Kalendarz marketingowy. Dzień Kobiet 2025

Prowadzisz sklep z odzieżą damską? Nie możesz przegapić Dnia Kobiet. Tę okazję z pewnością warto uczcić rabatem. Co ważne, może on obejmować całą kolekcję albo poszczególne kategorie – np. sukienki albo bluzki. Dobrze, aby do Dnia Kobiet w sklepie debiutowały pierwsze wiosenne kolekcje. W marcu największą popularnością będą cieszyły się wiosenne sukienki i okrycia wierzchnie oraz cieńsze swetry. Zadbaj o to, by mieć w e-sklepie dużo modnych nowości!


Zacznij planować: 10 dni wcześniej

Wysokość obniżek: 20–30% na całą kolekcję lub wybrane produkty

Czas trwania obniżek: 8.03

Zaplanuj kampanię na Facebooku: co najmniej 7 dni wcześniej

Zamieść bannery: w dniu startu

Posty w social mediach: 3–4 posty


Pomysły na wpisy blogowe:

Wpisy blogowe warto zamieścić na przełomie lutego i marca, sygnalizując nadchodzący Dzień Kobiet.

  • Najpiękniejsze sukienki na Dzień Kobiet
  • Zbliża się Dzień Kobiet. Drobiazgi, które warto podarować w prezencie
  • Biżuteria na Dzień Kobiet. Poczuj się wyjątkowa

Pomysły na wpisy w social mediach:

„Świętuj z nami Dzień Kobiet! Specjalnie z tej okazji przygotowaliśmy dla Was małą niespodziankę – rabat XX% na wszystkie sukienki. Którą wybierzesz?”

„Kwiatek, rajstopy, a może czekolada? Co cieszy Cię najbardziej? Dla nas to zdecydowanie udane zakupy! Dlatego przygotowaliśmy dla Was mały upominek – rabat XX% na całą kolekcję.”

„Dzień Kobiet w XXXXXX!

Tylko dziś wszystkie nasze swetry, bluzki i sukienki zamówisz z rabatem XX%. Osłodź sobie Dzień Kobiet zakupami. Wybierz coś ładnego na wiosnę!”


Zobacz też przykładowe artykuły blogowe na Dzień Kobiet:

Joyful – Zbliża się Dzień Kobiet. Zrób sobie miły prezent. Kup coś dla kogoś bliskiego

Joyful – Zbliża się Dzień Kobiet. Kilka pomysłów na modowe upominki


Daty i okazje, do których można nawiązać w social mediach:

13.03 – Dzień Klejnotów

17.03 – Dzień Świętego Patryka

21.03 – Międzynarodowy Dzień Zespołu Downa (dwie różne skarpetki na znak solidarności)

29.03 – Święto Polskiej Bielizny