Project Support
Szukamy osoby, która pomoże nam ogarniać codzienność zespołu — wsparcie team liderów, działu contentu, influencerów i adsów. Potrzebujemy kogoś wielozadaniowego, dobrze zorganizowanego i komunikatywnego — takiego, kto lubi, jak dużo się dzieje, ale potrafi nad tym zapanować, a przy tym nie nudzi się, gdy czasem trzeba pracować dokładnie i w sposób powtarzalny. Na tym stanowisku najważniejsza będzie Twoja dobra organizacja, samodzielność i komunikatywność. Ważne, abyś znał/znała się w podstawowym stopniu na zarządzaniu kanałami na Facebooku, Instagramie, TikToku, Pintereście i YouTubie. Pracy w środowisku ClickUp i Medializer CMS możemy Cię nauczyć. Dodatkową zaletą będą rozwinięte umiejętności z zakresu copywritingu. Co ważne, chcemy się z Tobą związać na lata.
Kilka zdań o nas:
Jesteśmy agencją e-commerce, która tworzy i rozwija sklepy internetowe. Pracujemy z markami modowymi, beauty i lifestylowymi. Działamy sprawnie, kreatywnie i zespołowo. Potrzebujemy wsparcia w codziennych zadaniach operacyjnych.
Zakres obowiązków:
- wsparcie działu contentowego, adsowego i influencerskiego
- organizacja materiałów, briefy, zarządzanie plikami
- pomoc w organizacji pracy team liderów (zbieranie materiałów, research, proste analizy)
- kontakt z klientami (np. wysyłanie materiałów, przypomnienia)
- zarządzanie zadaniami w ClickUp
- biegła znajomość w zarządzaniu kanałami na Facebooku, Instagramie, TikToku, Pintereście i YouTubie
- biegła znajomość CMS-ów sklepów, stron i portali
- research internetowy, zbieranie inspiracji
- ogarnianie tematów „ad hoc” — kiedy trzeba coś załatwić, znaleźć, przypilnować
Wymagania:
- bardzo dobra organizacja pracy i zarządzanie pracą zdalną
- komunikatywność
- wysoka samodzielność i poczucie odpowiedzialności
- szybkość działania i nastawienie na rozwiązywanie problemów
- dobra znajomość ClickUp, Google Workspace (Gmail, Drive, Docs, Sheets)
- mile widziane: doświadczenie w agencji, ecommerce bądź marketingu
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym
Oferujemy:
- praca zdalna (z pewną elastycznością godzin pracy — zależy nam, abyś był/a dostępny/a w godzinach 8:00–13:00, kiedy pracuje cały zespół).
- różnorodność zadań i możliwość rozwoju w różnych działach
- pracę w zespole ekspertów i kreatywnych ludzi
- realny wpływ na organizację pracy i projekty
- umowa B2B
Jeżeli spełniasz powyższe warunki, a dobra organizacja pracy i świetny humor to Twoje atuty, prześlij swoją aplikację (CV + portfolio) na adres joanna@medializer.pl - tytule maila wpisz „Project Support”.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami. W tytule maila wpisz informację na jakie stanowisko aplikujesz.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Medializer LTD Spółkę Komandytową z siedzibą w Gdyni, Polska zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.Informujemy, że Administratorem danych jest Medializer LTD Spółka Komandytowa. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.