Za nami 12 intensywnych miesięcy. Podsumowujemy 2022 rok i nie zwalniamy tempa!
Za nami bardzo intensywny, a przy tym udany rok. Stale rośniemy! Coraz liczniejsze staje się grono sklepów i firm, które obsługujemy. Wraz ze wzrostem ilości realizowanych projektów, powiększa się również nasz zespół, do którego dołączają kolejne osoby. Jaki był rok 2022? Nieprzewidywalny! Na szczęście doświadczony team oraz elastyczne podejście do sprzedaży pozwoliło nam dostosowywać się do dynamicznie zmieniających się okoliczności. Nie zwalniamy tempa i mamy ambitne plany na rok 2023.
Urośliśmy!
Podstawą działania Medializer jest profesjonalny i zgrany zespół. Agencja rośnie, a co za tym idzie mamy coraz większe potrzeby. Dlatego cały czas prowadzimy rekrutację pracowników oraz podejmujemy współprace z nowymi partnerami biznesowymi. Rosną wyspecjalizowane zespoły, zajmujące się realizowaniem konkretnych zadań dla naszych klientów – programistyczny, contentowy i team social ads. W 2022 r. ze szczególnym entuzjazmem powitaliśmy Konrada Dybasia, który stał się kolejną osobą, walczącą o jak najlepsze wyniki w drużynie social ads oraz Katarzynę Bondos, która wzmocniła dział odpowiedzialny za treści i SEO.
Nawiązaliśmy kolejne współprace
Z roku na rok nie zwalniamy tempa. W ciągu ostatnich 12 miesięcy stworzyliśmy dziesiątki sklepów internetowych. Do grona klientów, którym oferujemy obsługę marketingową, dołączyły nowe firmy. Cieszy nas zwłaszcza to, że są to zarówno marki, które obsługujemy od podstaw, jak i dobrze rozpoznawalne brandy. Co więcej, wracamy także do współpracy z klientami, z którymi rozdzieliły nas niespodziewane, niezależne od obu stron okoliczności.
Przygotowaliśmy się na kryzysy – te mniejsze i te całkiem poważne
Rok 2022 nauczył nas, że trzeba być przygotowanym na wszystko, a elastyczne podejście do sprzedaży popłaca. Za nami kilka kryzysów, z których, na szczęście, udało się wyjść obronną ręką. Pierwszym z nich był pożar serwerowni OVH, który pod koniec 2021 r. sparaliżował wiele witryn internetowych. W Medializer troszczymy się o regularne backupy, więc natychmiast pożegnaliśmy się z poświątecznym lenistwem i szybko przywróciliśmy sklepy naszych klientów do działania. W kolejnych miesiącach można było odczuć niepewność, zarówno wśród sprzedawców, jak i kupujących, związaną z wojną na Ukrainie. Doradzaliśmy przede wszystkim zachowanie spokoju i staraliśmy się na bieżąco reagować na pojawiające się potrzeby, mając przy tym na względzie kurs obrany w strategii sprzedażowej. Pomimo początkowych obaw, w wielu sklepach zanotowaliśmy rekordowy Black Friday oraz bardzo udany listopad i grudzień. Do tego wielu z naszych klientów ma za sobą najlepszy sprzedażowo rok w historii!
Udoskonaliliśmy Medializer CMS
Dedykowane sklepy internetowe to największy atut Medializer. Dlatego nieustannie robimy wszystko, by były jeszcze lepsze. W ostatnim roku wprowadziliśmy szereg dodatków i funkcjonalności, o które możemy udoskonalić systemy CMS naszych klientów. Co więcej, stworzyliśmy też mnóstwo narzędzi szytych na miarę, które pozwoliły nam wyjść naprzeciw potrzebom konkretnych sklepów. Chcecie spytać o plany? Nie możemy ich zdradzić, jednak z pewnością jeszcze usłyszycie o nowościach w naszych sklepach!
Przeszliśmy prawdziwą rewolucję!
Ostatni rok to również ogromna rewolucja w funkcjonowaniu Medializer. Od samego początku kontaktujemy się z klientami w pełni zdalnie. Dzięki temu możemy sobie pozwolić na większą elastyczność i lepsze dopasowanie do potrzeb klienta, który ma kontakt z całym zespołem. Agencja nieustannie się rozwija – dochodzą zarówno nowi klienci, jak i członkowie zespołu. Dlatego dotychczasowe narzędzia, z których korzystaliśmy, okazały się niewystarczające. Postawiliśmy na rewolucję i przenieśliśmy wszystkie projekty na nową platformę, do zarządzania zadaniami. Wprowadziliśmy też wiele automatyzacji, które usprawniły naszą pracę. Przedsięwzięcie było wymagające, jednak pozwoliło nam znacznie zwiększyć możliwości.
Rozwinęliśmy portal, w którym tętni e-commerce
Medializer to nie tylko sklepy internetowe i marketing. Chcemy mieć swój wkład w rozwój rodzimego rynku e-commerce. Dlatego nieustannie rozwijamy portal ecomersy.pl – tworzony dla właścicieli sklepów oraz specjalistów z branży. W ostatnim roku udało nam się opublikować dziesiątki cennych artykułów, setki newsów oraz wiele wywiadów, które odbiły się szerokim echem w social mediach. Portal zyskał także wsparcie wielu uznanych ekspertów. W siłę rośnie także joyful.pl – marketplace od Medializer, na którym gromadzimy oferty polskich butików. Udało nam się zebrać wokół niego ogromną grupę odbiorców, która z miesiąca na miesiąc się powiększa.
Nie zwalniamy tempa
Zostawiamy za sobą intensywny rok 2022 i jasno patrzymy na kolejne 12 miesięcy. Mamy przed sobą wiele obiecujących projektów i współprac. Z pewnością zrobimy wszystko, by jak najlepiej wykorzystać nadchodzący czas. Do tego cały czas się rozwijamy i rekrutujemy! Dlatego, jeśli jesteś specjalistą w zakresie marketingu, sprawdź kogo szukamy. Zaplanuj zmianę w nowym roku i dołącz do nas!