+48 606 893 610
Strefa wiedzy
Jak powinna wyglądać karta produktu w sklepie internetowym?
Czy wiesz, że prawie połowa osób odwiedzających Twój sklep internetowy trafia od razu na którąś...
Uzupełnij kalendarz o daty ważne dla Twojego butiku! Zaplanuj promocje, kolekcje i wyprzedaże
Początek roku to świetna okazja na zaplanowanie strategii sprzedaży na nadchodzące 365 dni. Kiedy zorganizować...
#strefawiedzy 18: Jak otworzyć sklep internetowy z odzieżą damską?
Chcesz otworzyć butik internetowy z odzieżą damską? Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją przygodę ze sprzedażą w...
#strefawiedzy 17: Jak wybrać kuriera dla sklepu internetowego? Porównujemy ceny, czas dostawy, oferty
Każdy butik internetowy musi podjąć współpracę z dostawcą zamówień. Wybór firm, które będą je realizowały...
#strefawiedzy 16: Jak pakować towary, by przypodobać się klientom?
Odpowiednio zapakowana przesyłka jest jedną z najważniejszych wizytówek sklepu internetowego. Estetyczne paczki sprawiają kupującym dużą...
#strefawiedzy 15: Bramki płatnicze w sklepie internetowym – porównujemy oferty operatorów
Trudno wyobrazić sobie e-commerce bez szybkich płatności. W Medializer tworzymy sklepy internetowe zintegrowane z różnymi...
#strefawiedzy 14: Wskaźniki efektywności działań reklamowych w Internecie
Warto inwestować w promocję w Internecie. Dobrze prowadzony marketing jest kluczem do sukcesu firmy z...
#strefawiedzy 13: Reklama w Internecie – poznaj modele rozliczeń kampanii
Wycena kampanii reklamowej prowadzonej w sieci może przysporzyć nieco trudności. Wszystko dlatego, że w realnym...
#strefawiedzy 12: Jak zachęcić klientów do zwiększenia wartości koszyka?
Dobrze funkcjonujący sklep internetowy to taki, w którym koszyki zakupowe mają wysoką wartość. Skłonienie klientów...
#strefawiedzy 11: ABC konwersji w sklepie internetowym
To artykuł bardzo ważny dla właścicieli butików internetowych i e-sklepów. Konwersja to jedno z najmodniejszych...
#strefawiedzy 10: Jak poznać profil klienta butiku internetowego? Wykorzystają persony
Do kogo kierowana jest oferta? – to jedno z najważniejszych pytań, dla właścicieli sklepu internetowego....
#strefawiedzy 9: Jak nazywać produkty w sklepie internetowym?
Nazwy produktów w sklepie internetowym mają istotny wpływ na wysokość sprzedaży. Przede wszystkim pomagają klientom...
#strefawiedzy 8: Savoir-vivre kontaktów pomiędzy sprzedawcą i klientem w sieci
Sprzedaż przez internet wynosi na nowy poziom relacje pomiędzy butikiem i kupującym. Tu często o...
#strefawiedzy 7: Dostawa towaru – jakie metody najbardziej lubią klienci?
W przypadku form wysyłki bardzo ważna jest różnorodność. Nie chodzi jednak o to, by współpracować...
#strefawiedzy 6: Projektowanie stron internetowych. Co się zmieniło!
Wygląd stron nieustannie się zmienia. Specjaliści dbają o to, by były one jeszcze czytelniejsze i...
#strefawiedzy 5: Jak prowadzić blog sklepu internetowego?
Blog to świetne narzędzie do kontaktu z klientami, które pozwala wypromować produkty. Aż 60% internatów...
#strefawiedzy 4: E-commerce: Jak promować sklep na Facebooku? Sprawdź, czy robisz to dobrze
Promocja na Facebooku nie ogranicza się tylko do dodawania fotek z krótkim opisem. Dziś polega...
#strefawiedzy 3: E-commerce: Jak efektywnie sprzedawać w sieci? Sprawdź najnowsze trendy
Chcesz odnieść sukces w handlu przez Internet? Jeśli tak, to stale musisz nadążać za nowinkami....
#strefawiedzy 2: Nowoczesne pozycjonowanie SEO. Sprawdź, jakie czynniki sprawią, że strona będzie dobrze widoczna w sieci
Jak dobrze wypozycjonować stronę? Trzeba nie tylko śledzić, ale i przewidywać trendy. Tworzenie i wprowadzanie...
#strefawiedzy 1: Atrakcyjne opisy dla klientów – pisz tak by zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym
Czy opis produktu wpływa na decyzje zakupowe klientów? Oczywiście. Odpowiednio przygotowany content składnia kupujących do...