Butik Fearless – odwaga i minimalizm w jednym! Poznaj nową realizację Medializer
W Medializer chętnie podejmujemy współprace z różnymi klientami – na każdego z nich mamy osobne pomysły! Butik internetowy Fearless rozwija się w mgnieniu oka jako sklep z odzieżą premium i marka osobista, która wyróżnia się spośród innych projektów. Został założony przez modelkę, a my postanowiliśmy to wykorzystać w strategii marketingowej. Fearless prezentuje się bardzo nowocześnie, a estetyka tego brandu idealnie wpisuje się w modę na minimalizm. Działamy już od miesiąca, a pierwsze wyniki są bardzo obiecujące!
Odświeżona identyfikacja wizualna – nowa szata graficzna Fearless
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że niezwykle istotnym elementem brandingu jest identyfikacja wizualna marki. Fearless-online.pl to sklep internetowy, którego nazwa kojarzy się ze śmiałością i przebojowością, a oferta obejmuje produkty najwyższej jakości. Postawiliśmy więc na proste, a jednocześnie bardzo wyraziste, zapadające w pamięć logo i minimalistyczną, wręcz surową szatą graficzną – taka estetyka przywodzi na myśl nowoczesność na miarę XXI wieku. Fearless funkcjonuje jako charakterystyczna marka osobista, która już zdążyła przyciągnąć konkretne klientki. Oby tak dalej!
Promocja i rozwój
Jako agencja reklamowa dobrze wiemy, jak ważne jest opracowanie skutecznego planu promocji marki. W Fearless mamy mnóstwo pomysłów na marketing, który obejmuje content i działania w social mediach. Zajmujemy się przygotowywaniem grafik i bannerów, oprócz tego regularnie tworzymy treści na bloga i teksty SEO. Branding sklepu internetowego Fearless jest spójny – i to we wszystkich kanałach komunikacji. W Medializer zawsze wyróżniamy się profesjonalizmem!