Mamy się czym chwalić! Artur Smolicki z Google Premium Partner 2022
W Medializer pracują dla Was najlepsi. Z nieukrywaną dumą możemy poinformować, że Artur Smolicki, przygotowujący kampanie Google Ads dla naszych Klientów, otrzymał status Google Premium Partner 2022, przyznawany od tego roku zaledwie 3% najlepszych partnerów w Polsce! Konkurencja jest bardzo duża, a do miana najlepszych pretendują największe agencje oraz marketplace’y. Artur, dziękujemy, że z nami jesteś i trzymamy kciuki za dalsze sukcesy!
Google Premium Partner 2022 dla Artura Smolickiego
Z dniem 2. stycznia kampanie Google Ads w Medializer wchodzą na nowy, wyższy poziom, a odpowiedzialny za nie Artur Smolicki może legitymować się statusem Google Premium Partner 2022. To Google Ads Specialist od ponad czterech lat odpowiadający za kampanie Google Ads w Medializer i nie tylko, a od dwunastu gromadzący doświadczenia w pracy z kampaniami Google. Statusem Google Premium Partner 2022 może pochwalić się jedynie 3% najskuteczniejszych partnerów Google w Polsce. Jest on świadectwem profesjonalizmu, skuteczności i najwyższej jakości przeprowadzonych kampanii. Oznacza to, że dla klientów Medializer pracują naprawdę najlepsi z najlepszych.
Czym jest status Google Premium Partner 2022?
To status nadawany przez Google w oparciu o badanie jakości kampanii. Przyznawany jest za poziom jakości klientów i prowadzonych kampanii, najwyższe wyniki jakości kont reklamowych, łączne budżety reklamodawcy. To nie tylko wyróżnienie, ale i przywilej. Specjaliści ze statusem Google Premium Partner 2022 otrzymują dostęp do beta testów, ekskluzywnych szkoleń oraz informacji o wprowadzanych i planowanych zmianach wcześniej niż inni użytkownicy. Ponadto mogą korzystać z dedykowanego wsparcia przez 24 godziny na dobę, co ułatwia szybkie rozwiązywanie ewentualnych problemów z kontami. Dzięki statusowi Google Premium Partner 2022, do obsługi kampanii Google Ads będą wykorzystywane jeszcze lepsze narzędzia niż dotychczas. Pozwoli to jeszcze bardziej rozwinąć możliwości prowadzonych kampanii.