#facebookoweABC: Menedżer firmy na Facebooku - co to i jak go założyć?

Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z reklamami na Facebooku, to powinieneś zaprzyjaźnić się z narzędziem, które umożliwi Ci tworzenie bardziej zaawansowanych i skutecznych reklam, niż przycisk “Promuj post”. O tym, dlaczego nie warto korzystać z tego przycisku przeczytasz w tym artykule.

Narzędzie, które przede wszystkim porządkuje wszystkie zasoby Twojej firmy i pozwala na sprawne zarządzanie nimi. Z jednego miejsca możesz mieć dostęp do kilku kont reklamowych oraz fanpage’y. Narzędzia biznesowe Facebooka (Menedżer Firmy oraz Menedżer reklam) umożliwią Ci tworzenie ciekawych kreacji reklamowych, dobieranie precyzyjnych grup docelowych oraz konkretnego celu, który chcesz osiągnąć, jest Menedżer Firmy.

Jest to bardzo rozbudowane narzędzie, które umożliwia nie tylko tworzenie reklam, ale pozwala też na dokładną analizę statystyk, zarządzanie rolami w firmie lub na fanpage’u, zarządzanie płatnościami, automatyzację niektórych ustawień czy też stworzenie katalogu i sklepu na Twoim Fanpage.

W tym artykule przeczytasz, jak założyć Menedżera Firmy. Zaglądaj na naszego bloga, już wkrótce omówimy pozostałe narzędzia oraz opowiemy Ci, jak nimi zarządzać.

Menedżera Firmy jest darmowy i może mieć każdy użytkownik Facebooka, ale najbardziej przydatne (a wręcz posiadanie go jest obowiązkowe) jest dla osób, które prowadzą swój fanpage.

Jak założyć Menedżera Firmy?

1. Samo założenie konta trwa ok 2-3 minut. Wystarczy, że wejdziesz na stronę: http://business.facebook.com/create  i kilkniesz przycisk “Utwórz konto”

2. Następnie pojawi się okno do uzupełnienia podstawowych danych firmowych:

2020-07::1595232826-zrzut-ekranu-2020-07-15-o-201645.png

3. Kolejny krok to uzupełnienie szczegółowych danych firmy:

2020-07::1595232826-zrzut-ekranu-2020-07-15-o-201719.png

Na maila otrzymasz prośbę o potwierdzenie firmowego adresu email. Kliknij w link weryfikacyjny, aby dokończyć proces.

I gotowe! Od tej pory możesz dodawać zasoby firmowe do Menedżera Firmy i zarządzać nimi, płynnie przełączając się pomiędzy różnymi kontami reklamowymi lub fanpage’ami.