branża e-commerce po pierwszej fali pandemii. Jest dobrze, będzie jeszcze lepiej

Branża e-commerce po pierwszej fali pandemii. Jest dobrze, będzie jeszcze lepiej

Pandemia stała się katalizatorem rewolucji. Zdawało się, że na pewne zmiany będziemy musieli czekać jeszcze...
Pięć najważniejszych cech dobrego butiku internetowego

Pięć najważniejszych cech dobrego butiku internetowego

Co decyduje o tym, że sklep internetowy odnosi sukces? To nie jest proste pytanie. Wysoka...
#strefawiedzy 16: Jak pakować towary, by przypodobać się klientom?

#strefawiedzy 16: Jak pakować towary, by przypodobać się klientom?

Odpowiednio zapakowana przesyłka jest jedną z najważniejszych wizytówek sklepu internetowego. Estetyczne paczki sprawiają kupującym dużą...
Budowa wizerunku marki modowej – od czego zacząć?

Budowa wizerunku marki modowej – od czego zacząć?

Chcesz otworzyć butik internetowy? A może planujesz wprowadzić na rynek nową markę modową? Jeśli tak,...
Jak zoptymalizować sklep internetowy pod kątem urządzeń mobilnych?

Jak zoptymalizować sklep internetowy pod kątem urządzeń mobilnych?

Jesteśmy świadkami kolejnej rewolucji. W codziennym przeglądaniu sieci komputery odchodzą do lamusa. Ich miejsce zajmują...
#facebookoweABC: Menedżer firmy na Facebooku - co to i jak go założyć?

#facebookoweABC: Menedżer firmy na Facebooku - co to i jak go założyć?

Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z reklamami na Facebooku, to powinieneś zaprzyjaźnić się z narzędziem,...
Nie tylko paczkomaty. Automaty do odbioru przesyłek staną w Żabce

Nie tylko paczkomaty. Automaty do odbioru przesyłek staną w Żabce

Dawno nie byłeś na poczcie? Nic dziwnego. Paczkomaty są naprawdę wygodne i nie wymagają stania...
Facebook Ads – 7 podstawowych błędów, które niszczą skuteczną kampanię

Facebook Ads – 7 podstawowych błędów, które niszczą skuteczną kampanię

Jak zorganizować skuteczną kampanię Facebook Ads? To pytanie, które zadaje sobie każda firma rozpoczynająca promocję...
Opis marketingowy a opis od producenta. Zobacz różnicę

Opis marketingowy a opis od producenta. Zobacz różnicę

Sklepy internetowe coraz częściej inwestują w profesjonalne opisy produktów. To przemyślane działanie. Wysokiej jakości content...
#strefawiedzy 15: Bramki płatnicze w sklepie internetowym – porównujemy oferty operatorów

#strefawiedzy 15: Bramki płatnicze w sklepie internetowym – porównujemy oferty operatorów

Trudno wyobrazić sobie e-commerce bez szybkich płatności. W Medializer tworzymy sklepy internetowe zintegrowane z różnymi...
Globalne marki przenoszą się do sieci. Jak mniejsze sklepy mogą rywalizować z taką konkurencją?

Globalne marki przenoszą się do sieci. Jak mniejsze sklepy mogą rywalizować z taką konkurencją?

W dobie koronawirusa wiele marek, które dotychczas prowadziły wyłącznie sprzedaż stacjonarną, przeniosło się do sieci....
#strefawiedzy 14: Wskaźniki efektywności działań reklamowych w Internecie

#strefawiedzy 14: Wskaźniki efektywności działań reklamowych w Internecie

Warto inwestować w promocję w Internecie. Dobrze prowadzony marketing jest kluczem do sukcesu firmy z...
Facebook Ads i Google Ads dla eCommerce od Medializer

Facebook Ads i Google Ads dla eCommerce od Medializer

Podstawą sukcesu sklepu internetowego jest dobra promocja w sieci. Facebook Ads i Google Ads to...
#strefawiedzy 13: Reklama w Internecie – poznaj modele rozliczeń kampanii

#strefawiedzy 13: Reklama w Internecie – poznaj modele rozliczeń kampanii

Wycena kampanii reklamowej prowadzonej w sieci może przysporzyć nieco trudności. Wszystko dlatego, że w realnym...
Czym są algorytmy Google? Jak przypodobać się wyszukiwarkom

Czym są algorytmy Google? Jak przypodobać się wyszukiwarkom

Panda, Pingwin i Koliber – to nazwy trzech z wielu algorytmów Google, które decydują o...
Facebook shop: nowa usługa która rozszerzy możliwości Marketplace

Facebook shop: nowa usługa która rozszerzy możliwości Marketplace

Facebook wprowadza nową usługę. Innowacją, która rozszerzy możliwości Marketplace stanie się Facebook Shops. Będzie to...
Spójny wizerunek marki to podstawa. Bądź rozpoznawalny w e-sklepie, w social mediach i w druku

Spójny wizerunek marki to podstawa. Bądź rozpoznawalny w e-sklepie, w social mediach i w druku

Co sprawia, że marka staje się rozpoznawalna? Spójny i charakterystyczny wizerunek. W umyśle na dłużej...
Jak pandemia napędza sektor e-commerce?

Jak pandemia napędza sektor e-commerce?

Wielkie kryzysy mają to do siebie, że wywracają znaną rzeczywistość do góry nogami i weryfikują...
#facebookoweABC: Promowanie postów czy reklama za pomocą menadżera reklam?

#facebookoweABC: Promowanie postów czy reklama za pomocą menadżera reklam?

Prowadząc fanpage na Facebooku, z pewnością zauważyłeś, że pod każdym postem umieszczony jest przycisk „promuj...
#strefawiedzy 12: Jak zachęcić klientów do zwiększenia wartości koszyka?

#strefawiedzy 12: Jak zachęcić klientów do zwiększenia wartości koszyka?

Dobrze funkcjonujący sklep internetowy to taki, w którym koszyki zakupowe mają wysoką wartość. Skłonienie klientów...
Poligrafia dla sklepów internetowych – sprawdź, czego potrzebujesz

Poligrafia dla sklepów internetowych – sprawdź, czego potrzebujesz

Prowadzisz butik internetowy? Z pewnością na Twoich barkach spoczywa wiele obowiązków. Jednym z ważnych elementów...
#strefawiedzy 11: ABC konwersji w sklepie internetowym

#strefawiedzy 11: ABC konwersji w sklepie internetowym

To artykuł bardzo ważny dla właścicieli butików internetowych i e-sklepów. Konwersja to jedno z najmodniejszych...
Twoi klienci kupują na smartfonach. Przekonaj się, że sklep musi być mobilny

Twoi klienci kupują na smartfonach. Przekonaj się, że sklep musi być mobilny

Sprzedaż w Internecie w ostatnich latach przeszła prawdziwą rewolucję. Klienci zrezygnowali z robienia zakupów na...