Standardowa specyfikacja autorskiego sklepu internetowego od Medializer

W Medializer sam decydujesz, jaki będzie Twój sklep. Nie pracujemy na szablonach. Nasze butiki tworzymy od podstaw. Wszystko zaczyna się od rozmowy z klientem, następnie powstaje szablon. Możemy zatroszczyć się również o naming oraz identyfikację wizualną. Jesteśmy zespołem, który sklepami internetowymi zajmuje się kompleksowo. Dlatego bez problemu możemy stworzyć sklep dopasowany do Twoich potrzeb. Jesteśmy elastyczni, otwarci na pomysły i z przyjemnością wdrażamy nowoczesne rozwiązania.

Standardowe moduły w sklepie internetowym 

Jesteś ciekaw, jak wygląda standardowy sklep od Medializer? Można wskazać elementy, które zawsze występują w naszych projektach. Pozwalają one na swobodne zarządzanie sklepem, dodawanie produktów, sprzedażą, płatnościami, wysyłkami i monitorowanie stanów magazynowych. Co więcej, standard obejmuje również szereg rozwiązań, które sprawiają, że sklep jest przyjazny w obsłudze dla klientów – czytelne grafiki, dobrze zaplanowany koszyk, to intuicyjna obsługa zamówień, sortowanie i integracja z operatorami płatności to dopiero początek długiej listy funkcjonalności, które możemy Ci zaoferować.

Prezentacja produktów w sklepie internetowym – atrakcyjny layout, intuicyjna obsługa 

Sklepy od Medializer pozwalają dodać nieograniczone liczby produktów, które mogą być prezentowane na wielu stronach. Ich dodawanie do sklepu internetowego jest łatwe – można zrobić to poprzez intuicyjny panel obsługi klienta. Podstrona każdego produktu, którą widzi kupujący, składa się ze zdjęcia (lub zdjęć) towaru, opisu oraz przycisku dodającego do koszyka. Opcjonalnie umieszczamy również butony, umożliwiające dodanie towaru do ulubionych lub pozwalające na śledzenie zmian ceny. Klient ma możliwość wyboru rozmiaru (dostępne są jedynie te rozmiary, które są w magazynie – oprogramowanie sklepu aktualizuje je automatycznie). 

Szczególny nacisk w naszych sklepach internetowych kładziemy na atrakcyjną oprawę graficzną. Zdjęcia produktów skalują się automatycznie i (na życzenie klienta) dodawany jest do nich znak wodny. W sklepie prezentowane są w formie dużych, atrakcyjnych fotografii z nazwą produktu i ceną. W przypadku wyprzedaży możemy opublikować zarówno nową cenę, jak i starą, która będzie przekreślona. Podstawową walutą jest PLN. Możemy jednak podać również ceny w innych walutach. 

W panelu CMS wszystkie towary przyporządkowywane są do ustalonych kategorii (oraz podkategorii, np. podzakładki „golfy”, „kardigany”, „swetry z warkoczami” w zakładce „swetry”), dzięki czemu można je łatwo posortować. Oprócz kategorii produktowych nasze sklepy mają zakładkę „Bestsellery” z najlepiej sprzedającymi się produktami, „Nowości” oraz „Wyprzedaże”. Co więcej, nad produktami znajduje się także okno wyszukiwania, które umożliwia szybkie znalezienie konkretnego rodzaju produktów np. spódniczki mini. Klienci sklepu mają również możliwość skorzystania z funkcji sortowania produktów, w której mogą wybrać m.in. opcje: „cena rosnąco”, „cena malejąco”, „najnowsze” i „najstarsze”.

Standardowe opcje zarządzania i sprzedaży w sklepie internetowym:

  • Łatwe dodawanie, usuwanie i edytowanie nieograniczonej liczby produktów
  • Dzielenie produktów na kategorie, podkategorie i przyporządkowywanie ich do zakładek: „Nowości”, „Bestsellery”, „Wyprzedaże”
  • Automatyczne skalowanie zdjęć produktów oraz (opcjonalnie) dodawanie do nich znaku wodnego
  • Możliwość sortowania produktów, m.in. po cenie czy nazwie oraz znajdowania ich w oknie wyszukiwarki
  • Prezentowanie produktów w sklepie z dużą fotografią, nazwą, opisem, rozmiarem oraz ceną (w przypadku wyprzedaży ze starą i nową ceną)

Wygodny panel CMS. Łatwe zarządzanie sprzedażą w sklepie internetowym

Butiki od Medializera działają w oparciu o nasz autorski system CMS. Stworzyliśmy go tak, by był naprawdę łatwy i wygodny w obsłudze. To narzędzie, które znacznie ułatwia zarządzanie sprzedażą. CMS od Medializer to małe centrum dowodzenia. Znajdziesz w nim zakładki, które pozwalają na łatwe dodawanie, edytowanie i usuwanie produktów. Bez trudu dodasz też do sklepu teksty, zdjęcia i grafiki. Co ważne, sam możesz zdecydować, kto i w jakim zakresie ma dostęp do edycji sklepu. Jeśli masz pracowników, możesz udostępnić im możliwość dodawania produktów, a przy tym zablokować część programistyczną lub wybrane moduły. W Medializer prowadzenie sklepu internetowego jest naprawdę przyjemne.

