Audience Optimization zwiększy zasięgi na Facebooku

Nowe narzędzie opracowane przez programistów Facebooka pozwoli skuteczniej docierać do odbiorców oraz zwiększyć efektywność postów. Wydawcy będą mogli także zarządzać widocznością każdego z postów.

Nowe narzędzie Facebooka pozwoli jeszcze lepiej zrozumieć preferencje użytkowników. Audience Optimization, bo tak nazywa się nowinka, pozwala wzbogacić posty o specjalne tagi, które umożliwią przyciągnięcie zaangażowanej widowni.

Wydawcy będą mogli także szczegółowo określić ważność poszczególnych postów ze względu na język, płeć, wiek czy lokalizację odbiorców. Dzięki temu na tablicach użytkowników będą wyświetlały się sprofilowane treści, dostosowane do ich oczekiwań.

Statystyki pozwolą sprawdzić efektywność

Kolejną nową funkcją na Facebooku, która pozwoli zadbać o skuteczność publikowanych komunikatów jest narzędzie Audience Insights. Dzięki niemu osoby publikujące posty mogą sprawdzić ich efektywność, wyrażaną w postaci zmiennej procentowej.

Obecnie nowe funkcjonalności dostępne są jedynie dla użytkowników anglojęzycznej wersji portalu społecznościowego. Facebook zapowiada, że w najbliższym czasie zostaną o nie wzbogacone także wersje w innych językach.