Public relations

2016-01::1452002114-1351095160-pr.jpgNa tworzenie wizerunku danej firmy lub osoby składa się wiele elementów. Jednym z nich jest e-public relations. Aspekt często pomijany bądź prowadzony opieszale. A przecież pozytywny i odpowiedni wizerunek firm, osób czy polityków w internecie to podstawa. Nie wystarczy udzielać się na forach i portalach internetowych. Potencjał serwisów społecznościowych, jak Facebook, trzeba wykorzystywać w odpowiedni sposób, sukcesywnie budując relacje w internecie.

Dbamy o kontakty biznesowe, medialne i społeczne. Wykorzystujemy zarówno nowe technologie, jak i tradycyjne narzędzia PR, aby stworzyć atrakcyjny wizerunek, pozwalając na sprawne prowadzenie różnorodnych działań marketingowych.

Public relations w polityce

Zajmujemy się kształtowaniem wizerunków polityków i partii politycznych w mediach i wśród wyborców. Możemy przejąć ciężar podejmowania wszystkich relacji z mediami – pełnimy funkcję rzecznika prasowego, a także organizujemy konferencje prasowe, tworzymy materiały dla mediów (teksty, filmy, zdjęcia) i zajmujemy się ich dystrybucją. Naszym klientom pomagamy w efektownym przygotowaniu wystąpień publicznych. Wspieramy ich także w przypadku pojawienia się kryzysów wizerunkowych. Zajmujemy się budowaniem pozytywnego wizerunku w social mediach, począwszy od stworzenia skuteczniej strategii komunikacji, poprzez oprawę graficzną, aż po regularne prowadzenie fanpage'y w imieniu polityka lub partii. Jesteśmy również specjalistami w koordynowaniu kampanii wyborczych – opracowujemy ich koncepcje, monitorujemy przebieg i wykonujemy realizacje będące częścią podejmowanych działań. Przygotowujemy także profesjonalne materiały reklamowe – bannery, ulotki, zdjęcia oraz spoty wyborcze.

PR w urzędach miejskich

Nasza agencja specjalizuje się w obsłudze PR urzędów miejskich. Budujemy pozytywny wizerunek miasta oraz regionu wśród inwestorów i mieszkańców. Pomagamy w tworzeniu skutecznej polityki komunikacji z mediami i obsłudze mediów społecznościowych. Na polecenie klienta, przejmujemy obowiązki rzecznika prasowego oraz zajmujemy się inicjowaniem i organizacją konferencji prasowych. Możemy także prowadzić monitoring mediów tak, aby być na bieżąco ze wszystkimi publikowanymi informacjami, związanymi z funkcjonowaniem urzędu miasta. Doradzamy w zakresie proponowania i realizacji działań promocyjnych. Prowadzimy także analizy dobrych praktyk w zakresie public relations podejmowanych przez urzędy miejskie i wspieramy je w zarządzaniu wizerunkiem w przypadku kryzysu. Na potrzeby naszych klientów przygotowujemy także dokumentację z zakresu PR. Możemy stworzyć kompletny plan definiujący cele i kierunki działań w obrębie public relations, analizy sytuacji wyjściowej oraz różnorodne charakterystyki, mające na celu wybór najbardziej efektywnych narzędzi komunikacyjnych oraz ich skuteczne wdrożenie.