Właściciele butików, korzystający z panelu CMS Medializer, mogą także łatwo monitorować stany magazynowe oraz szybko zarządzać zamówieniami, wysyłkami, informacjami o liczbie produktów w koszykach, opłaconych zamówieniach i zwrotach. To znacznie ułatwia koordynowanie sprzedaży. W zakładce do zarzadzania zamówieniami, administrator łatwo sprawdzi, jak wygląda status konkretnego zamówienia. Panel pozwala również na filtrowanie zamówień.

Zarządzanie sklepem poprzez panel administracyjny Medializer to:

  • Łatwe zarzadzanie produktami
  • Stałe monitorowanie wyników sprzedaży 
  • Proste i szybkie zarządzanie zamówieniami, płatnościami i wysyłką
  • Zmiana statusów zamówień
  • Możliwość szybkiej edycji banerów, grafik, treści i metatagów w sklepie
  • Bardzo proste dodawanie, edytowanie i usuwanie produktów z oferty
  • Bezproblemowe zarządzanie stanami magazynowymi

Statystyki sprzedaży w sklepie internetowym

Cennym elementem panelu, który cenią nasi klienci, są statystyki. To strona z czytelnymi danymi dotyczącymi wyników sprzedaży. Są one przedstawione w firmie czytelnych wykresów oraz danych liczbowych, dzięki czemu łatwo można zauważyć zmieniające się trendy. Statystyki opisują to, jak wiele odsłon ma strona, ile zakupów zostało dokonanych w sklepie, mówią o tym, ile produktów zostało opłaconych i wysłanych, a ile nadal pozostaje w koszykach. Stałe monitorowanie statystyk sklepu internetowego jest bardzo ważne dla utrzymania wysokiej sprzedaży. Pozwala dopasowywać działania marketingowe i sprzedażowe do zmieniającej się sytuacji.

Ze statystyk sklepu Medializer dowiesz się m.in. o:

  • Dziennej liczbie odwiedzin
  • Trendach odwiedzin w sklepie na przestrzeni dłuższego czasu
  • Liczbie zamówień
  • Wartości zamówień
  • Liczbie sprzedanych produktów
  • Liczbie zwróconych produktów
  • Produktach niewysłanych, niezapłaconych i anulowanych
  • Liczbie produktów w koszykach i magazynie

Integracja e-sklepu z kurierami i operatorami płatności

Dlaczego wielu klientów przenosi się do Medializer? Dlatego, że z nami sprzedaż to przyjemność. Nasze butiki internetowe możemy zintegrować z operatorami płatności. Współpracujemy z bramką imoje od ING oraz dwoma systemami opóźnionych płatności Twisto i PayPo (klient kupuje produkt i płaci za niego nawet po kilkudziesięciu dniach nie ponosząc dodatkowych kosztów, a sprzedający otrzymuje płatność za zamówieniu tuż po jego złożeniu). Dzięki temu klienci sklepu internetowego mają możliwość szybkiego uiszczenia należności za zamówienia za pośrednictwem bramek, które znają i uważają za godne zaufania. 

W Medializer możemy również zintegrować sklep internetowy z dostawcami. Dzięki temu modułowi wysyłka paczek kurierskich oraz tych nadawanych do paczkomatu jest łatwa i o wiele mniej pracochłonna. Przesyłki docierają szybko do obiorców, a sprzedawca ma możliwość ich stałego monitoringu. Co więcej, sklepy korzystające z firmowych usług kurierskich mogą liczyć na atrakcyjne ceny dla paczek we wszystkich przedziałach wagowych.

Sklepy internetowe Medializer możemy zintegrować zastępującym z bramkami płatności i firmami kurierskimi: BlueMedia, Gopay, PayU, Przelewy24, imoje.pl, Twisto, PayPo, PayPal, PayLane, dotpay, tpay, DHL, InPost, DPD, GLS, Pocztą Polską, FedEx-em, Paczką w Ruchu, apaczką, OlzaLogistic.

