Aleksandra Padyk – witamy w Medializer!

Mamy dla Was ekscytującą wiadomość: do zespołu Medializer właśnie dołączyła nowa osoba! Serdecznie witamy Olę Padyk – Senior Influencer Marketing Manager. Ola będzie odpowiedzialna za współprace z twórcami internetowymi i zajmie się planowaniem strategii, nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji z influencerami oraz kreacją treści. Dzięki temu nasza agencja jeszcze bardziej się rozwinie, a Klienci zyskają dostęp do całkiem nowych usług!

Poznajcie Olę! Ona sama mówi o sobie tak:

„Na imię mam Ola, a moja przygoda z social mediami rozpoczęła się już osiem lat temu za sprawą spełnionego marzenia z lat nastoletnich: stażu przy programie The Voice of Poland, gdzie odpowiadałam za tworzenie contentu i prowadzenie mediów społecznościowych programu. To właśnie tam zdobyłam doświadczenie i kontakty, które pozwoliły mi rozpocząć pracę social media managera zarówno dla marek, jak i osób prywatnych. Szczególnie dzięki tym ostatnim zrozumiałam, że chciałabym sprawdzić się w roli managerki influencerów, a kolejne kroki na ścieżce kariery poprowadziły mnie do sieci partnerskiej LifeTube, z którą zaczęłam współpracę w roku 2018. Przez kolejnych sześć lat pełniłam funkcję managera najbardziej znanych i cenionych influencerów na polskim rynku – przez cały ten okres pod swoimi skrzydłami miałam łącznie ponad dwudziestu twórców internetowych z kategorii beauty i lifestyle. Przeprowadziłam z nimi setki kampanii, współpracując z największymi polskimi i światowymi brandami.

Gdzieś po drodze odkryłam w sobie pasję do podróżowania, a moje zamiłowanie do wyzwań zawodowych przełożyło się na chęć poznawania świata naznaczoną ciągłymi przenosinami z kraju do kraju i z wyspy na wyspę. To właśnie planowaniu kolejnych podróży poświęcam swój wolny czas – nic nie cieszy mnie bardziej niż perspektywa kolejnego egzotycznego wyjazdu na drugi koniec świata. Moją drugą największą pasją są filmy – właśnie dlatego zdecydowałam się na studia w katowickiej Szkole Filmowej, na kierunku Organizacja Produkcji Filmowej i Telewizyjnej, które zakończyłam obroną w 2018 roku. Szybko jednak zrozumiałam, że robienie filmów nie jest drogą, jaką chcę obrać w życiu, a zamiast tego wolałabym zająć się pracą w influencer marketingu. Z czasem otworzyłam się również na kolejne, nowe role, a zdobyte dotychczas doświadczenie pomaga mi w działaniu bezpośrednio na rzecz marek”.