Udany start nowego butiku i marki odzieżowej The Neutral – naszego nowego Klienta

Z wielką dumą prezentujemy nasz najnowszy projekt – TheNeutral.pl. To nie tylko sklep internetowy, ale przede wszystkim nowa, wyjątkowa marka odzieżowa na polskim rynku, która zdążyła już zdobyć spore grono zadowolonych klientek. Zatroszczyliśmy się o każdy etap powstawania butiku – od postawienia sklepu internetowego, przez identyfikację wizualną, aż po dynamiczną kampanię reklamową i udany start.

The Neutral – butik, w którym każdy detal ma znaczenie

Nowe projekty zawsze sprawiają nam ogromną przyjemność. Lubimy wyzwania, jakie stawia przed nami stworzenie całkowicie nowego sklepu od podstaw i kierowanie strategią marketingową w taki sposób, by nowa marka zdobyła rozpoznawalność i uznanie. TheNeutral.pl to wyjątkowy brand, który wyróżnia się przede wszystkim starannie wyselekcjonowanym asortymentem. W ofercie można znaleźć przede wszystkim minimalistyczną odzież damską premium, charakteryzującą się ponadczasowym designem i neutralną kolorystyką.

Detale zapięte na ostatni guzik

Naszą współpracę z TheNeutral.pl rozpoczęliśmy od zaprojektowania całkowicie nowego sklepu internetowego. Zespół programistów Medializer stworzył od zera sklep oparty na naszym autorskim systemie CMS, który spersonalizowaliśmy w taki sposób, by w każdym calu odpowiadał potrzebom naszego klienta – dzięki temu zakupy w The Neutral są czystą przyjemnością. Zatroszczyliśmy się o każdy aspekt sklepu, od designu zgodnego z obowiązującymi trendami w e-commerce, prze UX, aż po szczegółowo dopracowane funkcjonalności – wszystko po to, by klientki sklepu mogły swobodnie i z łatwością dokonywać zakupów. Naszym celem było stworzenie sklepu internetowego, który będzie odzwierciedlać unikalny charakter TheNeutral.pl – eleganckiego, kobiecego, ale jednocześnie minimalistycznego i ponadczasowego.

Kompleksowa realizacja od podstaw

Dla naszej agencji każdy projekt to szansa, by pokazać, jak wielką wagę przywiązujemy do szczegółów. W przypadku TheNeutral.pl było to kluczowe. To nowa marka na polskim rynku, co oznaczało, że od podstaw musieliśmy stworzyć nie tylko sam e-sklep, ale także pełną identyfikację wizualną. Zespół grafików Medializer zaprojektował logo, oprawę graficzną i wszystkie elementy, które budują spójny wizerunek marki. Dzięki temu marka The Neutral od razu mogła wyróżnić się na tle konkurencji swoją elegancką i ponadczasową estetyką premium. Ponadto przygotowaliśmy także pakiet materiałów drukowanych potrzebnych Klientowi. Zaprojektowaliśmy metki do ubrań, ulotki, które trafiają do paczek z zamówieniami, a także estetyczne materiały opakowaniowe, które od pierwszego spojrzenia budzą skojarzenia z wysoką jakością premium i ponadczasową elegancją. To właśnie te drobiazgi budują pozytywne wrażenie u klientek, które czują się wyjątkowo od momentu otrzymania przesyłki.

Social media od zera do sukcesu

W ramach kompleksowej obsługi marketingowej wzięliśmy na siebie również zadanie stworzenia i rozwinięcia obecności TheNeutral.pl w mediach społecznościowych. Zarówno na Instagramie, jak i na Facebooku zaczynaliśmy od zera. Dzięki starannie zaplanowanej strategii wyniki mówią same za siebie – na Facebooku profil The Neutral zdobył ponad 11 tys. polubień, a na Instagramie – ponad 5 tys. A to wszystko w zaledwie 1,5 miesiąca działań! Doskonale pokazuje to, jak duże zainteresowanie marką udało się nam zbudować i jak skutecznie nasze działania angażują obiorców. Strategia, którą wdrożyliśmy, opierała się na budowaniu zainteresowania i napięcia w oczekiwaniu na start sklepu. Ogromny udział w sukcesie social mediów The Neutral ma również wyjątkowe zaangażowanie naszego Klienta, który publikuje na profilach sklepu spójne i dopracowane materiały najwyższej jakości.

Uszyte na miarę kampanie reklamowe i SEO

Theneutrals.pl objęliśmy kompleksową opieką marketingową. Zaplanowaliśmy szczegółową strategię reklamową, dopasowaną w 100% do specyfiki marki. Postawiliśmy na kampanie reklamowe Meta Ads, które docierają do odpowiednio wyselekcjonowanej grupy odbiorców – kobiet, które cenią minimalistyczny, ponadczasowy styl i jakość premium. Ponadto troszczymy się o SEO – optymalizujemy treści na stronie sklepu oraz tworzymy angażujący content, który idealnie wpisuje się w DNA marki – dzięki temu budujemy długoterminową widoczność butiku TheNeutral.pl w wyszukiwarkach. Działania te już są widoczne – ruch organiczny na stronie cały czas rośnie!

Świetny start marki The Neutral

Od momentu startu sklepu TheNeutral.pl, obserwujemy dynamiczny wzrost zainteresowania marką. W ciągu pierwszych kilku tygodni, dzięki skutecznej strategii marketingowej realizowanej przez ekspertów od SEO i kampanii reklamowych, wytężonej pracy ekipy grafików oraz nieustannemu wsparciu technicznemu zespołu programistów, butik naszego Klienta zyskał liczne grono lojalnych klientek, a jego pozycja na rynku stale się umacnia. TheNeutral.pl to doskonały przykład tego, jak pełna personalizacja usług agencji, dbałość o każdy detal oraz starannie przemyślana, spójna strategia marketingowa mogą przekuć start marki na rynku w wielki sukces. Dla agencji Medializer TheNeutral.pl to nie tylko kolejny projekt, ale przede wszystkim duma i dowód na to, że każdy szczegół ma znaczenie, a dobrze zaplanowane działania mogą przynieść świetne rezultaty. Nie możemy się doczekać kolejnych sukcesów marki The Neutral!

Chcesz, by Twój sklep internetowy również rozwinął skrzydła? Skontaktuj się z ekspertami z agencji Medializer – przeanalizujemy Twoje potrzeby i wdrożymy skuteczne rozwiązania, idealnie dopasowane do Twojego e-biznesu!