Monola – kolejny butik w gronie klientów Medializera

Praca nad butikiem Monola była dla nas dużą przyjemnością. Sklep internetowy prezentuje się delikatnie i kobieco. Zadbaliśmy w nim o każdy detal. Przede wszystkim skupiliśmy się na grafice, nawiązującej do natury. Ponadto zadbaliśmy o intuicyjny interfejs oraz zaprojektowanie ścieżki zakupowej w taki sposób, by podnosiła konwersję. Wzbogaciliśmy sklep o bezpieczne płatności iMoje i Twisto. Dla Monola wdrożyliśmy również nasz autorski system zarządzania sprzedażą. Dzięki temu jesteśmy pewni, że będzie ono łatwe.

Dla marki Monola przygotowaliśmy sklep responsywny, który łatwo przeglądać nie tylko z poziomu komputera, ale i smartfonu. Wspomagamy też tę markę w kreowaniu wizerunku w mediach społecznościowych, a także zajmujemy się drukiem metek i ulotek. Jesteśmy pewni, że polubicie markę Monola. Wejdziecie na stronę sklepu internetowego www.monola.com.pl i koniecznie dodajecie ją do ulubionych.