Strefa wiedzy

Czym są orphan pages i czemu szkodzą Twojemu sklepowi internetowemu?

Czym są orphan pages i czemu szkodzą Twojemu sklepowi internetowemu?

Terminologia związana z optymalizacją, czyli SEO, może czasami wydawać się nieco tajemnicza i skomplikowana. Nie...
Outbound i inbound marketing – różnice i podobieństwa. Co warto o nich wiedzieć?

Outbound i inbound marketing – różnice i podobieństwa. Co warto o nich wiedzieć?

W świecie marketingu, który stale ewoluuje i dostosowuje się do zmiennych preferencji i zachowań konsumentów,...
SERP – daj się zauważyć w wynikach wyszukiwania

SERP – daj się zauważyć w wynikach wyszukiwania

Jesteś właścicielem sklepu internetowego? Z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, jak trudno jest wybić...
Archetypy w marketingu. Jak z nich korzystać?

Archetypy w marketingu. Jak z nich korzystać?

Budowanie wizerunku marki to długotrwały proces, który musi zostać poprzedzony stworzeniem dokładnego planu. Chodzi o...