O nas

Nasza Firma

Innowacyjne idee i nowe technologie to hasło przewodnie spółki Medializer. Jesteśmy zespołem kreatywnych osób, bogatych w wiedzę i doświadczenia. Do każdego wyzwania podchodzimy indywidualnie co pozwala nam na idealne dopasowanie odpowiednich działań e-marketingowych.

Jako zespół zgranych długoletnich współpracowników nie boimy się dużych wyzwań i krótkich terminów. Nasza praca daję nam ogromną satysfakcję, dzięki której uruchomiliśmy już kilkanaście innowacyjnych kampanii i projektów. Kreatywność i profesjonalizm to podstawa działań zespołu Medializer. Założycielem i właścicielem spółki jest Gabriel Besta.

Zapraszamy do współpracy

Ludzie

Gabriel Besta - CEO & Founder 

W latach 2006 - 2010 dyrektor generalny agencji e-marketingowej Creative4 działające w Irlandii. W latach 2007-2010 właściciel i wydawca największego portalu informacyjnego dla Polonii mieszkającej w Irlandii, KierunkeIrlanida.eu. W latach 2010-2011 pomysłodawca i wydawca polskiego serwisu nadmorski24.pl, mulitmedialnego portalu dla mieszkańców Pomorza. Od 2011 wydawca polskiego, lokalnego portalu informacyjnego gdynianews.pl. Od 2015 wydawca polskiego portalu bezpiecznydom.net. Od 10 lat związany z branżą internetową, nowymi mediami i e-marketingiem. Miłośnik social mediów oraz innowacyjny idei. Zarządza spółką od pierwszych dni jej powstania.

Cecylia Kitowska - Dyrektor Działu Projektów Strategicznych 

Absolwentka kierunku filologia angielska. W latach 2006 - 2010 specjalista ds. media relations w agencji e-marketingowej Creative4. Posiada doświadczenie w prowadzeniu działań rekrutacyjnych. Od listopada 2015 związana ze spółką Medializer. Zajmuje się prowadzeniem oraz koordynowaniem projektów strategicznych. Dba o prawidłowy obieg dokumentów i informacji wewnątrz firmy. Jest odpowiedzialna za prowadzenie dokumentacji kadrowo-finansowej spółki. Jej pasią jest lotnictwo.

Michał Jelonek - Specjalista ds. e-marketingu

Katarzyna Duch - Specjalista ds. media relations

 

Nasi Eksperci

Poniżej prezentujmy zespół specjalistów, prezesów i liderów, z którymi współpracujemy.

Artur Smolicki - specjalista oraz pasjonat marketingu internetowego w każdej możliwej formie. Tworzy strategie promocji w internecie dla polskich oraz światowych marek, aktywnie doradza oraz współpracuje z początkującymi startupami. Certyfikowany specjalista Google oraz twórca bloga newcreative.pl. Nieprzerwanie zafascynowany branżą e-commerce oraz analityką internetową. Prelegent i szkoleniowiec, uczestnik konferencji branżowych w Polsce oraz za granicą. Jego artykuły znaleźć można m.in. w miesięczniku Marketing w Praktyce, a także internetowych magazynach.

dr Dariusz Tworzydło - Prezesem Zarządu Exacto.pl. Pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Wrocławskiego i Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 2009-2011 Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W latach 2008-2012 członek Rady Etyki Public Relations. Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego (IRSI). Autor raportów badawczych, analiz, materiałów dydaktycznych, opracowań naukowych. Autor ponad 200 publikacji, min. Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju PWN 2008, oraz Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów działań public relations WSIiZ 2008. Posiada 15-letnie doświadczenie w branży PR. Trener, doradca i konsultant. W 2007 roku nominowany do nagrody "Łby PR", w 2010 laureat nagrody "PRotony".

Michał Sadowski - Prezes Zarządu Brand24.pl . Firmy zajmującej się monitoringiem internetu. Jednego z laureatów Aulerów 2012. Współtwórca serwisów Patrz.pl, PinoTV.pl, Moblo.pl, Slajdzik.pl, Finansosfera.pl - odwiedzanych każdego miesiąca przez ponad 2 miliony unikalnych użytkowników. Programista i grafik. Bloger i komentator zjawisk związanych z Internetem. Programista i grafik. Bloger i komentator zjawisk związanych z Internetem. Autor videocastu technologicznego Digerati.pl. Absolwent studiów magisterskich na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej.

Hubert Ochmański - kierownik działu badań i nowych technologii Exacto.pl. Wcześniej związany z tygodnikami Życie Podkarpackie i Gazeta Jarosławska. Pracował jako korespondent miejski dla Polskiego Radia Rzeszów. Doskonale zna polski rynek medialny. Wielokrotnie prowadził warsztaty dziennikarskie dla adeptów tego zawodu. Studiował na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Posiada wiedzę z zakresu wykorzystania internetu do celów marketingowych. Autor licznych materiałów publikowanych na portalach branży PR i HR. Uczestniczył w przygotowaniu i realizacji projektów badawczych. Posiada certyfikat zarządzania projektami w oparciu o metodę PRINCE2 na poziomie Foundation.