E-mail marketing

Newsletter to sprawdzony sposób na skuteczną komunikację. Dzięki niemu można łatwo zwiększyć konwersję i trwale przywiązać klientów do marki. Ważne, aby komunikat był skonstruowany w odpowiedni sposób i regularnie trafiał do skrzynek mailowych odbiorców. Tylko atrakcyjny graficznie i tekstowo newsletter spełni swoją rolę i nie zostanie przeoczony w natłoku innych wiadomości. W Medializer wiemy, jak przygotować mailing, który robi dobre wrażenie na odbiorcy.

Czym się zajmujemy?

  • Przygotowujemy newslettery
  • Dbamy o oprawę graficzną i tekstową wiadomości
  • Wysyłamy newslettery
  • Pomagamy w tworzeniu baz klientów
  • Opracowujemy strategię komunikacyjną
  • Prowadzimy skuteczny remarketing

Co sprawia, że newsletter jest naprawdę skuteczny? To, kiedy klient otwiera go i przegląda treść, a nie ignoruje. Odpowiednio dobrane grafiki, ciekawe teksty i atrakcyjne oferty sprawiają, że czytanie newslettera staje się dla odbiorców czymś atrakcyjnym. Ważne, by komunikat zachęcał do działania. Do przygotowania skutecznych maili stosujemy różne strategie komunikacyjne. Dbamy o to, by wysyłane oferty zawsze były sprofilowane pod kątem oczekiwań odbiorców. Co więcej, mailing dostarczamy w odpowiednim czasie, tak by komunikat był jak najbardziej efektywny.

W Medializer zajmujemy się również remarketingiem. Są to działania promocyjne skupione na oczekiwaniach konkretnego odbiorcy. Polegają na tym, by zaoferować klientowi te produkty, którymi w ostatnim czasie był zainteresowany, np. ostatnio dodał do koszyka. Potrzeby kujących możemy monitorować dzięki śledzeniu zachowań na stronie sklepu oraz odpowiedniemu zastosowaniu plików cookies. Takie działanie znacznie zmniejszają ilość porzuconych koszyków, a tym samym zwiększa liczbę sfinalizowanych zakupów.

Dlaczego warto inwestować w e-mail marketing?

  • Reklamujesz się w grupie docelowej
  • Promocja w postaci mailingu jest stosunkowo tania i skuteczna
  • Zmniejszasz ilość porzuconych koszyków
  • Newsletter to idealne narzędzie do budowania trwałych relacji z klientem
  • Dobre wiadomości poprawiają wizerunek Twojej marki

Kluczowym aspektem skutecznego e-mail marketingu jest znalezienie grupy odbiorców, którzy będą zainteresowani tematyką wiadomości. Wysłanie nawet najatrakcyjniejszego newslettera do losowych adresatów nie będzie skuteczne, ponieważ komunikat zostanie przez nich zignorowany. Najlepiej, by mailing trafiał do tych, którzy dobrowolnie wyrazili chęć jego otrzymywania. Ich adresy można uzyskać choćby dzięki zapisom do newslettera prowadzonym na stronie firmy czy sklepu.