LoveUs Club – nowy program lojalnościowy dla butiku naszej Klientki
W jaki sposób zatroszczyć się o lojalność klientów i regularne powroty do sklepu? Po niezwykle udanym rebrandingu LoveUs zależało nam na tym, by utrzymać świetne tempo rozwoju butiku. Dlatego właśnie wdrożyliśmy program lojalnościowy LoveUs Club, czyli narzędzie, które skutecznie zachęci kupujące do ponownych zakupów.
Wynagradzanie za lojalność to bardzo efektywny sposób na utrzymanie stałych klientów i zwiększenie częstotliwości ich zakupów. Program lojalnościowy, który zaimplementowaliśmy w butiku LoveUs, to narzędzie od podstaw stworzone przez Medializer. Jego działanie całkowicie dostosowaliśmy do potrzeb Klientki, projektując spersonalizowaną oprawę graficzną podstrony programu. Zintegrowaliśmy klub z naszym autorskim systemem CMS, dzięki czemu Klientka może wygodnie zarządzać nim z poziomu panelu administracyjnego sklepu. Przygotowaliśmy również kampanię informacyjną, content oraz bannery.
Zobacz koniecznie: Butik LoveUs – rebranding w dobrym stylu, czyli nowa realizacja od Medializer
Jak działa program lojalnościowy od Medializer?
Zasady programu lojalnościowego, który uruchomiliśmy dla LoveUs, są proste i czytelne. Każda klientka, która założy konto w butiku, automatycznie przystępuje do programu. Po 40 dniach od realizacji zamówienia 5% jego wartości automatycznie trafia na konto klientki w postaci punktów, które można wykorzystać podczas płatności za kolejne zakupy, by opłacić ich część lub nawet całość. Punkty sumują się i są ważne przez pół roku, a dzięki temu, że są dodawane do konta dopiero po 40 dniach, nie premiują zwrotów. Zgodnie z życzeniem Klientki punkty przyznawane są za wszystkie zakupy, również te w cenach promocyjnych i wyprzedażowych.