Błyskawiczne dostawy. Nowy standard w e-commerce!

Zakaz handlu w wybrane niedziele stał się motorem napędowym dla sklepów internetowych. Polacy kupują jeszcze chętniej i jeszcze więcej. Paczki chętnie odbierają nie tylko u kurierów, ale i w paczkomatach. Dziś nie liczy się już tylko jakość produktów, ale także szybkość dostawy.

Rewolucja w dostawie przesyłek

Zdaniem ekspertów, już za kilka lat w Polsce może działać system automatycznych dostaw. Będzie on funkcjonował błyskawicznie, tak aby paczki w kilka godzin trafiały z e-sklepu do odbiorców. W ten sposób będzie wysłana nie tylko odzież czy elektronika, ale i żywność. Wzrośnie oferta paczkomatów. Swoje własne rozwiązanie w tym zakresie testuje choćby Biedronka, która wprowadza tego typu urządzenia w swoich sklepach (w najbliższym czasie będzie można z nich odbierać w nich jedynie klasyczne paczki zamawiane przez Internet, a nie żywność).


Przeczytaj również:  Jak zoptymalizować ścieżkę zakupową w e-sklepie?


Opcja dostawy tego samego dnia – wabik na Klientów

Jeśli sprzedajesz w sieci, spróbuj wprowadzić w swoim sklepie możliwość dostaw jeszcze tego samego dnia lub na kolejny dzień. To opcja, z której chętnie korzystają klienci, którzy zapomnieli o prezencie na ważną uroczystość lub chcą wymienić zepsutą część w samochodzie albo mieszkaniu.


Sprawdź koniecznie: Jak skutecznie promować sklep internetowy? Poznaj praktyczne porady


Co powinieneś zrobić, aby umożliwić swoim klientom jak najszybsze otrzymanie przesyłki? Przede wszystkim wdróż w sklepie system płatności on-line. Następnie zadbaj o odpowiednią dostępność przedmiotów w magazynie i już na etapie przyjmowania towaru sprawdź, czy nie ma on wad. Postaraj się także możliwie najbardziej uprościć wszystkie czynności związane z wysyłką towarów. Zatroszcz się także o dobrą współpracę z rzetelną firmą kurierską.


Myślisz o własnym sklepie internetowym? Potrzebujesz porady? 

Skontaktuj się z nami na info@medializer.pl


Autor
Gabriel Besta
CEO MEDIALIZER
info@medializer.pl