Monitoring mediów podniesie sprzedaż w sklepie internetowym

Chcesz wiedzieć, co tak naprawdę myślą Twoi klienci? Zyskaj wiedzę o tym, co mówią o Twojej firmie w sieci. Pomoże Ci w tym narzędzie do monitorowania mediów. Dzięki niemu będziesz na bieżąco informowany o artykułach, opiniach na forach, a nawet wpisach na blogach i w mediach społecznościowych, w których wspominano o Twojej marce lub w interesującej Cię tematyce.

Czym jest monitoring mediów?

Jak nie dopuścić do kryzysu wizerunkowego? Najważniejsze to trzymać rękę na pulsie. Prowadząc monitoring mediów, jesteś na bieżąco informowany o wzmiankach w Internecie, w których poruszono interesującą Cię tematykę. Śledzenie informacji na temat Twojego e-sklepu pozwoli Ci pozyskać dane niezbędne do tego, aby udoskonalić swoją działalność. Niezależne opinie pojawiające się w sieci są o wiele obiektywniejszym źródłem informacji niż ankiety wypełniane przez klientów czy komentarze pozostawiane na stronie sklepu. Co więcej, korzystając z monitoringu internetu, zyskasz także możliwość zadbania o pozytywny wizerunek marki i będziesz mógł odnosić się do opinii na temat Twojej działalności pozostawianych przez klientów w różnych miejscach w sieci.

Sprawdzone narzędzie do monitoringu sieci

Monitoring mediów to usługa, z której korzysta większość znaczących firm. Jest on prowadzony za pomocą specjalnych narzędzi. Najpopularniejszym z nich jest Brand24. To serwis, w którym po wykupieniu specjalnego pakietu można określić kilka fraz (od kilku do nawet stu dziesięciu), których pojawianie się będzie śledzone w Internecie. Za każdym razem, gdy ktoś wspomni jedną z nich, otrzymasz specjalne powiadomienie. Warto zaznaczyć, że Brand24 nie tylko wskazuje źródła wzmianek, ale także generuje raporty dotyczące liczby osób wypowiadających się o konkretnej marce lub używających konkretnych fraz oraz miejsc, w których najchętniej się udzielają.

Jak podnieść sprzedaż w e-sklepie z pomocą Brand24?

Większość z nas jest przyzwyczajona do tego, że to klienci odnajdują usługodawców. Dzięki monitoringowi sam możesz trafić do osób zainteresowanych Twoją ofertą. Jak to możliwe? Wystarczy wykorzystać odpowiednio dobrane słowa kluczowe, typując frazy, których klienci szukający takich towarów, jakie oferujesz, mogą używać w swoich wypowiedziach w sieci. Oto przykładowe wzmianki, którymi mogą posługiwać się klienci e-sklepu z odzieżą: „szukam sukienki na sylwestra”, „gdzie kupię sukienkę do pracy?” czy „jaki sklep z sukienkami polecacie?” – łatwo z nich wywnioskować, że frazami kluczowymi, po których warto rozpocząć wyszukiwania, są „szukam sukienki”, „kupię sukienkę” czy „sklep z sukienkami”.

Obserwując pojawienie się wzmianek z tymi frazami w sieci, bardzo łatwo będziesz w stanie podsunąć swoją ofertę osobom poszukującym konkretnych produktów. Wystarczy tylko, że zachęcisz je do wejścia na stronę Twojego e-sklepu lub polecisz jeden z oferowanych przez siebie produktów. To naprawdę proste rozwiązanie, które przy niewielkim nakładzie finansowym pozwala wyraźnie podnieść sprzedaż.

2017-01::1485796448-images.jpgMasz pytania na temat monitoringu internetu?
Skontaktuj się z Mikołajem Winkielem!

+48 717 509 001
mikolaj.winkiel@brand24.pl

 


Polecane wpisy na temat sklepów internetowych:

Jak zwiększyć przychody w sklepie internetowym?
Optymalizacje sklepu internetowego pod Google
5 podstawowych cech dobrego sklepu internetowego


Myślisz o własnym sklepie internetowym bądź stronie www?

Skontaktuj się z nami na info@medializer.pl


Autor
Gabriel Besta
CEO MEDIALIZER
info@medializer.pl
2016-02::1455323224-gabriel-besta-ceo-me