Nowy ebook od Medializer – Kalendarz działań marketingowych na rok 2022 dla branży fashion

Zajrzyjcie do sklepu z ebookami Medializer. Właśnie pojawił się tam nasz najnowszy tytuł – „Kalendarz działań marketingowych na rok 2022 dla branży fashion”. To poradnik, który prowadzi przez wszystkie najważniejsze wydarzenia sprzedażowe w roku. Będzie pomocny w planowaniu nowych kolekcji i akcji promocyjnych. Treść została wzbogacona o liczne inspiracje do tworzenia wpisów blogowych, postów w social mediach oraz linki do artykułów poszerzających wiedzę.

Kalendarz dla właścicieli butików internetowych

Początek roku to najlepszy czas na zaplanowanie strategii sprzedaży na cały rok. Ruch w sklepie internetowym jest wtedy, gdy w nim się coś dzieje. Nowe kolekcje i akcje promocyjne muszą pojawiać się często. Dobrze, by były różnorodne i atrakcyjne dla kupujących. Stworzenie strategii sprzedaży na cały rok nie jest łatwe, ponieważ przeceny i nowe kolekcje powinny się przeplatać, a promocje powinny zostać zaplanowane w taki sposób, by były różnorodne oraz powiązane z wydarzeniami, z którymi mogą utożsamić się konsumenci. 

Nasz kalendarz to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku. Przeprowadzi Cię krok po kroku przez kolejny rok i pomoże z wyprzedzeniem zaplanować strategię sprzedaży. Dzięki niemu łatwiej i w bardziej przemyślany sposób rozplanujesz działania marketingowe.

Co znajdziesz w kalendarzu?

Przewodnik dla branży fashion ma 62 strony A4 bogato wypełnione tekstem. W przewodniku znalazło się 27 terminów nowych kolekcji i propozycji wyprzedaży. Każdy z nich zawiera proponowaną datę wprowadzenia nowej kolekcji lub przeprowadzanie akacji promocyjnej, krótką charakterystykę jej specyfiki (m.in. produktów, które będą cieszyły się zainteresowaniem), wskazówki dotyczące czasu trwania promocji, daty zaplanowania kampanii marketingowych czy liczby postów w social mediach, które warto wykorzystać do wypromowania wydarzenia. Ponadto każdej z dat towarzyszą propozycje tekstów blogowych, pomysły na wpisy na Facebooku oraz odesłania do artykułów z inspiracjami. Wszystko to zostało ujęte w przyjaznej i czytelnej formie.

Jak korzystać z kalendarza dla branży fashion?

Kalendarz dostarczany jest w trzech formatach – PDF, EPUB i MOBI. Dzięki temu możesz przeglądać go zarówno na komputerze, jak i na smartfonie czy czytniku. Doradzamy, aby wykorzystać go już w styczniu do zaplanowania strategii sprzedażowej na cały rok 2022. Dobrym pomysłem będzie też wracanie do poszczególnych wydarzeń na kilka tygodni przed datą wprowadzenia kolekcji czy rozpoczęcia promocji. Dzięki przewodnikowi Twój butik internetowy będzie działał jak w zegarku!

Jak zamówić „Kalendarz działań marketingowych na rok 2022 dla branży fashion”?

Przewodnik dostępny jest w sklepie z ebookami Medializer. By go zamówić wystarczy dodać ebook do koszyka, wypełnić krótki formularz zamówienia i opłacić należność przelewem. Po uregulowaniu płatności ebook zostanie przesłany na maila. Zachęcamy także do przejrzenia innych publikacji dostępnych w sklepie. Cały czas poszerzamy ofertę dostępnych publikacji. Obecnie można dostać tam również poradnik, dotyczący tworzenia treści do sklepu internetowego „Podstawy pozycjonowania i copywritingu”. Zachęcamy do lektury!