Integracja sklepu internetowego z bramkami płatności i kurierami pozwala:

  • Obniżyć koszty przesyłek
  • Łatwo drukować etykiety
  • Usprawnić zarządzanie zamówieniami
  • Zapewnić klientom dostęp do form płatności, które są godne zaufania

Teksty blogowe, treści SEO

Naszym priorytetem jest tworzenie sklepów, które są popularne wśród klientów. Dlatego sklepy tworzone od postaw nazywamy tak, by zyskać nie tylko efektowną nazwę, ale i skuteczny adres www. W Medializer wdrażamy różnorodne strategie marketingowe, mające na celu poprawę pozycjonowania oraz budowę wizerunku firmy. Tym, co doskonale sprawdza się w dłuższej perspektywie, jest content. W Medializer przygotowywaniem wartościowych tekstów zoptymalizowanych pod SEO zajmuje się cały zespół specjalistów. W podstawowej wersji sklepu opracowujemy treści na stronę główną oraz do zakładek technicznych, typu: „Dostawa”, „Reklamacje i zwroty” czy „Regulamin” (przy przygotowaniu tego dokumentu korzystamy ze wsparcia prawnika). Opcjonalnie, dla butików, które zdecydują się na naszą opiekę marketingową, przygotowujemy strategię rozwoju treści w butiku internetowym, która jest zgodna z aktualnymi wymaganiami SEO. Opracowujemy interesujące artykuły blogowe, które warto promować w mediach społecznościowych oraz tworzymy ciekawy content wypełniający stronę, który nie tylko podnosi jej rangę w wyszukiwarkach, ale również jest atrakcyjną formą reklamy. Dla wielu naszych kontrahentów przygotowujemy również opisy produktów, które zwiększają sprzedaż debiutujących kolekcji. W naszych sklepach wdrażamy również metatagi, które opracowujemy zgodnie z najlepszymi, aktualnymi praktykami.

W zakresie contentu standardowy sklep internetowy Medializera wzbogacony jest o:

  • Content na stronę główna
  • Wartościowy tekst „O nas”
  • Teksty do zakładek technicznych
  • Treść „Regulaminu” przygotowana we współpracy z prawnikiem

Opcjonalnie przygotowujemy:

  • Regularne wpisy na blogi
  • Treści marketingowe wypełniające butik, które są zoptymalizowane pod SEO
  • Atrakcyjne wpisy do mediów społecznościowych
  • Opisy produktów
  • Prowadzimy kampanie Facebook Ads oraz Google Ads

Responsywne sklepy internetowe to standard w Medializer

Dziś coraz więcej zakupów w e-sklepach dokonywanych jest z poziomu urządzeń mobilnych. Klienci często finalizują transakcje „przy okazji” – podczas picia kawy, opieki nad dzieckiem czy relaksu. Dlatego bardzo ważne, by sklep był responsywny. Oznacza to, że będzie wyświetlał się prawidłowo i efektownie niezależnie od rozmiaru ekranu urządzenia, na którym jest przeglądany. Chodzi nie tylko o zachowanie funkcjonalności sklepu, ale również właściwą prezentację produktów. Responsywna strona musi być łatwa w obsłudze jedną ręką. Klient musi mieć możliwość szybkiego dodawania produktu do koszyka i zapłacenia za niego w bardzo krótkim czasie. Dlatego wszystkie responsywne sklepy od Medializer tworzymy zgodnie z najlepszymi praktykami UX Design.

Panel CMS Medializer do zarządzania sklepem również jest responsywny. Dzięki niemu sprzedający mogą monitorować działanie firmy z każdego miejsca na świecie, w którym mają dostęp do Internetu. Mogą więc trzymać rękę na pulsie nawet na urlopie, a sprawdzenie, czy wszystko idzie dobrym torem, zajmuje tylko kilka sekund.

Responsywny sklep od Medializer to:

  • Właściwe wyświetlanie na wszystkich urządzeniach – komputerach, smartfonach, tabletach, etc.
  • Łatwy proces zakupu, niezależnie od urządzania
  • Możliwość szybkiej i bezpiecznej płatności na urządzeniach mobilnych

Zaufaj zespołowi Medializer! Na sklepach internetowych znamy się doskonale. Jesteśmy agencją tworzoną przez specjalistów z różnych dziedzin, którzy łączą swoje umiejętności, by stworzyć coś naprawdę efektownego. Pamiętaj, że jesteśmy elastyczni. Opisane moduły to tylko podstawa tego, co zapewniamy naszym klientom. Jeśli chcesz, możemy zaoferować Ci o wiele więcej, m.in. spersonalizowane moduły, sklepy tłumaczone na języki obce, programy lojalnościowe oraz pełną obsługę marketingową. Skontaktuj się z nami, a wspólnie stworzymy sklep na miarę Twoich oczekiwań!