Opisy produktów dla e-sklepów

Prowadzisz e-sklep? A może jesteś właścicielem butiku internetowego? Jeśli tak, to z pewnością potrzebujesz opisów produktów lub kategorii. Oryginalny, wartościowy content znacznie podnosi sprzedaż i buduje pozytywny wizerunek firmy w sieci. Jak stworzyć ciekawy i skuteczny opis? To proste – zleć to specjalistom.

Dlaczego warto zainwestować w profesjonalne opisy do sklepu?

  • Dobry content podnosi sprzedaż
  • Treści zwiększają wartość strony w Google
  • Atrakcyjny opis to skuteczna reklama produktu
  • Szczegółowy opis to mniej zapytań o produkt
  • Opisy można zoptymalizować pod SEO
  • Opisy budują pozytywny obraz produktu i wzbudzają chęć posiadania

Skuteczny opis musi być przede wszystkim komunikatywny. Tu liczy się jakość. Ważne, by tekst zawierał wszystkie informacje niezbędne dla kupującego. Do tego powinien być atrakcyjny wizualnie oraz być przyjemny w czytaniu. Musi również przedstawiać produkt w pozytywnym świetle, tak by wzbudził w odbiorcy chęć posiadania oraz zawierać elementy zachęcające do zakupu. Aby zrealizować te wszystkie zadania, do przygotowania opisów wykorzystujemy szereg strategii językowych i marketingowych. Dbamy przy tym o umiejętne stosowanie języka korzyści oraz przestrzeganie zasad modelu AIDA.

Dla jakich branż piszemy? Naszą specjalnością są butiki odzieżowe. Dotychczas przygotowaliśmy atrakcyjne opisy dla niezliczonej ilości ubrań i kolekcji. Jednak to nie jest jedyna gałąź biznesu, w której działamy. W eCommerce specjalizujemy się od ponad 10 lat. Przez ten czas zrealizowaliśmy setki projektów i mamy ogromne doświadczenie w tworzeniu sklepów z wielu branż. Z pewnością będziemy w stanie efektownie zaprezentować Twoje produkty!

[Cennik]

Dlaczego nie warto kopiować treści ze strony producenta? Przede wszystkim zwykle jest to nielegalne. Ponadto zduplikowany tekst znacznie obniża wartość strony w Google i może zniszczyć rezultaty, osiągnięte za pomocą działań pozycjonerskich. Dodatkowo opisy na stronach producentów często są bardzo lakoniczne i niejednokrotnie ograniczają się do aspektów technicznych produktu. Taki opis – choć czytelny, jest nieskuteczny i nieatrakcyjny. Zleć przygotowanie opisów specjalistom. Zyskaj wartościowy contnet, który napędza sprzedaż!