Ecomersy Basic – poradnik dla tych, którzy chcą założyć sklep internetowy
Zgłasza się do nas wielu Klientów, którzy chcą założyć sklep internetowy. Jesteśmy agencją, która z przyjemnością bierze pod skrzydła poczatkujące firmy i pomaga im rosnąć. Dlatego wraz z portalem Ecomersy, należącym do Medializer Group, postanowiliśmy stworzyć narzędzie, dzięki któremu wkroczenie do świata e-commerce będzie łatwiejsze. To przewodnik w formie cyklu artykułów – Ecomersy Basic, który w każdy piątek ukazuje się na portalu ecomersy.pl.
Jak działa Facebook Ads? Dlaczego content jest ważny? Tłumaczymy
Obecnie w cyklu Ecomersy Basic opublikowanych zostało kilkadziesiąt artykułów, które napisane są prostym i przystępnym językiem. W każdym nich tłumaczymy pojęcia wykorzystywane w branży w taki sposób, by były łatwe do zrozumienia. Poradnik Ecomersy Basic szczególnie polecamy Klientom, którzy zaczynają profesjonalną przygodę z e-commerce. Dzięki niemu o wiele łatwiej można zrozumieć podstawowe pojęcia czy strategie, które stosujemy we współpracy. Szczególnie polecamy artykuły dotyczące SEO, contentu w sklepie internetowym, Facebook Ads czy tego czym jest UI i UX design.
Strefa wiedzy od Ecomersy, dla tych którzy chcą wiedzieć więcej
Ecomersy Basic to cykl zawierający zupełnie podstawowe informacje. Jego rozszerzeniem są materiały publikowane w Strefie wiedzy na ecomersy.pl. To artykuły tworzone przede wszystkim przez osoby zaangażowane w działanie Medializer Group, w których inspirujemy do rozwoju biznesu. Tworzymy je w oparciu o wiedzę i doświadczenia naszego zespołu. Materiały te polecamy również naszym Klientom, ponieważ są łatwo dostępnym źródłem wiedzy, pozwalającym zwiększyć świadomość na temat działań podejmowanych w Internecie. W procesie e-sprzedaży znaczenie mają nawet drobne elementy, a tylko połącznie wielu z nich w całość, pozwala osiągnąć wymierne efekty.
Szczególnie polecamy
Które artykuły Ecomersy Basic w szczególny sposób możemy polecić naszym klientom? Są to materiały dla tych, którzy wahają się czy warto rozpocząć sprzedaż w sieci. Przeczytanie przygotowanych przez nas treści może wiele rozjaśnić i pomóc lepiej oszacować ilość pracy, którą trzeba włożyć w rozpoczęcie działalności. To również dobry punkt odniesienia do tego, by zdecydować, czy firma jest w stanie samodzielnie udźwignąć działania marketingowe, czy lepiej skorzystać z pomocy agencji.
Materiały, które szczególnie polecamy to:
- Ecomersy Basic #1: Sklep internetowy – jak zacząć?
- Ecomersy Basic #10: Co to jest SEO w sklepie internetowym?
- Ecomersy Basic #12: Regulamin sklepu internetowego – to musisz wiedzieć
- Ecomersy Basic #15: Czym jest UX w sklepie internetowym?
- Ecomersy Basic #16: Jak tworzyć angażującą grafikę do e-sklepu? Poznaj podstawy
- Ecomersy Basic #23: Jak dostosować sklep do potrzeb użytkowników mobilnych?
Gdzie można czytać Ecomersy Basic?
Poradnik Ecomersy Basic ukazuje się w każdy piątek na portalu ecomersy.pl. Artykuły publikowane są w zakładce Strefa wiedzy. Można również odnaleźć je w formie zajawek na stronie głównej serwisu. Materiały te cieszą się dużą popularnością, dlatego są na bieżąco promowane również w social mediach Ecomersy – na Facebooku i LinkedIn. Śledząc profile Ecomersy nie sposób ich przegapić. Zapraszamy do lektury!