Program lojalnościowy w sklepie internetowym

Firmy z sektora e-commerce podejmują wiele działań marketingowych, mających na celu zwiększenie sprzedaży. Jednym z nich są programy lojalnościowe, które wzmacniają przywiązanie klientów do marki i zachęcają ich do kolejnych zakupów. Nasza agencja e-commerce stworzyła już wiele rozwiązań tego typu. Nowym klientom możemy zaoferować sprawdzone rozwiązania albo przygotować program marketingowy szyty na miarę potrzeb.

Jak działa program lojalnościowy?

Działania marketingowe tego typu mogą przybierać wiele różnych form. Najpopularniejsza z nich to rozwiązanie, w którym klienci dokonujący zakupów w sklepie są nagradzani zwrotem w postaci punktów czy pieniędzy. Środki te mogą wykorzystać na kolejne zamówienie. Program lojalnościowy o takim działaniem buduje przywiązanie klienta do marki. Co więcej, kupujący czują presję przyspieszenia daty kolejnych zakupów, wiedząc, że ich zniżki i rabaty mogą przepaść. 

Dlaczego warto wdrożyć program lojalnościowy w sklepie internetowym?

  • By przyciągnąć nowych klientów
  • By zmienić nowych kupujących w stałych klientów
  • By poprawić wizerunek marki
  • By zaoferować klientom udział w angażującej zabawie

Prosta obsługa programu lojalnościowego z poziomu panelu administracyjnego

Zarządzanie programem lojalnościowym w Medializer jest proste. Właściciel sklepu może to robić z poziomu panelu administracyjnego, gdzie znajduje się specjalna zakładka. Zawiera ona informacje, dotyczące środków zgromadzonych przez poszczególnych klientów sklepu oraz inne wartościowe dane, pozwalające oszacować skuteczność podjętych działań promocyjnych. 

Potrzebujesz programu lojalnościowego, który podniesie sprzedaż w Twoim sklepie internetowym? Przenieś działalność do Medializer. Nie tylko stworzymy moduł z programem lojalnościowym, ale także zoptymalizujemy Twój sklep i wdrożymy w nim szereg pozytywnych rozwiązań.