Podsumowujemy szalony rok 2020. W Medializer działo się naprawdę dużo

Za nami nieprzewidywalny rok. Wszyscy już marzymy o powrocie do normalności. Pandemia i związane z nią ograniczenia dały nam w kość. Mimo to ostatnie 12 miesięcy to dla Medializera czas intensywnego rozwoju. Lockdown pozwolił nam szukać nowych ścieżek i sprawił, że nasza agencja zwiększyła swój potencjał i wzbogaciła się o nowych pracowników. Oto kilka powodów, dla których rok 2020 był naprawdę udany.

Przez ostatnie 12 miesięcy odpowiedzieliśmy na tysiące maili, zrealizowaliśmy setki kampanii Facebook Ads i Google Ads, zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy 28 nowych sklepów internetowych, rozpoczęliśmy współpracę marketingową z 12 nowymi markami, zrealizowaliśmy 9 nowych stron www, nasz zespół wzbogacił się o 4 kolejnych specjalistów i stworzyliśmy jedną, siostrzaną agencję content marketingu. O szczegółach przeczytacie w tekście, w którym podsumujemy rok, wyciągamy wnioski i chwalimy się sukcesami!

Zrealizowaliśmy dziesiątki udanych projektów

Trudna sytuacja w gospodarce sprzyja rozwojowi branży e-commerce. Wielu sprzedawców w obliczu kryzysu postanowiło przenieść biznes do Internetu albo rozpocząć działalność w sieci. Naszym zadaniem było pokierowanie nimi tak, by podjęte działania były skuteczne. W roku 2020 stworzyliśmy 28 sklepów internatowych, wśród których gros to butiki z odzieżą damską. Podjęliśmy również współpracę marketingową z 12 markami oraz stworzyliśmy 9 stron www. Każda udana realizacja to dla nas duża radość, która dodaje sił do dalszych działań. Dziękujemy, że z nami jesteście!

Dostosowaliśmy się do nowych okoliczności

Wiele firm musiało przejść prawdziwą rewolucję w organizacji pracy. Dla nas to żadna nowość – od lat pracujemy zdalnie. Każdy z nas może wykonywać obowiązki w czasie, gdy jest najbardziej efektywny i kreatywny. Doświadczenie w pracy zdalnej pozwoliło nam też wypracować sprawdzony model kontaktu z klientami. W roku 2020 spędziliśmy setki godzin na konsultacjach dotyczących strategii, obecności w social media, analizie danych, kampaniach i rozwoju ich biznesów. Napisaliśmy też tysiące maili i zrealizowaliśmy setki zadań. W przyszłym roku z pewnością będzie ich jeszcze więcej.

Postawiliśmy na fashion

W Medializer postawiliśmy na wąską specjalizację. Stale kontynuujemy nasze założenia i mocno skupiamy się na obsłudze marek z sektora fashion. Jesteśmy pewni, że moda zostanie z nami na dłużej. Owocem naszej przygody z kontrahentami z branży fashion jest Joyful – portal, który stworzyliśmy po to, by promować polskie butiki. W 2020 roku zatroszczyliśmy się o jego intensywny rozwój – pozyskaliśmy kilkadziesiąt kolejnych firm partnerskich i stworzyliśmy mnóstwo wartościowych treści modowych. Nasz serwis fashion staje się coraz bardziej rozpoznawalny.

Urośliśmy i nadal rekrutujemy

Medializer się intensywnie rozwija. Rośnie nie tylko liczba naszych klientów, ale także nasz zespół. Tylko w tym roku do naszych szeregów dołączyły aż cztery nowe osoby, m.in. Karolina Przewięźlikowska – Facebook Ads Specialist oraz Katarzyna Banachowicz – Senior Copywriter. W 2021 roku czeka nas wiele wyzwań. Dlatego stale rekrutujemy. Dołącz do naszego zespołu! Aktualne oferty pracy znajdziesz tutaj – https://medializer.pl/praca.

Rozpoczęliśmy przygodę z KingContent – siostrzaną agencją treści

Co można robić w trakcie lockdownu? Rozwijać się. Wiosną postanowiliśmy rozpocząć kolejny rozdział w rozwoju naszej firmy. Stworzyliśmy agencję treści KingContent, za którą stoi zespół copywriterów i marketingowców, od lat działających w branży e-commerce. To odpowiedź na zapotrzebowanie naszych klientów na wartościowy content do butików internetowych, a także krok w stronę dalszego rozwoju. Na razie mamy ręce pełne roboty, zgrany zespół i mnóstwo energii do podejmowania nowych wyzwań. Potrzebujesz wartościowych tekstów? Czekamy na Ciebie na kingcontent.pl!

Rozszerzaliśmy współpracę z bankami - ING, iMoje, Twisto, PayPo

Dobry butik internetowy to taki, który korzysta z wierzytelnego systemu płatności. Dlatego w Medializer stawiamy duży nacisk na współpracę z bankami. Od lat do grona naszych ścisłych partnerów należy ING. Dzięki temu nasi klienci mogą zintegrować butik z bramką iMoje. Wpsółpracujemy również z Twisto, a także podjęliśmy współpracę z PayPo – to operatorzy, którzy umożliwiają wdrożenie w sklepie opóźnionych płatności. Z pewnością będziemy zabiegali o dalszy rozwój w tym zakresie.

Doceniliśmy siłę synergii, płynącą z biznesowej kooperacji

Kooperacja między firmami z tej samej branży przynosi wiele korzyści. O sile synergii przekonaliśmy się, dzięki współpracy z agencjami Samito i Widoczni. W 2020 r. rozpoczęliśmy również współpracę z Edrone. Jesteśmy pewni, że wspólna wymiana doświadczeń i wspieranie się w realizowanych projektach to coś, co warto pielęgnować.

Zostaliśmy docenieni

Rok 2020 skończył się dla nas bardzo przyjemnym akcentem. Otrzymaliśmy informację o tym, że nasza praca została doceniona. Medalier został wyróżniony dwoma tytułami – „Brylant Polskiej Gospodarki 2020” i „Gepard Biznesu 2020”. Są one przyznawane firmom z województwa pomorskiego, które wyróżniają wartość i intensywny rozwój. Zrobimy wszystko, by w przyszłym roku wspiąć się wyżej w statystykach!

Rok 2020 to już przeszłość. Przed nami nowe perspektywy i wyzwania. Nie wszystkie projekty skończyły się sukcesem. To naturalne w działalności agencji. Czasami winny był biznes, kryzys w branży albo pandemia. Czasem różnił nas punkt widzenia. Dziękujemy klientom, którzy w nas wierzyli i z zaufaniem podchodzili do naszych działań. Dziś możemy świadomie wybierać marki, z którymi chcemy współpracować, wkładając w ich rozwój czas, energię i serce. Doświadczenie sprawiło, że nauczyliśmy się, jak prowadzić biznes na własnych zasadach.