Strefa wiedzy

M-commerce, czyli handel mobilny

M-commerce, czyli handel mobilny

W ciągu ostatnich 10 lat życie większości z nas stawało się coraz bardziej i bardziej zintegrowane...
Reguła niedostępności w e-commerce

Reguła niedostępności w e-commerce

Każda skuteczna strategia marketingowa opiera się na różnych mechanizmach psychologicznych – w promocji i sprzedaży...
Czym jest reklama kontekstowa?

Czym jest reklama kontekstowa?

Reklama zawsze powinna być osadzona w jakimś kontekście – jest to oczywiste dla każdego marketera....
10 kroków do rozwoju Twojego e-sklepu

10 kroków do rozwoju Twojego e-sklepu

Rozwój sklepu online to proces, który wymaga przemyślanej strategii i ciągłego doskonalenia. W dobie dynamicznie...
Czym są orphan pages i czemu szkodzą Twojemu sklepowi internetowemu?

Czym są orphan pages i czemu szkodzą Twojemu sklepowi internetowemu?

Terminologia związana z optymalizacją, czyli SEO, może czasami wydawać się nieco tajemnicza i skomplikowana. Nie...
Outbound i inbound marketing – różnice i podobieństwa. Co warto o nich wiedzieć?

Outbound i inbound marketing – różnice i podobieństwa. Co warto o nich wiedzieć?

W świecie marketingu, który stale ewoluuje i dostosowuje się do zmiennych preferencji i zachowań konsumentów,...
SERP – daj się zauważyć w wynikach wyszukiwania

SERP – daj się zauważyć w wynikach wyszukiwania

Jesteś właścicielem sklepu internetowego? Z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, jak trudno jest wybić...
Archetypy w marketingu. Jak z nich korzystać?

Archetypy w marketingu. Jak z nich korzystać?

Budowanie wizerunku marki to długotrwały proces, który musi zostać poprzedzony stworzeniem dokładnego planu. Chodzi o...