Butik LoveUs – rebranding w dobrym stylu, czyli nowa realizacja od Medializer

Tegoroczna wiosna to dla nas bardzo pracowity czas, pełen wyzwań i nowych projektów. Czasami naszych klientów spotykają nieprzewidziane sytuacje, które wymagają podjęcia natychmiastowych działań. W takich chwilach dajemy z siebie 200%! Dowodem na to jest nasza nowa realizacja, czyli rebranding Butiku Agrafka w LoveUs.

Nowa nazwa i identyfikacja wizualna

Tym razem była to realizacja dla naszej Klientki, z którą współpracujemy od października 2023 roku. Wtedy przygotowaliśmy dla niej nową wersję sklepu internetowego oraz zajęliśmy się stałą obsługą marketingową. Niedawno, wskutek okoliczności zewnętrznych, Klientka podjęła decyzję o rebrandingu. Po konsultacjach z naszym zespołem wybrała nową nazwę: LoveUs. Postawiliśmy na zupełnie nową identyfikację wizualną – minimalistyczne, nowoczesne logo oraz charakterystyczną paletę kolorystyczną. W Medializer mamy doświadczenie w przeprowadzaniu rebrandingu, dlatego wiedzieliśmy, że w tym przypadku warto zapewnić butikowi Klientki zupełnie nowy, świeży start pod nową marką.


Zobacz koniecznie: Case study – Jak przeprowadzić udany rebranding sklepu odzieżowego w 10 dni?


Otwarcie nowych możliwości

Rebranding to nie tylko zmiana nazwy czy logo, ale również doskonała okazja do tego, by przeanalizować dotychczasowe działania i podjąć nowe decyzje strategiczne. Rebranding otworzył naszej Klientce drogę do budowania własnego brandu odzieżowego, a także wzmocnił jej markę osobistą. Podkreśliliśmy mocne strony sklepu, czyli bogatą ofertę, świetną obsługę, a także bliski kontakt Właścicielki z klientkami. Szeroko zakrojona kampania informująca o rebrandingu była kluczem do sukcesu tej realizacji – zadbaliśmy zarówno o reklamy, jak i grafiki, treści SEO oraz artykuły blogowe. Doskonale wiemy, jak przeprowadzić udany rebranding – wyniki naszej Klientki mówią same za siebie. Chcesz skorzystać z doświadczenia i wiedzy naszych ekspertów? Skontaktuj się z agencją Medializer!