Małgorzata Figat – serdecznie witamy na pokładzie!

Nasz team wzbogacił się o świetną specjalistkę! Z przyjemnością informujemy, że Małgorzata Figat dołączyła do zespołu Medializer jako Senior Influencer Marketing Manager. Od samego początku współpracy prężnie rozwija dział Influence Marketingu, co już widać w postaci skutecznych kampanii influencerskich u naszych Klientów. Jej świeże podejście do zagadnienia gwarantuje, że już niedługo doczekamy się kolejnych fantastycznych wyników na rzecz sklepów współpracujących z naszą agencją i będziemy mogli zaoferować jeszcze więcej – zarówno naszym obecnym, jak i nowym Klientom.

Doświadczona specjalistka od Influencer Marketingu

Małgorzata Figat to ekspretka z szerokim doświadczeniem w zakresie marketingu, szczególnie przy działaniach z influencerami. Realizowała kampanie w obszarze 360° w agencjach reklamowych Gutenberg Networks oraz Fat Baby. W jej portfolio znalazły się globalne brandy z różnych kategorii, takie jak np.: Tchibo, Schindler, Bioderma czy Xiaomi, jak również polskie marki: Tyskie, Allegro oraz Rainbow Tours. W ostatnich latach zdobywała doświadczenie w Influencer Marketingu podczas pracy w agencji LifeTube, a następnie zajmując się polskim rynkiem dla francuskiej marki kosmetycznej Cellublue. Obecność Małgorzaty w zespole bardzo nas cieszy – dzięki rozwojowi działu Influencer Marketingu nasi Klienci zyskują zupełnie nowe sposoby promowania swoich e-biznesów.

Powitajcie Gosię, która sama o sobie mówi tak:

„Nazywam się Gosia, od wielu lat pracuję w mediach. Rozpoczęłam swoją karierę w marketingu, wykorzystując wiedzę zdobytą podczas studiów dziennikarstwa oraz kulturoznawstwa, gdzie specjalizowałam się w popkulturze. Fascynacja wpływem popkultury na społeczeństwo oraz jej masowy odbiór zainspirowały mnie do tworzenia innowacyjnych strategii marketingowych i skutecznych komunikatów skierowanych do szerokiego grona odbiorców. Moją główną pasją jest moda, a więc w pracy cechuje mnie umiejętność dostrzegania głębszych trendów oraz wyczucie stylu, co przekłada się na precyzyjne kreowanie strategii i kampanii, szczególnie w branży modowej. Szczęśliwie moja aktualna praca skupia się właśnie na modowym influencer marketingu, który pozwala mi łączyć zawodową ekspertyzę z osobistą pasją do mody.

Dzięki swojej otwartości i łatwości w nawiązywaniu kontaktów odnalazłam szybko swoje miejsce w influencer marketingu, budując autentyczne relacje z twórcami, które przekładają się na wartościowe partnerstwa oraz skuteczne kampanie.

Pracowałam w agencjach reklamowych, gdzie zdobyłam doświadczenie w kampaniach 360 dla globalnych marek, takich jak Tchibo, Schindler, Bioderma czy Xiaomi, oraz polskich liderów rynku, w tym Tyskiego, Allegro i Rainbow Tours. W ostatnich latach rozwijałam swoje kompetencje w zakresie influencer marketingu w agencji LifeTube, a także zajmując się działaniami na polskim rynku dla francuskiej marki kosmetycznej Cellublue. 

Prywatnie kocham podróże, które inspirują mnie do szukania nowych perspektyw i rozwiązań w pracy. Ogromne znaczenie ma dla mnie również joga, która pozwala na zachowanie równowagi pomiędzy intensywną pracą a relaksem i samorozwojem.”

Gosiu! Cieszymy się, że jesteś w naszym teamie!